Mien sujuisi kahden narsistin parisuhde?
Olen itse oppikirjaesimerkki narsistista ja mieheni on nössö. Nyt olen eroamassa miehestäni ja mietin, pitäisikö mun hakeutua tästä lähtien suhteisiin toisen narskun kanssa, kun ei tuollaiset kiltit ihmiset mulle oikein pärjää. Olisiko siinä riittävästi vastusta? Onko kokemusta, kuinka kahden narsistin suhde sujuu?
Kommentit (60)
Välillä mä ajattelen, että tuo mieshän ei mua rajoita ja komentele, mutta samalla tiedostan, että jos mua ei rajoittettaisi jollakin tasolla, niin en pysyisi aisoissa. Ja samalla tavalla minä pidän mieheni kurissa. Ja seksi on kunnon panemista eikä mitään hellää hiplaamista, juuri sitä mitä haluan. Että mies ottaa :)
t. 21
tavallisella tunne-elämällä varustetut tarkoitatte rakkaudella mutta mulle se on nimenomaaan sukupuolisen halun lisäksi KUNNIOITTAMISTA. En ole koskaan kunnioittanut mun kumppaneita joten se olisi uutta.
että on meillä hellyyttäkin suhteessa. Nukutaan lähekkäin, halataan, pussaillaan jne.
t. 21
Ja nykyinen puolisoni on ensimmäinen puolisoni, jota todella kunnioitan ja jota todella haluan.
t.21
Harmi että suurin osa harrastaa sitä lässytystä. Mä en ole koskaan tullut kunnolla otetuksi.
Mitä sun päässä liikkuisi, jos kuulisit miehesi pettäneen sua?
toisinaan kun haaveilen narskumiehestä, että kun tiedetään että meillä on tämä taipumus mennä vieraisiin, niin kestäisikö sitä itse? Mä ainakin osaan olla helvetin mustasukkainen. Ja olen. Joten saattaisin olla vaarallinen siinä tilanteessa jos pettäminen paljastuisi.
Veljestäni on tullut vaimolleen kuuliainen mies. Narsku ilmestyy esiin meille sisaruksille ja äidillemme. Eli meille veljeni sitten "isottelee". Vaimolle ei yksinkertaisesti uskalla. Mä en voi ymmärtää kuinka se on mahdollista, mutta niin vain on. Kun vaimo viheltää, niin mies tottelee.
mutta toisaalta lepyn melko nopeasti. Oikeasti en tiedä miten reagoisin. Varmaan riehumisen jälkeen katoaisin omille teillenni joksikin aikaa. En kuitenkaan usko, että vahingoittaisin miestäni fyysisesti. Suustani osaan kyllä päästellä vaikka ja mitä :)
Ehkä siksi pettävätkin ja vaihtavat aina uuteen, kun luulevat, että olisi parempaa?
Ehkä siksi pettävätkin ja vaihtavat aina uuteen, kun luulevat, että olisi parempaa?
Ei sellainen petä ainakaan tolkuttomana sarjatyönä joka rakastaa.
Synnytäänkö sellaiseksi vai opitaanko narsistiksi kasvatuksen ja ympäristön myötä?
Mun mieheni yrittää alistaa minut tahtonsa alle, ja edellämainittujen kuvausten perusteella on ilmiselvä tapaus. mikä tai kuka hänet on tehnyt narsistiksi?
on joutunut kokemaan melkoista kaltoinkohtelua lapsena.
Sinua ei olla kannustettu, ei tuettu ollenkaan. Olet joutunut pettymään kaikissa yrityksissäsi saadaksesi vanhempiesi hyväksynnän. Sinua on vähätelty, torjuttu ja siksi sinusta on tullut samanlainen muita kohtaan!
Mutta pahimmat narsut, psykopaatit ovat jo vauvaiässä jääneen vaille äitinsä rakkautta.
Eipä siis ole ihme, että nykyajan suoritusyhteiskunnassa kaikista melkein tulee kylmiä psykopaatteja. Lapset eivät halua tavaroita, leluja, hienoja koteja, vaan
äitinsä ja isänsä ja aikaa ja rakkautta, jotta heistä kasvaa terveitä ja empaattisia.
ei kyllä moni tiedä narsismin määritelmää näköjään. Kurissa pitävä ihminen ei muuten ole yhtäkuin narsisti... IDIOOTIT NAISET!
vaan sanoin, että meissä molemissa on huomattavan paljon narsistisia piirteitä eli arviosin, että keskimääräistä enemmän. Mutta en missään vaiheessa sanonut olevani diagnoosin saanut narsisti! Ja meillä homma toimiin, kun toisesta on vastusta ja toinen tuntee/tietää toisen metkut. Niin :)
t. 21
jota esim. äiti on palvonut ja passannut pilalle? Ja joka nyt odottaa että vaimo tekisi samoin, mutta kun vaimo sanoo joskus omankin mielipiteensäkin, niin konflikteja syntyy? t.39
Sinua ei olla kannustettu, ei tuettu ollenkaan. Olet joutunut pettymään kaikissa yrityksissäsi saadaksesi vanhempiesi hyväksynnän. Sinua on vähätelty, torjuttu ja siksi sinusta on tullut samanlainen muita kohtaan!
Mutta pahimmat narsut, psykopaatit ovat jo vauvaiässä jääneen vaille äitinsä rakkautta.
Eipä siis ole ihme, että nykyajan suoritusyhteiskunnassa kaikista melkein tulee kylmiä psykopaatteja. Lapset eivät halua tavaroita, leluja, hienoja koteja, vaan
äitinsä ja isänsä ja aikaa ja rakkautta, jotta heistä kasvaa terveitä ja empaattisia.
AV:lta luulisi saavan helposti useankin narsistisen miehen yhteystiedot, kommentoisi vaan johonkin "Onko mieheni narsisti?", "Mieheni on narsisti!" "Olisiko mieheni sittenkin narsisti?" ketjuun, että jätä se sika ja lähetä tänne suuntaan se ukko.
Ehkä myös narsisti löytäisi itselleen sopivaa vastusta jostain S&M-kerhoista?
kyllä narsisti voi olla myös sellainen, jota on kohtuuttomasti tuettu ja palvottu. Mutta ilmeisesti niihinkin tapauksiin on liittynyt jonkinlaista tunnekylmyyttä tai etäisyyttä, ei esimerkiksi ole pystytty sietämään lapsen epäonnistumista tai kiukkua.
Siis sellainen rakkaus joka on muuta kuin omistamisen ja hallisemisen halua? Kun koko narskuidea on vähän niin kuin sitä, että kyseiset palikat puuttuu päästä.