Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, jonka kanssa olen viestitellyt pidempään ja peruin tapaamiseen. Suuttui ja käski häpeämään. Manipulointia?

Vierailija
01.09.2023 |

Valitettavasti(?) jouduin perumaan ensi viikon tapaamisen. Emme ole koskaan nähneet, viestitelleet kyllä olemme ja oli aikeissa, että näemme ja vietämme leffa-illan, seksiäkin jne.

No kerroin, että syystä x joudun perumaan. Ensin oli ihan ymmärtäväinen.
Sitten yhtäkkiä pitkä litannia, että tämä aiheutti hänessä suuren reaktion kun pitää minusta, että hän on nyt todella loukkaantunut. Ei usko syytäni ja minun pitäisi nyt hävetä. Antaa vielä yhden mahdollisuuden tai sitten menetän hänet.
Kuulemma niin välittää jo vaikka mitä tunteellista.

Tota noin...?
Mies on minua tuntuvasti vanhempi ja tuo vaikutti oudolta. Ymmärrän, että harmittaa mutta että oikein loukkaantui.
Mitähän tästäkin pitäisi ajatella.
Olemme viestitelleet ja soitelleet välillä. Ei mitään parisuhdeyritystä vaan olemme sopineet olevamme hyviä kavereita.

Nyt tuli vähän oudot vibat vai kuvittelenko vain?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oudot vibat. Varsinkin jos oli eka peruminen sulta. Outoa kyllä tuokin, että lupaat seksiä näkemättä miestä!

Vierailija
2/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pakene. On manipulointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa perstuntumaa kannattaa kuunnella tässä. Yrittää manipuloida sinua seksiin. Minuakin on manipuloitu tuolla tavalla menettämisellä uhkaillen. Olin vietävissä ja se homma päättyi tietenkin siihen että sain turpiin.

Vierailija
4/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli oudot vibat. Varsinkin jos oli eka peruminen sulta. Outoa kyllä tuokin, että lupaat seksiä näkemättä miestä!

No seksiä olen itsekin hakemassa. Ei tietenkään jos ei kemiat kohtaa mutta mahdollisesti kyllä.

Ehkei tuollaiset suhteet ole minua varten kuitenkaan.

Meni minullakin maku.

-ap

Vierailija
5/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seksiä olen itsekin hakemassa. Ei tietenkään jos ei kemiat kohtaa mutta mahdollisesti kyllä.

Meni minullakin maku.

-ap

Jos meni maku, niin ei kai sitä kannata pelkän seksin takia yrittää?

Vierailija
6/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni minullakin maku.

-ap

Kaalimadosta pikkari vibraattori. Pelkkään seksiin riittää patterillinen penis.

Vierailija
7/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin.

Vierailija
8/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väistit luodin.

Tämä, hyvä että taipumukset tuli nyt jo esille.

Vierailija
9/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko on mainitsemasi pidempään? Kaksi viikkoa vai vuosi?

Vierailija
10/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tollaset ihmiset on todella outoja ja olis kiva tietää mikä ton laukasee niiden päässä.

Kerran olen tapaillut tollasta naista ja hän toisen tapaamisen jälkeen alkoi sekoilemaan, kun sanoin, että joudun perumaan tapaamisen seuraavalle päivälle. Se tyyppi raivos sillai, että oltais oltu tyylii naimisissa 8 vuotta ja olisin tehnyt jonkun pahimman petoksen hänelle. Uhkas polttaa mun kämpän. En ole ikinä kokenut mitään sellaista enkä olis ikinä siitä uskonut. Tämä on tyhmä vertaus, mutta kaikki tietää mitä tarkoitan. Hän oli sellainen kirjaston tädin oloinen. Rauahllinen ja lempeä. EI se ollukkaan.

Vierailija
11/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kavereita ja seksiä?

Sinulla on jännittävä elämä.

En tapaisi miestä, joka syyllistää minut tuollaisessa tilanteessa, vaikuttaa pelottavalta vanhalta mieheltä. 

Vierailija
12/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seko. Helppoa seksiä saa sellaisiltakin miehiltä jotka ei ole epätoivoisia kummajaisia.

Vierailija
13/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi tollaset ihmiset on todella outoja ja olis kiva tietää mikä ton laukasee niiden päässä.

Kerran olen tapaillut tollasta naista ja hän toisen tapaamisen jälkeen alkoi sekoilemaan, kun sanoin, että joudun perumaan tapaamisen seuraavalle päivälle. Se tyyppi raivos sillai, että oltais oltu tyylii naimisissa 8 vuotta ja olisin tehnyt jonkun pahimman petoksen hänelle. Uhkas polttaa mun kämpän. En ole ikinä kokenut mitään sellaista enkä olis ikinä siitä uskonut. Tämä on tyhmä vertaus, mutta kaikki tietää mitä tarkoitan. Hän oli sellainen kirjaston tädin oloinen. Rauahllinen ja lempeä. EI se ollukkaan.

Joo no Tommi.. Eipä sinne sun luo kukaan täysjärkine nainen päädy. Mäkin huomasin lyhyen ajan sisään missä mättää. Mikkiki vaikuttaa olevan tässä ketjussa. Voisitte miitata ^.^

Vierailija
14/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sopia tapaaminen ja sitten perua? Eihän niitä deittejä viikkoja etukäteen sovita, vaan nähdäänkö huomenna - tyyliin. Ja huomisesta kyllä tiedät, onko esteitä vai ei.

Vierailija
15/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloi. Hyvä, että paljasti itsensä.

Vierailija
16/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa epävakaalta tyypiltä, en suosittele tapaamaan. 

Vierailija
17/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jutelleet joitakin kuukausia.

Ymmärrän oikeasti hänen harmituksen mutta minun piti punnita, että vaikeutanko moneksi viikoksi elämääni nyt vai menenkö hänen luokseen toiseen kaupunkiin. Päätin, että vähän myöhemmin sopisi paremmin.

Sitten laittoi pitkän viestin, kuinka hän loukkaantui ja välittää, minun pitää hävetä ja suunnilleen anella anteeksipyyntöä, että antaa vielä mahdollisuuden ja että kun kerran hänen luottamuksensa menettää niin se on sitten ikuisesti siinä..

Sitten olikin kun vastasin, niin sanoi, että kyllä selviämme tästä (kuin olisi jokin parisuhdekriisi) ja että hän haluaa sopia välimme ja paljon sydämiä.

Vaikka mitään riitaa tai muutakaan ei ollut. Ihan asiallista keskustelua omalta puoleltani ja toki pahoittelut tilanteesta.

Nyt kyllä soi varoitukellot ja lujaa.

On olo, ettei minun kannata tätä korttia katsoa.

-ap

Vierailija
18/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattele nyt sitä miesparkaakin. Se on jutellu ja viestitelly sun kanssa jo viikkoja seksin toivossa. Koko ajan pelottaa että ei sittenkään saa niin paljon nuorempaa. Saattaa olla että se on vielä valehdellut 10 vuotta pois iästään. Jaksaa kirjoittaa, esittää, tehdä vaikka mitä. Ja samalla pelkää paljastuvansa(joko parisuhteessa, väittämäänsä vanhempi, muuten seko) ja seksi jää saamatta.

Just kun oli vesi kielellä niin sinä perut. Se pettymyksen määrä! Todellinen luonne tuli siinä suuttumuksessa näkyviin. Ja taitaa tietää että mahikset meni. Mutta jos kuitenkin vielä yrittäisi selitellä, vannoa rakkautta jne niin ehkä lohkeais ainaki kerran

Juu kannattaa jättää tapaamatta.

Vierailija
19/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkaise nopeasti kaikki välit kyseessä on narsisti/sosiopaatti/alistaja ja onneksi et ehtinyt tavata häntä... näitä alkaa osa suurin osa suomalaisista ikävä kyllä...

Vierailija
20/39 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilipää, ei kannata olla tekemisissä.