Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä joku jättänyt facebookin? Oliko "helpotus"?

Vierailija
15.09.2010 |

Itse olen jo pitkään miettinyt että lähtisin sieltä.. mutta pääsenkö edes pois vain sulkemalla profiilin?

Toisaalta, on kivaakin tietysti lueskella mitä ihmisille kuuluu jne. mutta toisaalta, illat tulee istuttua koneella :( Siinä ajassa ehtisi tehdä vaikka mitä kotitöitäkin.

Muistan, että loppujen lopuksi olin onnellisempi silloin kun meillä ei ollut vielä nettiä ollenkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan koko tietsikkaa, koska olen liikaa sen pauloissa.

Nuorena ennen nettiä elämä oli paljon terveempää.

Ja nimenomaan tämä sivusto minut koukutti jo 11 v sitten ja siihen loppui leipomiset, kävelylenkit, lasten kanssa askartelut yms.

Tahtoisin heittää tietokoneen parvekkeelta alas! Ainakin tän pääkoneen. Miniläppäri on sen verran hidas, että sillä vois laskut maksaa tarvittaessa, katsoa välttämättömät asiat koneelta jne.

Itse asiassa parisuhdekin kariutui mun vauvapalstariippuvuuden takia. Aloin etsiä miehestä vikoja silloin kun olin vielä epävarma. Nyt olenkin sitten yksinhuoltaja.

Kaiken kiitoksen vois kyllä laittaa tälle palstalle ja sille, että olin ennen niin epävarma itsestäni.

Vierailija
2/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kaverit, joita et tahdo. Älä käy siellä kuin kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa itsestään enää mitään "kuvaa" kellekään millään tavalla. Tärkeimmät ihmiset kyllä pysyy yhteyksissä ilman facebookiakin.

Vierailija
4/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni ihan linjat tukkoon, kun on blondi

Vierailija
5/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin poistit kaikki kuvat ja sitten tiedot, vai miten?

Vierailija
6/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siellä oma itseni, syntymävuotta myöten enkä anna mitään muuta kuvaa. päivitän kun huvittaa ja en tunne minkäänlaista pakonomaista tarvetta istua siellä tuntitolkulla. Sen pointtihan on että muutamassa minuutissa pysyy kartalla mitä ystävät puuhaavat.

Vierailija
7/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös profiillin poistamalla pääse pois?

En ainakaan itse löydä mitään tietoja itsestäni, jos en mene uudelleen kirjautumaan.

Vierailija
8/8 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät vain profiilin kiinni ja sillä selva.

Itse olin muutaman kuukauden Facebookissa, mutta siitä ei ollut minulle mitään iloa eikä hyötyä. Teen ihmissuhdetyötä enkä todellakaan jaksa puolituttujen tai entisten opiskelukavereiden lätinöitä vapaa-ajalla seurailla... lisäksi en halunnut, että työn kautta tutuksi tulleet ihmiset ottavat minuun yhteyttä facebookin kautta, mutta sitäkin tapahtui ihan alusta asti. Niiden ihmisten kanssa joihin oikeasti haluan olla yhteydessä voin soitella, meilata ja puhua skypessä.