Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mien sujuisi kahden narsistin parisuhde?

Vierailija
11.10.2010 |

Olen itse oppikirjaesimerkki narsistista ja mieheni on nössö. Nyt olen eroamassa miehestäni ja mietin, pitäisikö mun hakeutua tästä lähtien suhteisiin toisen narskun kanssa, kun ei tuollaiset kiltit ihmiset mulle oikein pärjää. Olisiko siinä riittävästi vastusta? Onko kokemusta, kuinka kahden narsistin suhde sujuu?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin silloin karttaa muita narsisteja. Narsisti ei ikinä tule toimeen toisen narsistin kanssa. Hän on vain sellaisten kanssa joita käyttää hyväkseen.

Jos kahden narsistin on pakko olla tekemisissä keskenään. He oikeasti vihaavat ja inhoavat toisiaan heti alusta saakkaa. Yhteistyöstä ei yksinkertaisesti tule yhtään mitään.

En usko, että olet oikeasti narsisti. Et edes ajettelisi tuollaista jos olisit narsisti.

Vierailija
42/60 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin kanssa elämä on yhtä helkuttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se "toinen narsisti" on alkuperäisen ikioma ja täydellinen peilikuva. Shoppailemaan siis!

Vierailija
44/60 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut haluaisinkin tällä kertaa suhteen jossa ollaan ns. samalla viivalla.

Vierailija
45/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2010 klo 21:33"]

Mikäli haluat luoda kaikkein tuhoisimman parisuhteen niin
paras ois narsistinen skitsofreniaa sairastava ilman lääkitystä ja läheisriippuvainen.Mieluusti jälkimmäisellä myös jonkin asteinen päihde-tai peliriippuvuus.

[/quote]
Up. Täältä löytyisi.

Vierailija
46/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden narsistipariskunnan ja aluksi he kävivät todella kovat valtataistelut. Nyt he ovat löytäneet seesteisemmän vaiheen, eli keskittyvät manipuloimaan hiukan eri tavoin toisiaan. Eli kannattaa tosiaan hommata toinen narsisti puolisoksi, voitte sitten tuhota toisianne. Ja sukulaisilla on erityisen mukavaa kun hankalia tapaksia on kaksi samassa perheessä...

Vierailija
47/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut joskus sellaisen teorian, että aika monella naisella on sadomasokistisia taipumuksia, joita he eivät oikein itsekään tiedosta, ja sitten ne tyydyttämättäminä pistävät koko naisen tärviölle. Eli jos nainen on täysi mulkvisti, kunnes löytää miehen joka heittää seinää päin ja panee, ja ryhtyy sen jälkeen kiltiksi vaimoksi, voi olla kysymys tästä.

Kahden aidon narsistin en usko voivan "parantaa" toisiaan. Mutta on toki paljon normaalin rajoissa olevia ihmisiä, joista tulee huonossa suhteessa ja heikon kumppanin rinnalla varsinaisia petoja. Tässä auttaa ikä ja yleinen kypsyminen.

Vierailija
48/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on yhtä taistelua tilasta. Alistetaan kumpikin toisiamme. Pelaamme tauotta yötäpäivää. Et jos sellaiseta tykkää niin suosittelen.

Vierailija
49/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:24"]Elämä on yhtä taistelua tilasta. Alistetaan kumpikin toisiamme. Pelaamme tauotta yötäpäivää. Et jos sellaiseta tykkää niin suosittelen.
[/quote]
Ai niin. En ikinä ottaisi tavismiestä. Yök.

Vierailija
50/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi narsistia yhdessä. Molempien kännykät piippaa yhtä kyytiä, kun rakastajat ja rakastajattaret pistää viestiä. Jatkuvaa pettämistä ja puolin toisin valehtelemista. Kumpikin on mustasukkainen, mutta ratkaisee sen yrittämällä pettää vielä enemmän. Lopuksi kaikki saavat neekerisankkerin.

Vierailija
51/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva persoona EI ole sama asia kuin narsisti. Oikean narsistin kanssa seurustelusta tuskin selviäisit edes hengissä. Nykyään kaikki ylimieliset tai vahvat persoonat diagnosoidaan narsisteiksi

Vierailija
52/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen persoonallisuushäiriö on diagnosoitavissa oleva mielenterveysongelma.

Lapsuus on vietetty kasvuympäristössä jossa epäloogisuutta eikä kasvatus ole ollut johdonmukaista. Myös rajat ja turva puuttuvat.

Minävauriohan se narsisti on - mutta terapia voi auttaa. Ongelmana on, että narsisteilta puuttuu sairauden tunne. Eivät siis ymmärrä, että ovat sairaita. Empatiakyky puuttuu - manipulontikyvyn heikentyessä (vanha ja ruma) voivat päätyä itsemurhaan, erakoitua tai alkoholisoitua.

Vierailija
53/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2010 klo 00:06"]Ehkä siksi pettävätkin ja vaihtavat aina uuteen, kun luulevat, että olisi parempaa?
[/quote]kyllä se vaihtaminen loppuu kun kauneus katoaa. Tai kun luonteen kauheus tulee esille.

Vierailija
54/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2010 klo 22:53"]Harmi että suurin osa harrastaa sitä lässytystä. Mä en ole koskaan tullut kunnolla otetuksi.

Mitä sun päässä liikkuisi, jos kuulisit miehesi pettäneen sua?
[/quote]vähän oot wt tasolla. Ei taida karskien päähän mahtua kuin minä minä ja miltä musta tuntuu. Tyhjyyden tunne...sielu on tyhjä. Siellä ei ole empatiaa eikä myötätuntoa.

Vierailija
55/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2010 klo 00:25"]Synnytäänkö sellaiseksi vai opitaanko narsistiksi kasvatuksen ja ympäristön myötä?

Mun mieheni yrittää alistaa minut tahtonsa alle, ja edellämainittujen kuvausten perusteella on ilmiselvä tapaus. mikä tai kuka hänet on tehnyt narsistiksi?
[/quote]osa on geeneissä, mutta kasvatuksen tulos tai siis sen puute. Jompikumpi miehesi vanhemmista on narsisti. Seuraa vanhempien käytöstä - kumpi on alistettu?

Vierailija
56/60 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2010 klo 10:45"]kyllä narsisti voi olla myös sellainen, jota on kohtuuttomasti tuettu ja palvottu. Mutta ilmeisesti niihinkin tapauksiin on liittynyt jonkinlaista tunnekylmyyttä tai etäisyyttä, ei esimerkiksi ole pystytty sietämään lapsen epäonnistumista tai kiukkua.
[/quote]tai liiallisia odotuksia eikä vanhemmat ole pystyneet laittamaan rajoja.

Vierailija
57/60 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omataan molemmat kundin(i) kanssa narsistisia piirteitä rutosti. Ollaan tapailtu vuosi lähinnä seksin merkeissä iltoja viettäen.

Nyt sain hänet kiinni toisen naisen vokottelusta, olivat jonkun kerran ehtineet tavata. Olin todella suuttunut, mutta annoin toisen naisen hoitaa draaman. Kerroin hänelle suhteestamme, mustamaalasin miestä mielestäni totuusperäisillä asioilla ja tietysti mollasin tämän naisen lyttyyn. Pidän huolen että ei ainakaan tämä nainen häntä enää tapaile.

Hän soitteli/ laitteli miehelle viestiä vihaisena ettei kertonut olevansa varattu, sittemmin että miksi kiusaan häntä, käskien lopettaa. Miehen soittaessa minulle tuohtuneena että loppuu naisen ahdistelu ja samoin meidän juttu, kylmän viileästi totesin vain että "selvä homma". Mies ensin vihjaili minulle "katsovansa" tuon naisen (tulevansa sitten takaisin mun luo). Tietysti jatkoin heidän väliensä tuhoamista naisen kautta, jolloin mies sanoi menevänsä vaikeimman kautta, lopettavansa meidän jutun.

Menetti sitten molemmat (ainakin hetkeksi ;) ) Mielenkiinnolla odotan yhteydenottoa.. ("Erottu" on jatkuvasti, niin kumpikaan ei usko enää että päästään toisistamme lopullisesti eroon). Hän tykkää mun tulisuudesta, vaikkei myönnä. Kuulemma jostain ihmeen syystä tuntee suurta intohimoa mua kohtaan. Taidanpa arvata mistä johtuu ;)

Vierailija
58/60 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sillä oikea narsisti ei ikinä tunnistaisi itseään narsistiksi.

Ja toiseksi: Kaksi narsistia ei ikimaailmassa päätyisi yhteen, joten sun kysymyksesi on täysin absurdi.

Nimenomaan, narsisti tarvitsee sen hyäksikäytettävän uhrin.

Vierailija
59/60 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ketjun aloittaja menis psykiatrille ja näyttäis tämän viesti ketjun hänelle.... mutta varsinaiseen kysymykseen, tiedän pariskunnan jossa molemmat vanhemmat olivat itserakkaita,empatiakyvyttömiä, jatkuvaa huutoa, tavaroiden paiskomista, yritystä alistaa kumppani oman tahdon alle, vastuuntunnottomuutta. Erosivat vasta kun mies yritti tappaa naisen autossa ajamalla vänkärin puolen jossa vaimo istui kyydissä petoniseinään. Lapsi taas on lasten ja nuorten suljetulla psykiatrisella osastolla.

Vierailija
60/60 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän huutonaurut!! Koko lähipiiri on narsisteja.....ai kamala! Kiitos tästä :D