Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

panikoitteko niskapoimun ja veriseulan tuloksia?

Vierailija
10.10.2010 |

mulla terve vauva jo, mutta mietin näin jälkeen päin, miten isoksi jutuksi mulle muodostui otsikon asiat.

np-mitta oli 1,9 ja panikoin jo siitä. sitten veriseulan ja np-mitan yhteistulos-puhelua odotin ihan paskana sen 2 viikkoa, ja sitä ei luojan kiitos tullut.

ja en etsi tällä seuraavia kommentteja (vaikka sananvapaus toki on kaikilla):

- miksi menit seulaan, olisitko abortoinut sairaan sikiön

- seulat ovat eettisesti väärin

- seulat aiheuttavat turhaa huolta

jne jne. olen jo keskustellut palstoilla noista.

kysymykseni siis on, että huolehditteko kovasti/huomattavan paljon ko. asiasta, ilman mitään mainittavaa syytä. vai olinko ainoa panikoija... (tuli tämä mieleen siitä kun kaverini eivät edes muista np-mittaa kun tulevat ultrasta)

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla tulee jos tulee. HUOH!!!!!!!!!!!!

Vierailija
102/104 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi meni lapsivesitestin tuloksia odotellessa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikkien testien jälkeen todettaisiin ,että lapseni on vaikeasti vammainen,sairas ja mitä nyt liittyykään vielä vaurioita ,joita ei tiedetä ennen lapsen syntymää.

Jo lastakin ajatellen teksisin abortin,mitä elämää se on jos vihanneksenä saa viettää elämänsä,sairaalassa operoitavana tai muuten vaan äo 40-eikä tietoakaan elämästä-ikuisesti hoidettava,jos ei laita laitoshoitoon,ja entäs kun vanhemmat ei enää jaksa tai pysty.

Ilman muuta abortoisin sikiön/alkion jos kaikki asiantuntijat "rivien välistä" sitä suosittelevat ja testit kertovat.Minulla on kolme tervettä lasta-en voisi jättää heitä huomiotta,ja keskittyä yhtä sairasta huoltamaan.Jonkun mielestä kamala äiti,mutta tämä olisi ratkaisuni,vaikka se tuntuu pahalta,kamalampaa olisi seurata sairaan lapsen kärsimystä ja syrjintää yhteiskunnassa,jos edes sitä ymmärtää:(

Olen vasta rv 8+1,ja ikää 37v,joten aion mennä kaikkiin mahdollisiin tutkimuksiin ajoissa,nyt ekaksi veriseula ja np,rakenne,lapsivesitutkimus oli aihetta tai ei ed.perusteella.Tätä voi kutsua moraalittomaksi teoksi,miksi kuka haluaa.Mutta on edessä,kaikki voi olla kunnossa ja testit ok-eli näin me toivomme:DJa iltätähti olisi terve,ja saa elämäänsä samat eväät kuin sisaruksensa,eikä ole erityisasemassa.

MM

Vierailija
104/104 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan kolmatta ja tulokset on tulleet. Sitä vaan mietin että taitaa olla eri paikkakunnilla eri tavat. Mulle tuli veriseulan tulos kotiin ja ei siinä mitään lukuja ollut, oli vaan teksti että seula oli normaali.

Mä nyt käsitän sen niin että ei pitäis mitään suurta riskiä olla.