Entä kuvaile naisen ulkonäkö/tyyli, joka inhottaa?
Kommentit (30)
tässä ja vastaavassa miesketjussa minusta ei kuuluisi ilmoittaa ns syrjäytyneiden ulkoasuja. Jos on selvästi likainen, hoitamaton, ruokkoamaton ulkoasu silloin on kyse muistakin sosiaalisista ongelmista, esim alkoholismi. Ei pukeutumistyylistä vaan kyvyttömyydestä hoitaa itseään.
Sisareni, vaikka rakas onkin, on ruokkoamaton, usein likainen, vanhoissa vaatteissa tukka sotkussa kulkeva mutta ei syrjäytynyt nainen. :D Tekee töitä kotoaan, on puoliksi kotiäiti ja puoliksi töissä vain kotona. Ei vuosien mittaan ole löytänyt lopulta mitään syytä pukeutua erityisen kauniisti, ei juuri liiku työssään ja lihoaa. Tupakoi, ja näyttääkin siltä. Ja kyllä se on hänen tyylinsä, ei edes oikein tunnu haluavan mitään naisellisia vaatteita - ainakaan normaaliarkeensa. Miehensä vanhat paidat päällä, joku hevihuppari niskassa ja duudsonit-pipo päässään kruisailee ympäriinsä. :) Ihmetteli kerran miksi lääkärissä olivat suositelleet lapselleen jotain lääkettä mutta perään päivitelleet sen olevan kyllä aika kallis, ja arvelleet siskolla olevan kelakorvaus niihin. :D
Mutta ihana ihminen, rakastan kovasti. Saisi vain suostua johonkin uudistukseen. :)
Itsensä lihomaan päästäneet meikkaamattomat rasvalettiset fiinninaamat oksettaa...en vain voi ymmärtää miksi joku päästää itsensä siihen kuosiin.. yh! :/ itselleni on ulkonäkö aina ollut tärkeä asia, tai siis siitä huolehtiminen! :) en halua olla sellainen joka rupsahtaa heti kun mies löytyy ja saadaan lapsia, päinvastoin huolehdin iän karttuessa itsestäni vain enemmän! kaikkein naurettavin kommentti tuli kerran ystävältäni (ei melkeen koskaan meikkaa ja kulkee laittamattomassa rasvaletissä) sanoi minulle laittautuessani kun olin johonki lähössä (odotin silloin esikoistani) "et kai sitten enää meikkaa kun olet lapsen saanu?" hohhoi sanon minä. siihen pitäs varmaan sitte itsestä huolehtiminen jättää kun lapsi syntyy.
Itsensä lihomaan päästäneet meikkaamattomat rasvalettiset fiinninaamat oksettaa...en vain voi ymmärtää miksi joku päästää itsensä siihen kuosiin.. yh! :/ itselleni on ulkonäkö aina ollut tärkeä asia, tai siis siitä huolehtiminen! :) en halua olla sellainen joka rupsahtaa heti kun mies löytyy ja saadaan lapsia, päinvastoin huolehdin iän karttuessa itsestäni vain enemmän! kaikkein naurettavin kommentti tuli kerran ystävältäni (ei melkeen koskaan meikkaa ja kulkee laittamattomassa rasvaletissä) sanoi minulle laittautuessani kun olin johonki lähössä (odotin silloin esikoistani) "et kai sitten enää meikkaa kun olet lapsen saanu?" hohhoi sanon minä. siihen pitäs varmaan sitte itsestä huolehtiminen jättää kun lapsi syntyy.
Paitsi että mä en oikeasti voi finneilleni mitään. Kaikkea on koitettu ja klinikoilla rampattu.
Mutta likainen ja rasvainen on inhottavin.
Kenellä tahaansa nuorella naisella, oli laiha tai lihava, jenkkakahvat jotka on nostettu housun kauluksen yläpuolelle ja jätetty paljaaksi liian lyhyellä takilla.
En ole nähnyt tätä versiota vanhellilla naisilla...vois olla aika puistattava.
Kulahtanut hiusväri, leikkaamaton, laittamaton suora tukka joka aina ponnarilla, pitkä juurikasvu. Värinä tosi lattea ruskea tai oli-joskus-punainen-tämäkin-väri.
Verkkarit, crocksit, huppari.
Lihava.
Naama mutrussa lapsille ja miehelle lähi-cittarissa huutava eläjä.
Tupakoiva. Ostaa kaupasta laatikoittain kaljaa perjantaisin.
yhyhyyhhh.
Eräs tuttavani on tällainen. On kolmikymppinen nainen ja pukeutuu sellaisiin vaatteisiin, joita näkee kaupungilla 15v. tyttöjen päällä. Sitten itki harmistustaan Naamakirjassa kun Alkossa kysyttiin paperit...
että jotenkin on ylilaitettu verrattuna toisiin ympärillä oleviin, korostetusti seksikäs mikä on osoitus ylimielisyydestä. Itselle tulee nukkavieru olo.
Kun taas alilaitettu eli kaikki likaisuus yms. lähinnä surettaa. Tulee mieleen, että tarvitsee apua.
että liiallinen sporttisuus vaatteissa ei ole kaunista, ne ovat minusta rumia vaatteita. Se taas ei haittaa, että on timmi ja energinen ihminen.