Entä kuvaile naisen ulkonäkö/tyyli, joka inhottaa?
Kommentit (30)
1. Pantterikuosiset legginsit, blondattu tupeerattu tukka ja syvä veeaukkoinen valkoinen neule, moninkertaiset kultaketjut kaulassa, korkeakorkoiset feikkikäärmesaappaat
2. Niin ylineutraalin asiallinen asu tukkaa myöten, ettei siitä löydy etsimälläkään mitään virhettä. Tukka millilleen leikattu, beessi jakkupuku, valkoinen paitapusero, mustat puolikorkeat avokkaat, väritön kynsilakka, ei mitään mikä toisi inhimillisyyttä esiin. Pikkuisen Leena Harkimo -tyyli, mutta vielä enemmän neutraaliin vedetty
3. Sori vaan mutta muuten ihanan työtoverini käyttämä kasaribleiseri joka on tummansinistä jerseytä ja siinä on kullanväriset napit. Olen monta kertaa melkein jo sanonut että voitko heittää tuon pois
4. Hermes -kuosi ja muutenkin hienostunut ratsastustyyli, Luis Vuitton -laukku. En ottaisi vaikka maksettaisi ja sitten ne vielä on niin kalliita, yök.
Itsensä unohtanut-tyyli. Kulahtanut miehen teepaita ja huppari päällä, jotkut kirpparikengät jalassa, tukka semmoisella matalalla ponnarilla niskassa, usein likainen. Ei meikkiä.
Baarivosu, jättitupeerattu tukka, hirveä määrä meikkiä ja yliampuvat teinivaatteet (ei välttämättä teini-iästä enää tietoakaan), provosoiva käytös.
halti-äiti, semmoinen superkalliita vapaa-ajanpukuja ja perustylsiä vaatteita käyttävä nainen. Saattaa olla meikkiä, mutta hajuttomasti ja mauttomasti, sillain mitäänsanomattomasti laitettuna. Joku burberryhuivi tms.
Oo ja sitten gootti-lävärinaiset. Sofi Oksanen.
Likaiset hiukset ja vaatteet. Siis kunnolla likaiset ja haisevat. Tyylit mua ei itsessään ärsytä.
hiki haisee ja kaupassakin verkkarit päällä, vatsa roikkuu vyön yli, valittaa koko ajan jostain
natisija saa pukeutua aivan miten tahansa, mutta ei muutu viehättäväksi.
Ällö tyylöi naisella: Ei meikkiä, tukka harjaamaton/miten sattuu, lenkkarit ja kulahtaneet verkkarit ja huppari. YÖÖÖÖÖÖÖKK!!! yleensäkin se ettei meikkaa, laita hiuksia ollenkaan antaa jo aika epäsiistin vaikutelman...ja jos päästää itsensä vielä kaiken päälle "lässähtämään" ja lihomaan.
-juuri tuo Leena Harkimo-tyyli
-tribaalihuppari-lady
-ulkoilupukufriikki, aina punainen ulkoilupuku päällä
-maha pullahtaa paidan alta näkyviin-look
-Karita Tynkämäinen sportti-bisnesbitch-malli
laihat tikkujalat ja pömppö vatsa. Yli nuorekkaita vaatteita.
Kuten burberrya kaulat ja laukut täynnä.
Lötköasu-Ritvamainen markettivaatteisiin pukeutuva.
paljon meikkiä, vaatteet joissa on helyjä, printtejä ja kimalletta sekä hyvin paljastavat vaatteet, ns. seksikäs tyyli (mielestäni oikeasti epäseksikäs ja mauton)
Laittamaton tukka, numeroa liian pienet, kulahtaneet vaatteet ja ne kirpparikengät.
musta ok tyylinki pilaa ne fucking crocsit.tai niiden kopiot...
tai just huppari ja verkat,likaisuus
tai goottityyli
tässä ja vastaavassa miesketjussa minusta ei kuuluisi ilmoittaa ns syrjäytyneiden ulkoasuja. Jos on selvästi likainen, hoitamaton, ruokkoamaton ulkoasu silloin on kyse muistakin sosiaalisista ongelmista, esim alkoholismi. Ei pukeutumistyylistä vaan kyvyttömyydestä hoitaa itseään.
Minusta tässä on tarkoitus etsiä sellaisten tyyliä, joilla on pukeutumistyyli, siis jotka ovat valinneet sen.
Itse en voi sietää naisilla 50-lukutyyliä ( kuten Maria Lund) , mutta retro 60-70-luku taas ihastuttaa. Kummallista, en oikein tiedä syytä, mutta se vaan kertakaikkiaan on kauhea. M. Lund on naisellinen variaatio, mutta usein naisillakin näkee farkkuversiota, jossa heittoletti, korkeavyötäröiset farkut, joissa vyö ja terävät buutsit. Vastenmielistä ja jotenkin teennäistä. Sensijaan cowboytyyli menee, rempseämpi. Tylpät bootsit on jopa itselläni :)
tai ns. sporttisuus (aina urheilulliset vaatteet päällä) eivät ole oikein mieleen kumpikaan, mutta en nyt voi sanoa inhoavani.
Sellainen on kyllä kakkosinhokki business-bitchin jälkeen :)
paitsi tosiaan likainen tukka ja vaatteet.
Mutta sellainen pissislook ei iske itseeni, eli halpaketjusta ostettuja (usein liian pieniä) rytkyjä.
En myöskään pidä päästä varpaisiin Burberry-kuosiin puetusta tyylistä.
Sofi Oksasen tyylistä pidän paljon, vaikken itse ikuna goottityyliin pukeutusikaan :)
Liika sporttisuus ei ole hyvästä, siis sellainen ylikorostettu "katsokaa kuinka timmi ja energinen pakkaus mä olen". Mutta ei myöskään täydellinen "sporttaamattomuus" eli suomeksi sanottuna sohvaperuna.
tukka, kittanat vaatteet ja crocsit jalassa.
bb-marikan tyyli, ulkonäkö ja elehtiminen.