Onko vaatekokoa 42/44 käyttävä 166cm pitkä nainen mielestäsi lihava?
Kommentit (67)
kyllä 65 kiloa on aika paljon 167 senttisellä, mutta käytä vaan telttavaatteita, niin ei läskisi erotu niin hyvin :)
oikealla puolella paljoa.
Lääkäri sanoi minulle, että ei missään nimessä ole ylipainoa. :-O
olen 172 cm pitkä ja painan 83 kg ja mulla on ylipainoa.
Muuten ei voi olla totta.
Olen 165cm pitkä, painan 60 kg. Olen siis ihan normaalipainoinen. Mutta olen todella rintava (DD-kuppi) ja joudun usein ostamaan koon 42-44 paitoja, housut ovat kokoa 36-38.
...en osaa arvioida painoasi. Mutta olisi hauska kuulla miten itse koet ulkomuotosi!
Itse olen 177cm & 68kg, vaatekoko 38-40 ja tunnen itseni hieman pulleaksi. Useat ystäväni sanoo minua hoikaksi, mutta itse tunnen että vaatteet istuisivat paremmin sen "kuuluisat" 5kg hoikempana. Eli se mitä itse tuntee ja sitä muut näkevät voivat olla vinksallaan varmasti kumpaan suuntaan tahansa!
ja vaatekokoni 42-46. Farkut on 42, seppälästä. Muut vaatteet, siis alaosat 44, harvoin 46. Yläosat 42. Paino 95,6. Läski, muta mulla on sirot luut.
tottakai isot rinnat tms. voi vaikuttaa, mutta musta olet. Sori.
t. 168 cm 38/40 ja se kuuluisat 5 kg pitäisi laihtua
ehkä 68-72 kg. On skrode, pullukka, lihava?
ja vaatekokoni 42-46. Farkut on 42, seppälästä. Muut vaatteet, siis alaosat 44, harvoin 46. Yläosat 42. Paino 95,6. Läski, muta mulla on sirot luut.
ellei ole joku lihaksista pullisteleva bodari.
Arvioisin painoksi n. 70 kg.
Muuten ei voi olla totta.
Läski kerääntyy tasaisesti nilkoista hartioihin ja vaatteet tekee vissiin ihmeitä.
Tosin 3 raskauttakin meni kevyesti lähes 30 viikolle ennen kuin kukaan huomasi. Painoin tuolloin alle 70kg.
Mitä luulet painavan?
Itse saman mittaisena käytän 34-36 vaatteita. Jollei ole sitten bodari, jonka lihakset eivät mahdu pienempiin (harva nainen kuitenkaan on niin lihaksikas).
Itse olen 167 cm, vaatekoko 34.
Eipä taida paljon persettä tai tissejä löytyä ..
Itse olen 167 cm, vaatekoko 34.
Eipä taida paljon persettä tai tissejä löytyä ..
terveisin toinenkin perseetön ja tissitön, 168cm ja vaatekoko 34 tai 36.
18-vuotiaana painoin 52 kg ja olin silloin mielestäni normaalivartaloinen. Nyt yli nelikymppisenä olen 69 kg ja edelleen mielestäni normaalivartaloinen (toki mielelläni olisin vähän hoikempi). Iästäkin paljon riippuu, mikä on "normaalia". Useimmat nuoret ovat luonnostaan hoikkia.