Onko vaatekokoa 42/44 käyttävä 166cm pitkä nainen mielestäsi lihava?
Kommentit (67)
Ja 65-kiloisena vaatekoko oli 38. 55-kiloisena se on 36. Tällä matematiikalla keskimääräinen tulos olisi 90kg, kun oletetaan vaatteiden olevan tyköistuvia. Mutta koska vaatekoko vaihtelee näennäisesti samankokoisilla ihmisilläkin, uskoisin sinun painavan jotain 70 ja 90 välistä. Eli sanotaan sitten 80.
BMI:n mukaan olisit tällä arviolla lievästi ylipainoinen, normaalipainon yläraja on pituisellasi 69kg ja merkittävän ylipainon alaraja 82kg. Tällaisen henkilön lihavuus riippuu siitä, onko se lihasta vai rasvaa (erityisesti vyötärölaatua).
pukeutuuko makkarankuoreen.. tässä vinkkejä http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288512817577.html
ja vaatekoko 34/xs. Joskus saatan ostaa 36/s-kokoisen, mikäli vaate erittäin pientä kokoa tai haluan löysemmän mallisen. M koko on järjestäen aivan liian iso ja roikkuu päällä. Vaatteita ostan mm. Zarasta, Mangosta, Stockalta ja H&M:ltä. Esim. KappAhlin tai muiden, missä on isompi mitoitus, xs:kin on ollut minulle liian iso.
Ja painoa minulla on aika tarkkaan 70kg! Vartalotyypiltäni en ole yhtään siron mallinen, vaan minulle kertyy helposti lihaksia. Mitat 90/65/95 (rinta/vyötärö/lantio), kuppikoko 75C. Vatsassa, selässä ja reisissä erottuvat lihakset, pepussa lihaksia, mutta se on myös luonnostaan muodokkaan mallinen.
Pidän peilikuvastani, mutta painolukemani haluaisin olevan matalampi. Minulle kyllä sanotaan jatkuvasti, että olen niin pienikokoinen, joten en nyt ilmeisesti ainakaan näytä mitenkään isokokoiselta.
painoa ollut vaihdellen 55-80 kg, ja tuolloin yli 75-kiloisena 43 vaatekoko. Laihtuessani alle 70 kiloon on ihmiset alkanaat kysellä, mitä harrastan ja nostelenko painoja, kun olen niin urheilullisen näköinen. En nostele.
Käytän samaa koka ja olen 179 cm pitkä ja omasta mielestäni läski.
Painaa varmaan 80 kg?
täällä kerrotaan miten on lihaksikas ja muodokas, mutta kuva kertois enemmän kuin kaunistelevat sanat.
Myös tästä "kuvatulvasta" voi päätellä, miltä oikeasti näytätte.