Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mielestäsi johtuu suomalaisten peruskoululaisten menestyminen kouluvertailuissa?

Vierailija
05.10.2010 |

Asumme ulkomailla ja lasteni opettaja tätä kysyi. En oikein osannut vastata, mikä voisi olla syynä. Sivistäkää minua! :)

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen, miksi et kirjoittele sen uuden täydellisen kotimaasi nettisivustoille, vaan tulet tänne jakamaan angstiasi. Jokainen tyylillään. Olisiko kuitenkin niin, että et ole pystynyt integroitumaan siihen uuteen kulttuuriisikaan, ja nyt ahdistaa? :D :D

mutta en tee vuorotöitä, en siis ole ikinä yövuorossa. Ja toiseksi kirjoittelen tänne koska täällä on niin typerät jutut ja tänne kirjoittelusta on tullut tapa. Kolmanneksi, olen hyvin integroitunut. Tiedän että olen jo vuodessa päässyt pidemmälle täällä kuin monet paikalliset 30 vuodessa. En sen enempää ala erittelemään. Siksi sanoinkin että aikaisempi analyysi oli aivan hatusta. #116

Vierailija
122/122 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nih? Ap, teepä koontia ja kerro mitä kerrot lastesi opettjalle? Tekstin ymmärtämisessäkin me suomalaiset olemme aivan erinomaisia. Tästä saisi oppikirjaesimerkin, ketjuun on punottu monta tarinaa asian vierestäkin.

(Nuo lainauksen lainaukset on persiistä!)

Miten tämä keskustelu muuten taas liittyi vauvalehteen, lapsellisia kaikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän