Lastenvaate kirpparin perustaminen!
Millaisella kirpputorille haluaisit käydä ostamassa lasten vaatteita ja tarvikkeita?
Olen totaalisen kyllästynyt omaan työhöni ja mietin, että pitäisiköhän perustaa lastentarvike kirpputori. Pitäisi vaan elääkin eli sen verran saada tuottoa, kuin kykyisestä työstäni.
Ajattelin itse, että sellainen paikka johon pääsisi bussilla aika lähelle, muksunurkka lapsille, riittvän tilavat käytävät ja muutenkin väljää, että vaunuilla pääsisi liikkumaan. Haaveissa olisi myös pienimuotoinen kahvila samaan tilaan.
Ja pääkaupunkiseudulla asun ja täällä on ihan tosi korkeat vuokrat! Ajattelin paikaksi esim. pohjois-Helsinkiä, jossa asuu paljon lapsiperheitä.
Onkohan tämä ihan utopistinen haave? Mun mies ei aivan tyrmännyt minua, kun tästä haaveesta hänelle kerroin.....
Kommentit (83)
Lopettaa vai? Tiedätkö miksi Pikku Kullanmuru lopettaa? Eikö käy kauppa?
Lahdessa on ainakin aivan loistava lastenkirppis http://www.lastentoriviikari.fi/index.html
Myyjä kuvaa myös tuotteet ja on perustanut ryhmän facebookiin joten jos olen esim. etsimässä vaunuja niin kirpparilla ei tarvitse joka päivä käväistä katsomassa onko myyntiin tullut mitään vaan saan tiedon tuotteista juuri facebookin kautta.
pöytiä pitää olla aika paljon jotta tuotto on riittävä. Miten pitkiä päiviä olet valmis tekemään, onko sinulla varaa palkata henkilökuntaa?
yrittäjäkurssi voisi olla hyvä juttu, perehdytte kannattavuuslaskelmiin yms.