Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 LOKAKUU

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Iippulainen

Iät: 32 ja 32

Esikoinen: 11/2008

Yritys aloitettu: 10/2010

Vierailija
62/119 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma................. 2/25-29.....yk12

Tiainen84............ 6/34.....yk4

EvilGirl................. 7/25-30.....yk2

Tatjuska............. 26/26-29.....yk12

Viiru.................... 26/29-31.....yk13

Horsmankukka... 28/26.....yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kp 1 täällä menossa. Sehän oli tiedossakin ja nyt vaan uutta yritystä :).

Romalle pahoittelut tädistä :(.

Vierailija
64/119 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku kun se täti aina löytää perille. Isot pahoittelut Roma ja horsmankukka! Täällä odotetaan pettymystä vasta torstaiksi.

On ollut niin paljon kaikkea touhua työkiireiden lisäksi ettei ole ehtinyt edes päiviä laskea mutta pitää silti täällä loppupäässä päähänsä takoa toi "tätipäivä" että muistaa ottaa siteitä mukaan töihin kun se voi nykyään tulla ilman ennakkoilmoituksia.

Taas on tänään tullut pari vauvauutista, jotka kyllä aina jotenkin masentaa. Tai toinen ei kyllä tippaakaan, kun sellainen ihminen joka on suunnilleen koko aikuisikänsä lasta toivonut, sen vihdoin sai. Ja aivan ihan ihminen onkin. Toinen taas on aivan päinvastainen, grrr. Sori, ei saisi toisia arvostella mut minkäs teet. Elämä on ja maailma ei ole reilu. Se on huomattu.

Isäntä on taas myöhään töissä ja kun emäntä istuu täällä koneella valittamassa niin kämppä on kohta hujanhajan kun yliväsynyt pikkumies menee tuhatta ja sataa edestakaisin:) Et silleen. Eikun iltapuuhiin.

Ei muuta kuin yritysonnea kaikille ja plussatuulia puhaltelen!!

Vierailija
65/119 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs Tatjuska menee? Oisko mahdollisia plussauutisia?

Mites meidän uudet pinoilijat. Mitä teille kuuluu ja missä vaiheessa olette menossa? Eli koska voidaan odotella plussauutisia :D :D

Täällä on taas herätty jo vaikka kuinka aikaisin ja nyt pohdiskellaan mitä sitä tehtäisiin. Ulos varmaan suunnataan puuhommiin. Tietää taas huomenna mitä on tehnyt kun joka paikkaa kolottaa:)

Vierailija
66/119 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horsmankukka... 2/26.....yk4

Roma................. 3/25-29.....yk12

Tiainen84............ 7/34.....yk4

EvilGirl................. 8/25-30.....yk2

Tatjuska............. 27/26-29.....yk12

Viiru.................... 27/29-31.....yk13

Vierailija
67/119 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horsmankukka: pahoittelut tädistä. :(

Viiru: toivotaan kovasti ettei niille siteille tulekaan mitään käyttöä vaan olisi tärppi käynyt. Erikoisplussapuhurit sulle ja Tatjuskalle!

ON: Arimidex-kuuri menossa, toivottavasti on nyt jotain hyötyä sitten. Lääkäriaika on varattu viikon päästä maanantaiksi, silloin ultrataan tilanne ja kuulee samalla verikokeiden ja miehen simppatutkimuksen tulokset. Sitten mietitään miten edetään hoidoissa. Jännittää, mitä jos noissa kokeissa löytyy vielä jotain lisähäikkää??!!

Vierailija
68/119 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horsmankukka... 3/26.....yk4

Roma................. 4/25-29.....yk12

Tiainen84............ 8/34.....yk4

EvilGirl................. 9/25-30.....yk2

Tatjuska............. 28/26-29.....yk12

Viiru.................... 28/29-31.....yk13

Vierailija
69/119 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää outoo mulla ollut nyt useamman kierron ajan tosi alhainen libido:/ Piitkästä aikaa tuntuu että oikeesti ne lakanan heilutukset vois olla kivojakin :D Sit jotenki saa miettimään että josko se nyt tärppäis vaikka yritänkin koko asiaa olla ajattelematta :) Argh, kauhee ku johonki tarvii tyhjentää pientä päätään ajatuksista :D Pahoittelut tädeistä kaikille joiden luo se jälleen poikennut :/

Vierailija
70/119 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: jotenkin mulla on vahva tunne ettei mitään uutta löydy vaan toi lääkitys auttaa ja raskaudut tästä kierrosta. Jotenkin vaan tuntuu että päästään yhtä aikaa kasvattamaan mahoja odotuspuolelle kun mäkin pääsen loppuviikosta aloittamaan sen lääkityksen (alkaa siis kp3). Pidetään siitä kiinni, eikös :D Pidän siis peukkuja sulle!!

Eikö vieläkään ole Tatjuska päässyt linjoille?

Mites teillä muilla kuumeilijoilla on miehet osallistuneet tähän odotuksen odotukseen? Onko siis yhtä kova vauvakuume kun itsellä on?

Vierailija
71/119 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ukko on melkein minua pettyneempi tädin tulosta :O Toisaalta kyllä mä sen ymmärrän, mut jotenki ku esikoisen kanssa meni vuosi suojaamatonta seksiä ni aattelee et ei kai se toinen yhtään nopeammin tule? :D Vaikka niin toivoiski ;)

Vierailija
72/119 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et silleen taas...

Roma ja Viiru: toivottavasti dropit auttaa ja raskaudutte ekasta "lääkekierrosta" :)

ON: tällä viikolla alkukierron verikokeeseen ja sit piinaillaan tuloksia.

Meillä mies kyllä toivoo ihan samalla lailla pikku kakkosta, mutta ehkä vähän hiljaisemmalla ja tasaisemmalla tyylillä. Itsellä on aina tämä kierron eka päivä sellainen aika räjähdysherkkä päivä...

Vierailija
73/119 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska............. 2/26-29.....yk13

Horsmankukka... 4/26.....yk4

Roma................. 5/25-29.....yk12

Tiainen84............ 9/34.....yk4

EvilGirl................. 10/25-30.....yk2

Viiru.................... 29/29-31.....yk13

Vierailija
74/119 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska: pahoittelut tädistä. Uskotaan vahvasti että tutkimuksista/hoidoista on apua teille!

Viiru: mulle sopii paremmin kuin hyvin että kasvatellaan masuja yhdessä! :) Kyllä me vielä onnistutaan.

Meillä mies on haluaa pikkukakkosta varmasti yhtä paljon kuin minäkin mutta maltilla, mistään kuumeilusta ei voi hänen tapauksessaan puhua. Viime aikoina on tosin ruvennut puhumaan vauva-asioita enemmän ja kyselemään, en tiedä liittyykö nyt näiden tutkimusten aloittamiseen.

ON: neljättä päivää nyt lääkekuurilla, vielä huomenna yksi lääke ja sitten nähdään maanantaina onko johtofollia ilmaantunut (toivottavasti!!!!). Mitään sivuoireita ei ole lääkkeestä tullut, onneksi.

Vierailija
75/119 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädeistä! Täällä menossä kp 17, mutta kierron pituudesta ei ole aavistustakaan. Tämä kun siis eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen. Esikoisen laskettu aika siirtyi aikoinaan ultrassa 2 viikkoa eteenpäin kuukautisista lasketusta, joten pitkä kierto varmaan tämäkin... Ovista en sitten osaakaan bongailla yhtään. Olisiko vinkkejä?

Vierailija
76/119 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä noi teidän numerot tohon listaan tulee..

siis tarkoittaako ne kiertopäiviä ja yritys kuukausia?

Meillä pitäis laskennallisesti olla ovispäivät parin päivän päästä.

Tänään aloitin ovulaatiotestien teon, kun en muuten muutoksia kyllä huomaa.

Viikon päästä pitäis varmaan tulla miehen testitulokset.. sen jälkeen pitäis varmaan sit ite hakeutua johonki verikokeisiin tms. kun ei jaksa enää vaan yrittää ja yrittää..

Meillä mies on yrittämisessä kans ihan tosissaan mukana ja harmistuu jos menkat alkaa (en tykkää sanasta täti, heh). Nyt se oottelee innoissaan ovistestin plussaa ja "säästää" simppoja et olis hyvää tavaraa tarjolla kun aika koittaa.

Oottekos jotenkin rajoittaneet normi lääkkeitä tai alkoholia ovisaikoina tai sen jälkeen 2 viikkoa?

Kuulin vast vähän aikaa sit et burana ainakin suurentaa keskenmeno riskiä..

ja tietty ite järkkäsin juhlat täks viikonlopuksi, niin tulee sit vään otettua vaik onki ovispäivät :(!!

Vierailija
77/119 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille.

Kyllä ne luvut siihen listaan tulee just noista eli esim. 12/30 on 12. kiertopäivä 30 pvän kierrosta ja yk on yrityskiertojen määrä.

Mä olen myös jo aivan kyylästynyt tähän yrittämiseen ja yrittämiseen kun ei tulosta tule vaikka mitä tekisi. Tänään täällä kp1 ja ihme kyllä ei jaksa edes ketuttaa, jotenkin vaan on niin kova turtuminen jo tohon "epäonnistumiseen". Millähän me saatais taas pinon fiilistä ylöspäin:) Oma fiilis ainkin nousee tästä kun menkat joskus viikon päästä taas loppuu ja siihen mennessä on jo muutama päivä syöty niitä clomeja. Tietääkö kukaan millaisia sivuvaikutuksia niillä voi olla ja siirtääkö ne oikeesti sitä ovista aikaisemmaksi? Mulla siis ovis normaalisti vasta n. kp 21-23 ja nyt pitäis sit olla n. kp 14. Pakko jaksaa uskoa niin käyvän.

Eipä mulla muuta kun tsemppiä ja onnea kaikille yritykseen ja pidän peukkuja Romalle maanantain lekurireissulle.

t.viiru, joka menee tänään kotio apteekin kautta, hymyssä suin:)

Vierailija
78/119 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru.................... 1/29-31.....yk14

Tatjuska............. 3/26-29.....yk13

Horsmankukka... 5/26.....yk4

Roma................. 6/25-29.....yk12

Tiainen84............ 10/34.....yk4

EvilGirl................. 11/25-30.....yk2

Lippulainen........... 17/??.....yk1

Vierailija
79/119 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru: pahoittelut tädistä. Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu, usko pois! :) Mulla ei ole mitään kokemusta clomeista, joten niiden vaikutuksesta kiertoon en tiedä.

lippulainen: lisäsin sut tuolle kp-listalle. Ovista on varmaan helpoin bongailla ovistesteillä, joita voi tilata netistä tai ostaa apteekista (suosittelen henk.koht. nettiä, tulee paljon halvemmaksi). Lämpöjä voi myös mittailla mutta sen avulla ei tosin voi ovista bongata vaan ennemmin todeta oviksen tapahtuneen. Ja tietty ovisoireet, limat, mahdolliset vatsanippailut saattavat antaa suuntaa oviksen tulosta. Mutta noi ovistestit on kyllä ehdottomasti helpoin keino. :)

Tsu-ku: mä en juo alkoholia muutenkaan, ihme raivo-raittius iskenyt siitä saakka kun sain tietää odottavani esikoista, ei vaan tee mieli. Särkylääkkeitä jos on pakko ottaa, niin Panadolia sitten, en uskalla Buranaa ottaa kun olen lukenut että se voi estää ovulaation. Ja jos vielä lisää km-riskiä niin sitä suuremmalla syyllä vältän sitä sitten.

ON: miehen simppatestitulokset tulivat ja niissäkin oli vähän jotain, liikkuvuus hieman huonoa. Muuten priimaa tavaraa. Lääkäri oli sanonut puhelimessa miehelle että "tähän auttaa hoito", mitä lie sillä tarkoittanut. Maanantaina selviää varmasti.

Ja eilenkös minä kirjoitin ettei tästä lääkekuurista ole mitään sivuoireita? No hah hah. Eilisestä iltapäivästä asti mulla on ollut niin kovat alavatsakivut ja varsinkin oikean munasarjan kohdalta koskee niin vietävästi. Toivotaan että kaiken tämän kivun aiheuttaa joku munasolun superyksilö ja tästä kierrosta tärppäisi. En oikein ole varma jaksanko montaa kiertoa tällaisia kipuja.. no jaksan, jos siitä on vauva tuloksena. :)

Paljon plussatuulia kaikille!!

Vierailija
80/119 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi otsikko on sitten pöhkö juttu. Aina pitää keksiä mitä siihen kirjoittaa.

Roma: multa meinas tänään kaupassa pudota talouspaperit lattialle kun vatsaa hieman kouraisi. Ihanat kuukautiskivut..Toivottavasti sun nipistelyt on se toinen puolikas siitä tulevasta pikkukakkosesta:)

Lahopää täällä ei muista kuka kysyi alkoholista... En voi sanoa olevani raivoraitis, mutta en kyllä mikään baarikärpänenkään (käyn ehköä 2 kertaa vuodessa "ulkona"). En kyllä saunsiideriä ole rajoittanut mitenkään kierron mukaan. Samoin on pakko vetää buranaa kun selkä menee jumiin tai just näihin menkkakipuihin, kun panadol ei vaan tehoa. Jos niiden takia jään yksilapsiseksi niin ei voi mitään.

Ovistesteistäkin oli puhetta. Mä olen ostanut ihan cittarin tai prisman halpistestejä ja molemmat on mulla näyttäneet oviksen, js se nyt ovis on ollut.. Ja niillä meinaan testata edelleen tässäkin kierrossa.

Lääkkeen selosteessa luki, että voi joskus aiheuttaa monisikiöisyyttä ja heti tuli mieleeni anoppi, jolle oli ennustaja ennustanut lapsenlapsiksi kaksosia. Mutta sais nyt edes sen yhden :D

Juu, turinat sikseen ja telkun ääreen kun kerran poitsu jo nukkumassa. Olihan taas vauhtia päivässä ja nyt on talossa hiljaisuus, ihanaa!