Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 LOKAKUU

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: toivottavasti oireet kertoo siitä että oot saanut kunnon lääkkeet jotka auttaa :)

Mulla on kans jäänyt alkoholin käyttö aika vähille esikoisen jälkeen. Mutta lasi punkkua silloin tällöin tulee kyllä otettua, jostain muuten luinkin et punkku prantais kohdun verenkiertoa ja auttais munasolua kiinnitymään. En kyl ehkä tohon ihan satavarmasti usko...Särkylääkkeitä tulee joskus harvoin otettua sitä mitä kaapissa silloin on kun tarvii.

Mä oon tilannu ovistestejä netin kautta tai ostanu niitä cittarin/prisman halpistestejä. Ihan hyvin ovat toimineet.

Ens viikolla pitäis meidänkin saada tulokset verikokeista ja simppatestistä. Jännityksellä odotellaan mitä sieltä on löytynyt.

Plussatuulia kaikille ja hyvää lähestyvää viikonloppua!

Vierailija
82/119 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru.................... 3/29-31.....yk14

Tatjuska............. 5/26-29.....yk13

Horsmankukka... 7/26.....yk4

Roma................. 8/25-29.....yk12

Tiainen84............ 12/34.....yk4

EvilGirl................. 13/25-30.....yk2

Lippulainen........... 19/??.....yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Roma, Viiru ja muut tutut! Siirryin täältä syyskuussa tonne "toukokuisten" pinoon, mutta keskeytynyt keskenmeno havaittiin viikoilla 11+4. oli kuollut kohtuun jo ihan alkutaipaleella ja nyt lääkkeellinen tyhjennys menossa. joten tänne tulen taas.

Kirjottelen tunteita mukana, mutta noi kp.listat on vielä turhia. Pitää ekaodottaa et km loppuu ja testata 4viikon päästä et olis raskaustesti negatiivinen, sit saa yrittää uudestaa ku testi eka näyttää negaa.

Eihän tätä ikinä omalle kohdalle usko, mutta ihan kuosissa oon. Eniten harmittaa että meni niin paljon aikaa "hukkaan" ja luuli olevansa oikeesti raskaana vaikka alkio oli ollut kuolleena kohdussa jo kauan, ehkä viikosta 6-7. Olis ollu kiva tietää aikaisemmin ni olis jo nyt mahd. uusi yritys menossa...

Kuume on silti kova ja kun tää loppuu ni yritetään uudestaan!

Plussatuulia teille muille nyt kovasti!

Taide

Vierailija
84/119 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru.................... 5/29-31.....yk14

Tatjuska............. 7/26-29.....yk13

Horsmankukka... 9/26.....yk4

Roma................. 10/25-29.....yk12

Tiainen84............ 14/34.....yk4

EvilGirl................. 15/25-30.....yk2

Lippulainen........... 20/??.....yk1

Vierailija
85/119 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide: oi ei.. Isot pahoittelut tapahtuneesta. Kiva kuitenkin kuulla että voit hyvin ja olet noin positiivisella mielellä, kaikesta huolimatta.

Vierailija
86/119 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide suuret pahoittelut keskenmenosta. Tosi kurjaa kun sait noin myöhään tuon selville :( Toivottavasti pääset nopsaan uuteen yritykseen ja uusi plussa tulee myös pian!

Vierailija
87/119 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voih.. tollaset keskenmenot on kyl niin pepusta, ei sellasta toivoisi kenellekkään :(! Tsemppiä jatkoon Taide.. Ootteko lekurin kanssa jutelleet, että kuinka nopeaan uuden yrityksen voi aloittaa.. oon kuullut et muutama kierto ehkä vois joutuu odottamaan?? Onks sellanen ees totta?

Täällä ovulaatio tikku näytti positiivista perjantaina.

Mites olette touhuilut ajoittaneet ovu-aikana? Vedättekö jokapäivä vai pidättekö jotain taukoja?

Mul on tullut aina ovisplussa päivänä jotenkin pakkomielle touhuta sit joka päivä ainakin kolmen päivän ajan siitä plussasta.. en tiiä onko sit fiksua, mut sillon kyl tekee jopa mielikin normaalia enemmän :D!!

Ja tuosta alkoholista.. joo en siis normisti juo ku silloin tällöin saunasiiderin ja baarissa varmaan pari kertaa vuodessa.. mut nyt sit tietty toi ovis ajoittui just samaan aikaan niiden harvinaisten bileiden kanssa..

Meidänki siippatesti tulokset pitäis varmaan tulla ens viikolla.. jänskää :D!

Vierailija
88/119 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsu-ku: heti kun vuoto loppuu ja raskaustesti näyttää negaa (saa testata 3-4viikkoa tyhjennyksen alotuksesta)saa yrittää. Yhtien kuukautisten odottaminen helpottaa lähinnä raskauden määrittelyä, mitään lääketieteellistä estettä ei oo. Mut mikäli testi näyttää positiivista tarkottaa se et keskenmeno ei oo onnistunu vaan jotain on jääny kohtuun ja se pitää saada pois. Siinä voikin sit vierähtää aikaa.

Toivon todella et tää menis tällä ekalla yrityksellä ja 4 viikon päästä saisin negan. Sit kuukautisten pitäs alkaa n.6vk tyhjennyksestä, jos ei oo jo uudestaan raskautunu ennen sitä.

Tosta puuhailusta oviksen aikana on ollu puhetta...mä olin ainakin viimeks ku mikäkin kani sen ovulaation aikoihin, vähän ennen ja vähän jälkeen;) et kai se luontokin yrittää auttaa raskautumaan parhaansa mukaan;)

Plussia teille! Mä vielä toivun.

Vierailija
89/119 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide: suuret pahoittelut! Hyvä että oma asenteesi on noin positiivinen.

Vierailija
90/119 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas hiljainen pino tällä viikolla. Missäs kaikki on, huhuu?

Roma: miten meni eilinen? Eikös sulla eilen ollut se lääkäri..

Tatjuska ja Tsu-ku: oletteko te jo saaneet uusia tuloksia?

Kenelläs alkaa olla testailut käsillä, oliko lippulainen?

Uudet pinoilijat: jos haluatte tietojanne johonkin listaan, niin Roma voi laittaa kun vaan ilmoitatte.

Taustailijoita huolitaan ilomielin kirjoittelemaan meidän kanssa, jos saatais pinoakin vähän virkeämmäksi ja olis kiva kun ois porukkaa eri aikoihin testaamassa. Nyt taidetaan olla kaikki aika samoihin aikoihin. Siis ne, jotka ehtii edes testaamaan eikä täti ehdi yllättää ennen sitä=)

Loistavaa tiistaita kaikille ja pidetään lippu korkealla.

ON:vika nappi tänään ja viikonloppuna meinasin jo aloittaa oviksen tikutuksen. Outoa.

Vierailija
91/119 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi vauvakuumeilija. Tai se ehkä on väärä ilmaisu...olen taustaillut jo jonkin aikaa. Yritystä on ollut melkein vuoden. Yksi tuulimunanaraskaus 03/10 mahtuu tähän väliin. Surullista on se että se huomattiin vasta viikolla 11+5...Tosi kauan on mennyt että oon hyväksynyt asian...pitäisi vaan antaa aikaa itselleen Yksi lapsi löytyy ennestään tyttö 11/08. Se että oli jo yksi lapsi ennenkuin tämä tapahtui auttoi paljon,mutta tottakai sitä suree kuitenkin. Toivottavasti saan liittyä joukkoonne!

Vierailija
92/119 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo otsikko on tosiaan ärsyttävä... Ei meinaaa ikinä keksiä mitään järkevää siihen.

Taide, isot pahoittelut keskenmenosta :(.

Tervetuloa, dansku-75!

Mistähän kaikesta täällä on ollutkaan puhetta... Mulla on taas kauan menny viime kirjotuksesta, mutta ei oo muka ikinä aikaa. Meillä on miehen kuumeilu rauhallisempaa ku mun. Ekaa kuumeiltiin kumpikin innolla ja pettymykset oli aina suuria. Tällä kertaa haluaa ottaa rauhallisemmin, ettei tuu niitä isoja pettymyksiä. Nyt on ruvennu puhumaan enemmän mahdollisesta tulevasta vauvasta ja tuntuu uskovan enemmän ku minä, että meille toinen lapsi vielä tulee.

Musta tuntuu tällä hetkellä, että ei saaha millonkaan toista lasta ja tuntuu että joka puolella on vaan raskaana olevia. Minä haluaisin toisen lapsen ennen ku täytän 40. Tuntuu, ettei sitä vauvan kans valvomista enää jaksa sitte, kun nytkin se tulis varmasti olemaan ihan tarpeeksi raskasta.

Menipä taas negatiiviseksi, höh.

Nyt ei muuta ku plussia kaikille!

Vierailija
93/119 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru.................... 7/29-31.....yk14

Tatjuska............. 9/26-29.....yk13

Horsmankukka... 11/26.....yk4

Roma................. 12/25-29.....yk12

Tiainen84............ 16/34.....yk4

EvilGirl................. 17/25-30.....yk2

Lippulainen........... 22/??.....yk1

Vierailija
94/119 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää myöskään tuosta otsikosta, siksi laitan siihen aina sinnikkäästi tuota viikonpäivää, ei jaksa keksiä muuta.

Viiru: Jep, eilen oli se lääkäri ja tulokset olivat valmiina. Ja ylläri, ylläri, minähän se syypää näihin meidän ongelmiin näytän olevan. Eli on ne monirakkulaiset munasarjat ja sen lisäksi aivan liian alhainen keltahormonipitoisuus (mikä ei tosiaan tullut yllätyksenä kun ottaa huomioon mun superlyhyen luteaalivaiheen). Muuta kokeet onneksi ok. Eli sen verran häikkää löytyy, että vaikeuttaa raskaaksi tuloa (mikä nyt on aika selvää kun yk 12 tahkotaan..).

Lääkekuuri oli tepsinyt hieman eli vain yksi johtofolli löytyi mutta se ei ollut kasvanut tarpeeksi kiertopäiviin nähden. Uusi kontrolliultra on nyt torstaina. Jos lisäkasvua on tapahtunut tarpeeksi, niin nähtävästi jatketaan kotikutoisesti mutta lääkeannostusta saatetaan hieman nostaa ensi kiertoon. Jos folli sen sijaan ei ole kasvanut (niin kuin mun onnella takuu varmasti on käynyt..), niin sitten siirrtyään aluksi kevyeen pistoshoitoon ja inseminaatioon. Melkein toivon itse asiassa tuota vaihtoehtoa, niin ainakin tietää että ajoitus on kohdallaan ja saattaisi olla paremmat mahdollisuudet muutenkin. Piikkikammoiselle vain tuo pistoshoito ei kuulosta kovin houkuttelevalta....

dansku-75: tervetuloa! Ja pahoittelut tuulimunasta, ymmärrettävästi tuollainen vie aikaa toipua. Toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan. :) Jos haluat mukaan noille listoille, niin ilmoittele.

horsmankukka: kyllähän se kovaa uskoa asiaan vaatii kun pitkään tahkoaa. Mullakin oli tuossa kesällä täysi uskonpuute mutta ihmeesti sitä taas on tässä ruvennut toivo heräämään. Ja mitä tuohon ikään tulee, niin minä täytän 39 v ensi kuussa.. Meille se pikkukakkonen ei siis todellakaan varmaankaan tule ennen 40-vuotispäivää. Mutta mitäpä tuosta, tulisi edes joskus. :)

Vierailija
95/119 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dansku: tervetuloa joukkoomme, toivottavasti et viivy kauaa vaan jatkat kohta matkaa odottavien puolelle. Ja pahoittelut minun puolestani siitä tuulimunasta.

Roma:minusta nuo kuulostaa ihan hyviltä uutisilta. Lääke on tehonnut ja senkin jälkeen on hoitokeinoja. Tsemppiä torstaille! Minkä kokoinen se folli oli, jos saan udella? Kun mun lekuri oli sitä mieltä että se 10mm oli hyvä ja oli kp9. Itse pelkään eniten sitä et jos simpoissa on vikaa ja sitä ei voikaan mitenkään korjata vaan pitäis "jostain vieraalta" ottaa. Mun mies ei ikimaailmassa hyväksyis sitä ettei olis hänen geenejään.

Horsma: mullakin alkaa kohta usko loppua ettei haave pikkukakkosesta koskaan toteudu. Mutta jotenkin vaan oviksen aikaan sitä toivo taas nostaa päätään.. En vaan millään haluaisi mitään hoitoja. Ja kyllä mäkin alle nelikymppisenä sen kakkosen haluaisin, mulla onneksi on siihen vielä hetki aikaa. Tätä tahtia sekin aika vielä loppuu.

Vierailija
96/119 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru: folli oli myös 10 mm mutta kp:t 11, olisi pitänyt olla 2-4 mm isompi. Pistää vain miettimään minkähän kokoisia ne mun follit ovat olleet ilman lääkitystä.. varmaan 1 mm oviksen aikaan.

Vierailija
97/119 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin äsken pitkän viestin, mutta hävisi yllättäen kuin tuhka tuuleen...

Täällä tänään ärsyttää kovasti, kun ei ole aavistustakaan kierron pituudesta. Jos olisi kierto sen 28 päivää, niin tätiä odottelisin sunnuntaiksi. Lauantaina on tiedossa juhlat, joten varmuuden vuoksi testaan la-aamuna. Onko teillä muilla kokemusta miten testit näyttää todellisuudessa ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää? Ostin Clear Bluen perustestin, joka lupailee, että sen voi tehdä jopa 4 päivää ennen. Vaikka järki sanoo, että käytännössä varmaan mahdotonta, että näin heti olisimme onnistuneet, niin jossain vatsanpohjassa sitä kuitenkin aina elättelee toiveita ja pettymyksen tunteilta tuskin voi välttyä.

Aurinkoista päivää kuitenkin kaikille ja tietty plussatuulia!!!

Vierailija
98/119 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ärsyttävä:)

lippulainen: itse toimisin samoin ja juhlisin, jos testi näyttää aamulla negaa. Pidetään peukkuja, että juomiset jää sulta kuitenkin väliin ja plussa tulee testiin!

Vierailija
99/119 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää saamarin vuoto!! On pientä ja onnetonta mut jatkuu sellasenaan! Pitäis kai sitä malttia olla, kun vasta la. alko ja nyt kuitenkin hyvin niukkaa jo, mut EI MALTA!!!

Tervetuloa Dansku!

Roma:Sä taidat olla pari vuotta nuorempi mun siskoa;)Se sai kuopuksensa 2,5 vuotta sitten! Laita mut sinne kp. listalle, niin et viime lauant.siit keskenmenosta (23.10) alko uus kierto ja jos mun kierto on heti normaali, se on 28-30, mut katotaa miten pitkään menee! Meinaan tikuttaa ovista "normikierron mukaan" jos vaan vuoto loppuu... Nii ja yk. on taas 1.

Taide

Ps. Toi OTSIKKO on tosissaan ärsyttävä!

Vierailija
100/119 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide80............... 5/28-30....yk1

Viiru.................... 8/29-31.....yk14

Tatjuska............. 10/26-29.....yk13

Horsmankukka... 12/26.....yk4

Roma................. 13/25-29.....yk12

Tiainen84............ 17/34.....yk4