Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 LOKAKUU

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska.............. 11/26-29.....yk12

Viiru.................... 11/29-31.....yk13

Roma................. 12/25-29.....yk11

Horsmankukka... 13/26.....yk3

RoopeReetta...... 26/29.....yk?

Tiainen84........... 27/34.....yk3

Tiina'82.............. 49/31-41.....yk4

Vierailija
2/119 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metta: paljon onnea plussasta! :)

ON: ei mitään uutta taivaan alla, ovista odotellaan. Tosin en usko tärppiin tässä kuussa kun vielä ilman lääkkeitä mennään. Ensi kuussa sitten...

Tiina'82: oletko vielä joukossamme? Vai olisiko tärppi käynyt? :)

Plussatuulia kaikille ja hyvää viikonloppua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on täällä plussannut, suuret onnittelut teille!!

Roma ja Viiru, hyvä, että lääkärissä käymisestä oli apua ja asiat etenee. Toivottavasti tärpit tulee!

ON: minä olen täällä taustaillut ja tällä hetkellä ei ole kiirettä raskauden suhteen. Minut saa poistaa kp-listalta. Vauvaa saa tulla, mutta mitään sen kummempaa yritystä ei ole. Käyn kyllä lukemassa välillä teidän kuulumisianne :) Kun vauvakuume taas kunnolla iskee niin palaan takaisin. Clomisatsi on vielä kaapissa, eikä se ole edes mennyt vanhaksi.. ;)

Ihanaa syksyn jatkoa!

Vierailija
4/119 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska.............. 12/26-29.....yk12

Viiru.................... 12/29-31.....yk13

Roma................. 13/25-29.....yk11

Horsmankukka... 14/26.....yk3

RoopeReetta...... 27/29.....yk?

Tiainen84........... 28/34.....yk3

Vierailija
5/119 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo noloa, kun olen käynyt täällä vain kertomassa, että yrittäminen on aloitettu... mutta tein äsken testin, ja se oli plussa!

Nyt vain toivotaan, että raskaus jatkuu. Esikoista yrittäessä ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon.

Tsemppiä kaikille yrittäjille, näköjään tuurilla tosiaan on paljon tekemistä raskautumisen kanssa!! Siirryn varovasti tuonne odottajien puolelle, vaikka voihan sieltä aika helposti taas takaisin tänne joutua.

Vierailija
6/119 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Metta ja Begemot plussista!

Porukka pinossa senkun vähenee..

Musta alkaa tuntua ettei meille vaan ole tarkoitettu toista lasta. Mitähän pahaa mä olen tehnyt kun ei ikinä tärppää? En millään haluais syödä jotain lääkkeitä mutta haluan sen pikkusen nyytin. Ja mieluummin nyt heti kiitos. Onhan tässä jo odotettu. Jännää miten sitä pitää itsestään selvänä että se raskaus joskus alkaa. Ja kun ei vaan alakaan niin miettii mitä kaikkea sitä tekis jne jos olis raskaana joskus. Mulla se ainakin varmasti tulee (jos siis ikinä enää raskaudun) vaikuttamaan esim. mun pukeutumiseen raskauden aikana. Saattaisin joskus jopa korostaa sitä vauvamahaa, kun yleensä en pukeudu kovin tiukkoihin vaatteisiin (vaikken ylipainoinen olekaan). Ja aion kyllä ottaa kaiken mahdollisen siitä irti että olen raskaana. Mutta nää on näitä jossitteluja jotka tällä hetkellä tuntuu hyvin kaukaiselta haaveelta. Sori tästä valituksesta, on vähän huono päivä nähtävästi:) Nyt pitää lähteä reippaalle lenkille koiran kanssa, josko se ton auringon kanssa sais mut hiukka paremmalle fiilikselle. Illalla hieman illanistuntaa kavereiden kanssa niin eiköhän se siitä.

Olen ihan oikeasti iloinen pinon muista plussista, jos joku kuitenkin epäilee. Sais vaan kohta jo olla minunkin vuoro. Muistan niin elävästi sen kun puolen vuoden kohdalla olin tosi toiveikas plussaamisen suhteen:) Nyt siitäkin on jo yli puoli vuotta, höh. Plussia kovasti muillekin pinoilijoille ja oikein rentouttavaa viikonloppua!! t.viiru

Vierailija
7/119 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onittelut plussista!

Roma ja Viiru: Tosi hyvä kun löytyi apua noista lääkärikäynneistä ja saatte heti hoidota alkuun. Pidän teille extra-peukkuja pystyssä, että plussaisitte! Ja Viiru tuo sun kirjoitus tuntuu niin tutulta!

ON: Kävin siis kanssa viikko sitten siellä lääkärissä ja mitään "vikaa" tms ei ollut havaittavissa. Mies kävi jättämässä simppanäytteen samalla. Ja seuraavaksi menen, samoin kun Roma, vielä loppukierron verikokeeseen ja jos/kun ei tässä kierrossa nappaa niin alkukierron verikokeisiin. Sit noiden kaikkien tulosten perusteella suunnitellaan mitä tehdään. Tosi ihanaa kun on osaavissa käsissä eikä tarvii vaan itsekseen pähkäillä mitä pitäis tehdä. Nyt ainakin tuntuu, että kyllä me se pikkuinen vielä jollain konstilla saadaan. Mutta kun en haluis odottaa enää sekunttiakaan...Nytkin ollaan kaikki kovassa flussassa, just kun pitäisi ovista hyödyntää. Että voi olla romantiikka kaukana tästä hommasta!!!

Vierailija
8/119 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska.............. 13/26-29.....yk12

Viiru.................... 13/29-31.....yk13

Roma................. 14/25-29.....yk11

Horsmankukka... 15/26.....yk3

RoopeReetta...... 28/29.....yk?

Tiainen84........... 29/34.....yk3

Vierailija
9/119 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru ja Tatjuska: kuvasitte aika tyhjentävästi minunkin tunteita noissa viesteissänne.

Mä olen toki iloinen muiden puolesta että plussaavat mutta myönnän avoimesti olevani nyt siinä pisteessää, että kateus muiden vauvamasuja kohtaan on alkanut nostaa päätään. Esim. outoa kyllä, tänä aamuna näin tv-ohjelmassa että se laulaja Irina on raskaana, niin yhtäkkiä tunsin ihan järjetöntä kateutta. Että miksi en minäkin? Mutta tässä asiassa saa mielestäni olla itsekäs ja ajatellan ihan reilusti että miksi minä en kun nuo muutkin.

Tämä odotuksen odotus on nyt onneksi erilaista kun esikoista tehdessä, silloin mukaan sekoittui vielä paniikki että mitä jos en koskaan tulekaan äidiksi. Nyt onneksi on tuo maailman ihanin oma esikoinen tuossa, joten tämä vauvankaipuu ei ole yhtä raastavaa. Mutta todella pahalta tämä silti tuntuu, yhtäkaikki.

ON: tänään varmaankin ovis, vatsaa nippailee siihen malliin. Hyödynnetty on nyt kovasti, lääkäri kertoi että siinä kierrossa kun naiselle on tehty aukiolotutkimus, tärppejä on tullut prosentuaalisesti tavallista enemmän. Että jos nyt meilläkin tämä ihme tapahtuisi!

Paljon plussatuulia kaikille!

Vierailija
10/119 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti pidän peukkuja pystyssä Romalle! Toivottavasti lääkärin puheet tulee toteen ja, että teillä onnistaa!!!

On vähän tunnetta, että kuukautiset alkaisi tässä vuorokauden sisässä... :( Saapi nähdä. Höh.

Vierailija
11/119 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi RoopeReetta, jos täti tulee kylään. Pidän peukkuja etta vaihtaisi osoitetta vielä.

Tatjuska: kiva kuulla susta ja ettei vikaa löytynyt.

Mites Tiainen, mikä on sun tilanne? Oletkos jo päässyt testaamaan?

Täällä jo parempi fiilis kun pääsi vähän nollaamaan päätä. Vaikkakin maanantai on aina maanantai. Hyvää viikon alkua kaikille ja plussatuulia!

Vierailija
12/119 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve kaikille!

Ilmoittautuisin mukaan kakkosesta haaveilijoihin =)

Nimimerkki: nemilia

Iät: minä 26, mies 29

Esikoinen: poika 11/09

Yritys aloitettu: 10/10

Olen siis pienen 10 kuukautta vanhan pojan äiti ja asun mieheni kanssa ulkomailla, muutimme tänne hiljattain. Nyt mieheni haluaa kovasti toisen lapsen ja niinpä vain sai suostuteltua minut yrittämään! Olen kyllä itsekin sitä mieltä, että parempi tehdä lapset peräjälkeen niin ei tule kovin suurta ikäeroa. Yrittäminen ainakin on hyvä aloitaa, voihan siinä mennä tovikin ennen kuin tärppää. Tosin meillä on aina tärpänny ekassa kuussa, ongelmana on, että kolmesta raskaudestani kaksi ensimmäistä päättyi varhaiseen keskenmenoon :( Niinpä tietysti pelkään saman tapahtuvan jälleen...

Olen vielä vähän hämmentynyt tästä päätöksestä ja alan varovasti innostumaan ajatuksesta - raskaudesta kaikkine tunteineen ja vaivoineen ja sitten tietysti pienestä siskosta tai veljestä rakkaalle pojallemme. Ja kuinka ihmeessä on mahdollista sitten joskus pysyä kahden perässä kun yksikin on NIIIIN energinen :D

Vierailija
13/119 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska.............. 15/26-29.....yk12

Viiru.................... 15/29-31.....yk13

Roma................. 16/25-29.....yk11

Horsmankukka... 17/26.....yk3

RoopeReetta...... 30/29.....yk?

Tiainen84........... 31/34.....yk3

Vierailija
14/119 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nemilia: tervetuloa mukaan! Toivottavasti pikkukakkosen odotus alkaa sinulla pian.

Jos haluat mukaan tuolle kp-listalle, niin ilmoittele mulle, lisään sinut sinne sitten. :)

RoopeReetta: toivottavasti täti ei ole saapunut.

ON: ei mulla ollutkaan ovista nähtävästi pari päivää sitten, sillä ovistesti näytti plussaa vasta eilen eikä lämmöt ole vielä lähteneet nousuun. No, tänään tai huomenna sitten. Ahkerasti on yhä pupuiltu vaikka jotenkin en usko tärppiin siltikään, kun on täysin lääkkeetön kierto. Mutta tapahtuuhan niitä ihmeitäkin joskus... :)

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
15/119 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Begemot! Ja Nemilialle tervetuloa tänne! Tatjuskakin oli käynyt lääkärissä, toivottavasti saat avun ja raskaus alkaisi pian! Nuo Viirun mietteet on niin tuttuja, täälläkin on ollut vastaavia ajatuksia, niin esikoista yrittäessä kuin jo nytkin, vaikka ei niin pitkää yritystä olekaan vielä takana.

Tässä kierrossa en odota raskautta, kun ei oo niin yhtään mitään asian eteen tehtykään. Mikä lie syysväsymys, kun siellä sängyssä on niin mukava nukkua vaan ;). Muutenkin oli paljon helpompi tehä ensimmäistä, kun pystyi touhuamaan vaikka keskellä päivää jos huvitti. Nykyään ei onnistu kun illalla n. puoli kymmenestä eteenpäin, kun tyttö varmasti nukkuu...

Nyt ei muuta kun plussatuulia!

Vierailija
16/119 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen tään kuun 18 päivä jo 8 vuotias, äidin "pikku" prinsessa

Vierailija
17/119 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon jo vuoden verran välillä enemmän ja välillä vähemmän haaveillu kakkosesta...*huoh* kp 22/27-30, sunnuntaina ajattelin testailla,mutta kun tuntuu ettei sunnuntai tule ikinä :O Oireita plussan puolelle kyllä löytyis, niinku esim. lämpö ei ikinä oo tavallisesti hyvä jos 36,5 mut nyt on aamusta iltaan 37 ja välillä ylikin, mitenkään kipeä en oo, rinnat aristelee, väsyttää ja pissattaa, alavatsa jomotellu oviksesta lähtien silloin tällöin

Vierailija
18/119 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet! Teillekin raskautumis onnea rutkasti!!

Minä olen täällä kuin tulisilla hiilillä. Nyt kp 30/29. Aivan kun pidättelisin koko ajan pissiä, ettei vain kuukautiset alkaisi :/ Hepuli tässä tulee.

Täytyy keittää vahvaa kahvia, kun alkoi heikottamaan :))

Vierailija
19/119 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitus! *jännittää puolestasikin jo* kuulostaa niin toiveekkaalta jo

Vierailija
20/119 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sensuuri iskee aina ja vie osan jutusta pois :(