Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 LOKAKUU

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska.............. 21/26-29.....yk12

Viiru.................... 21/29-31.....yk13

Roma................. 22/25-29.....yk11

Horsmankukka... 23/26.....yk3

Tiainen84........... 37/34.....yk3

Vierailija
42/119 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evilgirl: eli siis jos haluat tuonne esittelyyn ja/tai kp-listalle, niin voin lisätä sinut jos ilmoitat tiedot. Noista listoista näkee, mitä tietoja tarvitaan. :)

Kp 1 on se päivä, jolloin tulee kunnolla vuotoa ja tarvitsee sidettä tai tamponia. Eli tuhruttelupäivä kuuluisi vielä edelliseen kiertoon.

ON: mulla on alavatsa toista päivää todella kipeä, sellaista inhottavaa menkkamaista jomotusta. Tuleekohan täti jo ennen perjantaita kylään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: EvilGirl

Iät:minä 23 vuotias, mies vähän päälle 30 vuotias

Esikoinen: tyttö 10/02

Yritys aloitettu: 09/10

Vierailija
44/119 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyttö on minun esikoinen, miehellä ei vielä lapsia ja iso kiitos Romalle kun valaisit typerää :D

Vierailija
45/119 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä uusi jäsen ilmoittautuu joukkoon =) Meillä esikoinen 11/08 ja nyt toiveena pikku2! Eka yrityskierto käynnissä. Jännittää. Esikoinen tärppäsi heti ensi yrittämästä, mutta jotenkin tuntuu, että nyt saadaan pitempään työstää.

Vierailija
46/119 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut plussattua tälläkään kierrolla..eli kp2 taas menossa..ja niinku sitä oli jo 85% varma että nyt tärppäs mutta kun ei niin ei..

Tervetuloa lippulainen mukaan!

Vierailija
47/119 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään kolmannen raskaustestin... Enää ei tarvitse arvuutella. Kyllä meille on tulossa vauva! Olen onnellinen.

Toivon todella, että te olette pian myös onnellisia odottajia!

Olette ajatuksissani...

Vierailija
48/119 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiainen84........... 3/34.....yk4

Tatjuska.............. 23/26-29.....yk12

Viiru.................... 23/29-31.....yk13

Roma................. 24/25-29.....yk11

Horsmankukka... 25/26.....yk3

Vierailija
49/119 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lippulainen: tervetuloa! Jos haluat mukaan noille listoille, niin ilmoitathan tietosi. :)

tiainen: pahoittelut tädistä. Toivotaan että tämä olisi nyt sitten se tärppikierto.

RoopeReetta: isot onnittelut varmistetusta plussasta!! :) Toivottavasti me muut tullaan pika pikaa perässä.

ON: paitsi että minä en kyllä tule ainakaan tässä kierrossa, lämmöt romahtivat jo eilen ja nyt särkee selkää niin että enteilee tädin ennenaikaista kylään tuloa. No, eilen otettiin loppukierron verikokeet ja lääkekuurin saa aloittaa heti tädin tultua joten en nyt jouda masentumaan tästä negatiivisesta kierrosta. Pakko uskoa että hoidot tuo tuloksen!

Plussatuulia muille piinailijoille!

Vierailija
50/119 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon halauksia ja ihanaa odotusta sinulle RR :D Lippulainen tervetuloa! *myös uusi*:)

Wau, tänään jo kp 4/25-30

Vierailija
51/119 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Roopereetalle, hyvää odotusta sulle! Toivottavasti joskus pääsemme perästä.

Tervetuloa lippulaiselle. Mukavaa saada lisää porukkaa.

Itsellä ikkut taas kerran niin kiire ettei ole ehtinyt palstailemaan. Eipä tässä mitään palstailun aihettakaan olis ollut. Ovis kait oli ja meni eikä ihmeemmin hyödynnetty joten yhden yrityksen varaan jäi. Mutta eihän aiemminkaan ole useampikaan auttanut. Jotenkin olen jo tyytynyt siihen että täti tulee ens viikolla ja sillä selvä. Haen sit heti ne lääkkeet ja sit yritystä putkeen oikein kunnolla.

Ketäs olikaan piinavuorossa? en muista ulkoa, lahopää mikä lahopää. Kuitenkin pidän kaikille peukkuja että onnistaa!

Vierailija
52/119 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille.. oon jo jonkinaikaa seuraillut kirjoitteluanne välillä ilon ja surun kyyneleiden kera, kun ajatuksenne ovat niin tuttuja ja onnistumisen kipinä on niin koskettavaa..

Mutta tosiaan pikkukakkosta täälläkin ollaan yritetty nyt maalis-huhtikuun vaihteesta asti.

Esikoiseen meni n.1,5v mutta silloin ei ollut niin totista yritystä ja kropan palautuminen ehkäisystäkin otti aikansa..

Mutta nyt haluaisi kaiken nyt ja heti.. jotenkin kakkosen kanssa tietää mitä on tulossa ja haluaa sitä entistä enemmän - missä se mun vauva viipyy!!

Ootte puhelleet noista lekurikäynneistä.. missä vaiheessa menitte, ja millaisen lekurin valitsitte? Kuka on antanut lähetteen noihin verikokeisiin?

Mä kävin gynellä, mut meinas et ku ollaan yritetty vasta puol vuotta niin tutkimuksiin ei ole aihetta. Käytän ovistestiä joka kierrossa ja sen plussan mukaan yritetään.

Lähetin miehen nyt siippatesteihin, mut niidenki tuloksia joutuu odottamaan pari viikkoa..

Vierailija
53/119 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti eilen kirjoittaa vielä, että muistatteko, kun kirjoittelin ennen viime ovista, että en nyt testaile ovistesteillä ja mieskin lähtee juuri arvioituna ovulaation ajankohtana reissuun, että eipä varmaan tule tärppäämään... Ja niin se kuitenkin tärppäsi :) Jos niihin puheisiin on uskomista, että silloin kun vähiten odottaa niin silloin se tapahtuukin.

Uskomatonta, mutta totta.

Halit!

Vierailija
54/119 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiainen84............ 4/34.....yk4

EvilGirl................. 5/25-30.....yk2

Tatjuska............. 24/26-29.....yk12

Viiru.................... 24/29-31.....yk13

Roma................. 25/25-29.....yk11

Horsmankukka... 26/26.....yk3

Vierailija
55/119 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsu-ku: tervetuloa mukaan! Jos haluat mukaan esittelyyn ja kp-listalle niin ilmoittele mulle. :)

Me mentiin tutkimuksiin kun oli yk 10, olisi tosin pitänyt mennä jo aiemmin. Mulla on ikää jo vähän enemmän eli täytän kohta 39 v., siksikin ei tässä enää tutkimuksia voinut lykätä. Esikoista meillä tehtiin yli vuosi.

Lääkäri valittiin niin, että tutkittiin netistä tarkkaan mitä mistäkin klinikasta ja lääkäristä puhutaan. Valittiin meidän mielestä se, josta puhuttiin eniten hyvää. Meidän lääkäri on Eero Varila / Graviditas. Häneltä sain lähetteen noihin verikokeisiin, tehtiin heti ensimmäisellä käyntikerralla sellainen hoitosuunnitelma johon noi verikokeet kuuluivat.

RoopeReetta: meidän esikoinen sai alkunsa sellaisessa kierrossa, jossa periaatteessa ei olisi voinut olla mahdollista koska olin melkein koko kierron työmatkoilla. Yksi yrityskerta mahtui sinne sekaan ja sekin oli mielestäni väärään aikaan, monta päivää ennen mahdollista ovista. Mutta niin vain yllätysplussa tuli!

ON: nyt ei tosiaan ole yllätysplussia saati muitakaan tarjolla. Lämmöt tippuvat kuin lehmän häntä ja olo on "tätimäinen". Tylsää.

Mites Horsmankukka, Viiru ja Tatjuska, olisiko teillä käynyt parempi plussapuhuri? :)

Vierailija
56/119 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Tsu-ku!

Tänne ei uutta, tätiä odotellessa ens viikolle.

Vierailija
57/119 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Lippulainen ja Tsu-ku! Ja paljon onnea Roope-Reetta! Meilläkin sai tyttö alkunsa kierron ei-otollisena aikana. Joko monta päivää ennen ovista tai monta päivää sen jälkeen.

Täälläkin tätiä odotellaan. Meillä ei ollut lapsentekohommia tässä kierrossa lähelläkään ovista, niin että mahdollisuus raskauteen on ihan minimaalinen. Jännä muuten, että nyt kun en usko raskauden mahdollisuuteen, ei oo ollu mitään huonovointisuutta ja mahatuntemuksia niin ku edellisissä kierroissa. Tisut on kipeet, mutta niinhän ne aina tässä vaiheessa. Ilmeisesti sitä sitten jotenkin raskautta toivoessaan saa aikaan vaikka minkälaista oiretta!

Vierailija
58/119 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma................. 1/25-29.....yk12

Tiainen84............ 5/34.....yk4

EvilGirl................. 6/25-30.....yk2

Tatjuska............. 25/26-29.....yk12

Viiru.................... 25/29-31.....yk13

Horsmankukka... 27/26.....yk3

Vierailija
59/119 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1 ja yk 12. MASENTAVAA.

Vierailija
60/119 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: isot pahoittelut tädistä, jospa niillä lääkkeillä sit ens kierrossa tärppäis...Ainakin todella toivon niin :)

Uusille tervetuloa mukaan!

Me mentiin tutkimuksiin yk 12. Käydään kanssa yksityisellä, Felicitasilla. Ja samoin ekalla kerralla lääkäri teki mulle sisätutkimuksen ja sain lähetteet verikokeisiin ja mies simppatestiin. Sit kun noi testit on kaikki otettu niin mennään kerralla kuuntelemaan "tuomio" ja tehdään varsinainen hoitosuunnitelma. Oikeesti aika nopsaan nuo tutkimukset menee ja homma etenee, mutta mun mielestä aivan liian hitaasti ;)

Oireiden perusteella täti saapunee sunnuntaina.

Plussaisia syystuulia!