Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 LOKAKUU

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida tarvii testailla tässä kierrossa. Ihan sellainen olo, että täti jo ovella kolkuttelemassa.

Vierailija
102/119 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas ollut taas kiireviikko...

Dansku: tervetuloa mukaan! Lippulainen: kaikki on mahdollista niin kauan kuin se täti tulee, pidetään peukkuja!

Roma: toivottavasti hoidot tepsii pian! Ainakin on selkeä syy ja siihen hoito.

ON: me saatiin myös vastaukset lääkäristä, ei mitään vikaa. Siis jos ei kerran ole mitään vikaa niin miksi ihmeessä ei mitään tapahdu!! Ainoastaan mun lueaalivaihe saattaa ehkä kenties olla vähän liian lyhyt, joten sain siihen lääkkeet. Nekin varmaan vaan sen vuoksi, ettei ihan tyhjin käsin tarvinnut pois lähteä. Nyt sitten edetään niin, että jos ei vuodenvaihteeseen mennessä ole tapahtunut mitään niin tehdään seuraavaksi tuo munajohtimien aukiolotutkimus. Vuosi ei kuulemma ole vielä mikään pitkä aika yrittää...ai ei vai, kyllä mulle ihan riittävän pitkä...

Plussatuulia kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska: hienoa ettei löytynyt mitään estettä raskautumiseen. Mustakin on outoa että se voi vaan kestää niin kamalan kauan. "ei ole pitkä aika" on kyllä ihan potaskaa, ainakin minusta. Yrittäispä itse toista vuotta ja katselis van isoja mahoja ja vauvoja yms.

lippulainen: toivottavasti ei vielä ole täti tullut. Ja pysyköötkin poissa, eikös vaan!

ON:flunssaa pukkaa, joten tietäisköhän se oviksen tuloa. Mulla nimittäin tulee flunssa vaan sillon tai sit menkkojen aikaan. Oiskohan vastustuskyky silloin jotenkin heikompi tms? Just kun eilen ajattelin että ihanaa kun ei ole flunssaa meillä ollut. Sen siitä saa sitten:(

Vierailija
104/119 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys, oon näköjään unohtanut kirjoitella..

nyt taas on nää oviksen jälkeiset maagiset 2 viikkoa käynnissä, niin ajatus on kokoajan mahassa..

Onks teil samoja "ongelmia", et seuraa tarkkaan oviksen jälkeen kaikenmaailman oireita, ja jokaista pierun liikettä luulee joksikin kiinnittymis oireeksi tai muuksi raskauteen viittaavaksi.

En haluis seurailla ja arvuutella, mut en voi itelleni mitään.. aargh.

Viikko aikaa vielä jännittää.. ens perjantaina ois taas se maaginen menkka/testi päivä..

Ja tosiaan meille tuli ne simppatesti tulokset, kaikki on niissä kunnossa.. et ois sit varmaan koht mun aika hakeutua uudelleen lääkärille..

kerran oon siis jo käynyt, mut mullekkin tuli toi tyypillinen vastaus et ollaan yritetty liian vähän aikaa vaikka sanoin lekurille et tulin nyt sen takia "ajoissa" about puolen vuoden yrityksen jälkeen, kun en taas jaksa odottaa sitä 1,5vuotta mitä esikoisen kanssa meni.

Mä oon vähän pihalla noista teidän sanastoista kohdistuen kierron vaiheisiin yms.. mut yritän pysyy kärryillä. Erityisesti just kiinnostaa noi hormonivalmisteiden vaikutukset ja syyt niiden käyttöön, kun uskoisin et seuraavaks pitäis sit niitä kokeilla..

Ootteko jotain poppakonsteja muuten kokeilleet..?

Punaviiniä, greippimehua, luontaistuotelääkkeitä tms..? mä en vielä, mut kai niitäki sit pitää yrittää.

yritän laskeskella ton mun tilanteen, niin saatte liitettyä mut listaan.. tosin kovin toivon et tipun sieltä sit jo viikon päästä :)!

Ihanaa viikonloppua kaikille!!

Vierailija
105/119 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 1 ja paha mieli. Nyt sitten mennään sen pidemmän kaavan kautta. Viimeksi kun siis pillerit lopetin niin ekan kierron jälkeen menkat hävis useaksi kuukaudeksi kokonaan. Lääkärin kanssa kyllä jo sovittu, että ellei 2-3 kk sisän tule seuraavat menkat niin otetaan käynnistysapuja. Harmittaa kyllä niin kovasti, kun toiveet oli korkealla.

Toivottavasti Tsu-ku sinulla on tärpännyt!!!

Vierailija
106/119 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lippulainen, pahoittelut! Sä oletkin jo tehnyt suunnitelman b. Olisinpa mäkin olut vuosi sitten noin fiksu. Mullakin kierto on heittänyt 33-55 välillä eikä tosiaan ole kivaa. Ennen esikoista oli kellontarkka kierto ja vasta nyt alkaa palautua, tosin hieman lyhyempänä. Tosta kp1:stä on vaan yksi tie ja se on eteenpäin. Kun menkat loppuu, niin onneksi jo hieman helpottaa.

Tsu-ku:joo, täälläkin tutkitaan kaikkia oireita. Ja kyllä naurattaa välillä kun onhan ne olleet olemassa aiemminkin mut ei vaan ole tullut huomanneeksi.

Mä käytin nyt ekaa kiertoa clomeja ja mulle ainakin oli uusi tieto että munasolu ei välttis irtoa vaikka ovistesti näyttää plussaa. Gyne oli sitä mieltä että clomeilla varmistetaan se munasolun irtoaminen. Mitään "oireita" niitä en ole vielä huomannut, vaan eipä ole vielä ollut ovistakaan. Yleensä se on n.22/30 ja nyt pitäis gynen mukaan olla n.14/28. Saas nähdä, en oikein usko tohon. Mutta 4 kiertoo nyt näin, jos ei plussa tule ja sit vasta jatkoa. Jotenkin on kyllä tunne, että nää voi helpatakin. Tai sitten sitä vaan haluaa tsempata itteään kun ei muuta konstia keksi. Että ei täällä kaikki muutkaan välttämättä mitään tietäjiä ole, ainakaan minä:) Muita poppakonsteja en kyllä ole käyttänyt, toista kiertoa söin multivitaa ja kun ei tullut plussa, niin lopetin:) Viinistä ja greippimehusta en niin piittaa. Outo nainen...

Ja tulihan taas romaani. On se kumma kun ei lauantai-iltana flunssaisena ole muuta tekemistä kuin roikkua netissä.

Seuraavat pinon jännäilijät taitaa olla Tsu-ku ja EvilGirl. Tsemppiä ja plussia teille!!

Vierailija
107/119 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippulainen........... 2/??.....yk2

Taide80................ 9/28-30....yk1

Viiru..................... 12/29-31.....yk14

Tatjuska.............. 14/26-29.....yk13

Horsmankukka... 16/26.....yk4

Roma................... 17/25-29.....yk12

Tiainen84............. 21/34.....yk4

EvilGirl.................. 22/25-30.....yk2

Vierailija
108/119 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lippulainen: pahoittelut tädistä.

Tatjuska: hyvä että kaikki oli tutkimuksissa kunnossa. Superturhauttavaahan se on kun ei tärppää. Toivottavasti saamistasi lääkkeistä on nyt apua ja tärppi tulee ennen vuodenvaihdetta.

ON: täällä on nyt edetty hurjaa vauhtia ja mulla on huomenna ensimmäinen inseminaatio edessä! Eli torstaian ultrassa selvisi että munarakkula ei ollut toivotusti kasvanut, joten sain kevyen pistoshoidon tukemaan ovulaatiota. Nyt olen pe ja la pistellyt ja tänään on vielä yksi piikki tiedossa. Tänään sain ovisplussan ja huomenna inssiin. Jännittää!!!

Vierailija
109/119 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla onki Roma jännät paikat huomenna.. toivottavasti kaikki menee täydellisesti ja sit parin viikon päästä pärähtää plussat testiin :D :D!!

Ootteko esikoisen aikoina kirjoitelleet tälläsillä yritys palstoilla?

Mä en itseasiassa ole.. enkä myöskään ees lukenut silloin mitään.

Nyt jotenki alko jo kaipaamaan vertaistukea ku muut kamut ja vanha mammaryhmä on jo toisella kierroksella kovaa vauhtia..

Mut vielä ainakaan en osaa silleen pahoittaa mieltäni toisten uutisista.. musta on ihanaa ku tällä palstalla tai kaveripiirissä tulee iloisia uutisia, ja oon aidosti onnellinen heidän puolesta.. Tietty se muistuttaa omasta tilanteesta, mut "elämä on".

Mä en millään jaksais odottaa siihen perjantaihin.. ens viikko tulee olemaan taas yhtä tuskaa. Ja sit saa taas satavarmasti pettyä, oon niin saletti..

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!

Vierailija
110/119 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mua niin jännittää Roman puolesta!!!! Nää seuraavat kaks viikkoa on varmasti PIINA viikkoja kun on niin selkeesti odottettavaa!! Ystävälleni on tehty muutamia noita ja hän oli kyllä pari viikkoa ihan tulisilla hiilillä!

Pahoittelut lippulainen tädistä!

Mullakin oli la. raskaustesti heikosti positiivinen ja heti sen tekemisen jälkeen tuli vähän tuhrua, ihan ku kiusaks. Eli pitäis malttaa ainakin viikko testiin vielä ja sit voi vast alkaa tunnustella tuleeko ovis tuntemuksia. Niin kauan ku testi näyttää + ei tuu ovulaatiota, tarkistin asian. Eli malttia kaivataan!

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
111/119 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on syyslomat lusittu kerkee taas koneelle niin työn kuin palstankin ääreen :D Tällä viikolla pitäis tädin tulla jälleen, odottelisin sitä jo keskiviikko-torstai linjalle, mutta jos ei tule niin lauantaina ehdottomasti testaan vaikka kierto onkin silloin vasta 28/25-30 jos oikein laskeskelen, kuitenkin lähikuukausina keskiarvo kierrolle on ollut 25 tai 26.

Kauheesti olen nyt yrittänyt vaan ajatella et kyllä se niin on et menkat tulee, ettei sit harmittas niin paljon jos ne tosiaan tulee :O Oireita kyllä osaan kehitellä siltikin esim. rinnat mielettömän kipeet, ummetus ja väsymys, lämpökin on koholla mut juu niin tuntui kaikkia oireita viime kierrossakin :D

lippulainen: Pahoittelut tädistä

Roma: *peukut pystyssä*

Tsu-ku: Toivottavasti olis tärpänny :D

Vierailija
112/119 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi että olikin hieno uutinen täällä odottamassa, kun eilen en koneelle ehtinyt. Hienoa, Roma, että asia etenee. Täällä on peukut ja varpaat pystyssä sulle!

Taide: harvemmin sitä on toivonut että r-testi näyttää negaa. Toivottavasti kuitenkin sun kohdalla niin tapahtuis ja pääsisit pian uuteen yritykseen. Olen ymmärtänyt, että km:n jälkeen monet raskautuvat nopeammin. Ehkä sullekin käy niin?

EvilGirlille tsemppiä testin tekoon, näyttäispä plussaa niin voisit aloittaa meidän plussa-aallon.

Tänne ei ihmeitä, ei vieläkään merkkiäkään oviksesta (pitäis olla tiistaina?) js clomit on varmaan tehneet sen että iho on kuin teinillä ja pms-oireita on (olen kuin perseeseen ammuttu karhu yms). Ihanaa:)

Vierailija
113/119 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: Toivottavasti inseminaatio onnistuu! Täälläkin peukut pystyssä. lippulaiselle pahoittelut tädistä, ja viirulle tsemppiä pms-oireisiin.

Täällä on kans yks kaikenlaisten oireitten kyttääjä. Se aikakin on käsillä, että kohta taas vaikka mistä päättelen, että nyt oon varmasti raskaana, äh. Osaiskin olla tarkkailematta.

Vierailija
114/119 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! Mahtuisiko uusi pikkukakkosen kuumeilija mukaan? Olen yli nelikymppinen ja mies saman ikäinen, esikoinen on kohta vuosi 7 kk ikäinen. Ollaan tjottailtu jo reilu vuosi, totista yrittämistä (ovistikut jne.) ollut nyt n. 5kk.

Jos ystävällisesti lisäätte mut listaan niin rivi on suunnilleen: kp19/29-36, yk6... En nyt muista mitä muuta siihen piti kun tässä ei näykään kun yksi viesti tuosta triidistä. Tänään on dpo0 menossa, parin viikon päästä saa siis jännätä taas.

Vierailija
115/119 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa KirsuTiina! Mukaan vaan!

Horsmankukka: toi oireiden kyttääminen on tosi tuttua ja tuntuu et nyt se vaan voimistuu tän kmmyötä. Ensin kytätään et loppuuko tää(vituttaa tää mitätön pieni tiputtelu tuhru) ja sit kytätään ovista ja sit niitä mahollisia oireita raskaudesta! Vois tilata sellasen paiden jossa lukee "Kyttääjä" ;)

ON: ei siis mitään uutta. Aina kun luulen et km olis ohi, tulee sitä rusehtavaa tuhrua lisää (anteeks määrittely) ja se tarkottaa sitä etkaikki ei oo kohdallaan vielä, eikä sitä ovista paljo kannata tikuttaa.

Tsemppiä testailuun muille!

Vierailija
116/119 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä ihan jäätäävää, koko ajan miettii et nytkö se täti tuli ja veskiin saman tien kyttäämään :/

Tervetuloa KirsuTiina :) Kivaa kun tulee uusia mukaan

Vierailija
117/119 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti alkaisikin plussa-aalto ja me kaikki siirryttäis tuonne odottajiin pitämään pinoja xP

Vierailija
118/119 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä oireiden kyttääminen menee ainakin ihan liian pitkälle. Nyt on vasta dpo1 ja mä jo kuvittelen että palelee ja alamahassa nippaa... Pitäis osata ottaa rennommin mutta kun jo vuoden ajan on vauva ollut tervetullut eikä mitään kuulu niin alkaa jo pikkuhiljaa hermostuttaa. Eikä se tietenkään auta asiaa.

Vierailija
119/119 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on perustettu, jatketaan juttua siellä. :)