Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä tekisit 10,45 euron tuntipalkalla?

Vierailija
30.09.2010 |

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntipalkalla. Lopetin itse, kärsin karenssin, nyt saan 22 e/tunti opetushommista. Kympillä tekisin jotakin kevyttä ja helppoa, jos ei muuta olisi. Tuntemani maahanmuuttajat saavat palkkaa 9-10 e/tunti. Yleensä paljon vähemmän kuin suomalaiset samasta työstä..:-/.

Vierailija
2/60 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain muussa on siis syys (esim. pätevyys, ei koulutusta tms.) jos samasta työstä saavat huonompaa palkkaa.

tuntipalkalla. Lopetin itse, kärsin karenssin, nyt saan 22 e/tunti opetushommista. Kympillä tekisin jotakin kevyttä ja helppoa, jos ei muuta olisi. Tuntemani maahanmuuttajat saavat palkkaa 9-10 e/tunti. Yleensä paljon vähemmän kuin suomalaiset samasta työstä..:-/.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä koulutus?

Vierailija
4/60 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kevyttä toimistotyötä, jossa vaikka vastataan puhelimeen ja näprätään koneella 8 h päivässä.

Vierailija
5/60 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun laskennallinen tuntipalkkani on 14,81 euroa; teen suunnittelua ja sihteerin hommat lisänä. Olen vasta vähän aikaa työelämässä ollut insinööri, jolla myös kaupan alan koulutus taustalla. Edellisessä työpaikassa viime vuonna vastaavan tyyppisissä, mutta vähän helpommissa hommissa palkka olin n. 10,70 tuntipalkaksi laskettuna. Palkka nousee sitä mukaa kun työn vaativuustaso ja oma työvauhtini nousee, sitä mukaa myös asikasveloitus voi nousta vähän. Työttömänä ollessa hain kyllä ihan kaikkea, palkasta välittämättä. Kävin jopa harjoittelemassa palkatta, mutta se oli huono idea, koska joissain paikoissa on laskettu sen varaan, että tietyt työt tekee harjoittelija, joko opiskelija tai työkkäristä tuleva. Siihen ei pidä työnantajaa opettaa. 

Vierailija
6/60 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin työt eräässä vaateketjussa, oli harjoittelukuukausien (kaksi kuukautta) tuntipalkka 6,60. Sitten aloin saada ruhtinaallista 8,20 euron tuntipalkkaa.

Että kyllä tuo 10,45 tuntuisi ihan hyvältä.

Vierailija
7/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just tuosta tanssin opettajan työstä voi oikeasti saadakin 20-25 euroa tunnilta.

Mua huvittaa, kun moni luulee, että jumppia ohjataan ilmaisesksi, kun esim. nuoret voimistelija tytöt vetää treenejä muutaman euron korvasuta vastaan.

Opiskelen yliopissa ja kohta valmistun, mutta aiemman tutkintoni kautta saadut liikunnan ohjaajan työt antavat edelleen parhaan tuntipalkan. Esim käyn pitämässä kylpylässä kaksi 45min allasjumpaa ja tienaan sillä 50 e. Moni istuu kaupan kanssalla koko päivän, että saa saman rahan..

Vierailija
8/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä tekisit 10,45 euron tuntipalkalla?

ainka monella alalla tuo on ihan tessin mukainen palkka.

Vierailija
9/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän me enempää olla anasaittukaan kun ollaan ihan roskasakkia.

Miten sitä nyt kauhistellaan että onpa huonopalkka kun silloin kun lakkoon meinattiin mennä kilpaa kiljuitte että ollaan ahneita?

Vierailija
10/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä " mitään työtä en tuolla palkalla tee " -asenne on sallittua suomalaisille av-mammoille, mutta ei missään nimessä pakolaisille?

Vierailija
11/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia paskaduuneja vääntää, jos ei vaihtoehtoja ole.

Toivottavasti ei tarvitse ikinä tuollaisiin palkkoihin tyytyä, vähintään puolet lisää tai mieluummin tuplasti tuon pitäisi saada.

Vierailija
12/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä nyt kauhistellaan että onpa huonopalkka kun silloin kun lakkoon meinattiin mennä kilpaa kiljuitte että ollaan ahneita?

Onpa huono palkka siihen nähden mihin on itse tottunut.

Se ei poissulje sitä, että ammattialojen arvostuksissa on eroja.

Vierailija
13/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laitoshuoltajana.

Vierailija
14/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkealentoiset tavoitteet aaveemammoilla palkoista..

eiköhän tuota luokkaa ole MONEN työn palkkka ihan alalla kuin alalla..

Vierailija
15/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkalla ole töitä tehnytkin, nyt lienee noin 13€, pärjään:)

Vierailija
16/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 e/h 14-vuotias poikani tekee lumitöitä eli kolaa pihamaita.

Vierailija
17/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa siit'ä siivoamisesta, jota se siivooja tekee 10 e/h niin asiakkaalle se 10 e on muuttunut jo 50-60 e/h.

Pitäähän sen pomon vetää oma osuutensa välistä.

Vierailija
18/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkaa? Viestissä johon vastasit ei ollut mitään summia.

Vierailija
19/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa siit'ä siivoamisesta, jota se siivooja tekee 10 e/h niin asiakkaalle se 10 e on muuttunut jo 50-60 e/h.

Pitäähän sen pomon vetää oma osuutensa välistä.

johonkin jotenkin?

Vierailija
20/60 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen tuntipalkka on 4,90e. Ja työpäivät 9tuntisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan