Löydättekö "virheitä" Vastaparit -ohjelmasta?
Minä nyt jokusen:
- teholla ei ole kukkavaaseja
- Tajuttomaksi lääkityn (sedatoidun) sieraimet eivät liiku hengityksen mukaan
- trakeostomia-tukikauluri on liian suuri ja tuo malli olisi vaihdettu jo ajat sitten pitemmässä hoidossa.
- 6 tipplaskuria: no jees, mutta ei pelkästään kädenselässä olevaan kanyyliin! Pitää olla reittinä ylävartalolla sentraalisempi (keskeisempi) subclavia-reitti solisuun alla tai CV kaulalla. Pitää olla valtimopaineen mittaus (arteriapaine) ranteella).
- Monitorit säädetty pöhkösti vain saturaatiota ja pulssia mittaamaan
- hengityskoneet alussa pitivät suhinaa. Juuei, ne vain naksuttavat hiljaa.
Voisihan sitä muuhunkin keskittyä ;)))
Kommentit (85)
tää kissa-casessa piilee ilmiselvä virhe. Halvaantunutta kissaa näyttelemään on otettu niin surkea otus, että osalle on jäänyt epäselväksi, onko kissa halvaantunut vai vaan ujo.
Mitä tulee sarjaan muuten, niin mielestäni lähtöasetelma ja idea ovat hyvin mielenkiintoiset, mutta toteutus ontui monellakin tavoin. Todennäköisesti jatkan kuitenkin sarjan seuraamista. Mitä miehesi piti sarjan alusta?
Kirjoittelee noita sairaita viestejä väärään ketjuun? Kaikki terveet poistetaan sarjaa koskien näköjään...
Mutta eipä ole Vauva- palstasta onneksi kiinni
ketju, et mä meen nukkuun.
Kirjoittelee noita sairaita viestejä väärään ketjuun? Kaikki terveet poistetaan sarjaa koskien näköjään...
Mutta eipä ole Vauva- palstasta onneksi kiinni
että mikä on sarjan nimi ja miltä kanavalta tulee ja mihin aikaan, kiitos!
ja näkeekö jakson jälkikäteen jostain??
joka varmaan monelle tulee tuosta IT-lehdestä mieleen.
Googlettaa voi kuka tätä nyt jää miettimään.
mikä on sarjan nimi ja miltä kanavalta tulee ja mihin aikaan
Loogisesti päättelemällä voi myös tulla siihen johtopäätökseen, että sarja alkoi tänään, kanavasta vaan ei vielä ollutkaan puhetta. Tässäpä mielenkiintoinen pähkinä purtavaksi..
Pitkään aikaan en ole nauranut näin.
Ja sarja vaikutti kelvolliselta, jopa kiinnostavalta. Kiitos tekijöille erilaiseta aihevalinnasta.
Ohikulkeva kissa oli terve, mutta täällä puhutaan vaan kissasta, eikä ohjelmasta?
Miksi?
minäkin huomasin sen kissan siinä vaikean näköisesti liikkuvan ja pitävän valittavaa ääntä. Se kissahan oli ohjaajan pikku vinkki tulevasta. Siksi siitä puhutaan ja tietysti siksi, että oli niin surkean näköinen.
Eli siinä siis kaikkia liippasi kuolema läheltä? Mutta miten sokeripala tuohon liittyi, ei syönytkään sokeria --> säästyi henki?
henkilökunnalle. En täysin eri alan ihmisenä tunne moisia asioita, vaikka teholla vieraana joskus olenkin poikennut.
Minä en tosin noista ap:n mainitsemista asioista tiedä mitään..
akuutteja selkäydinvammapotilaita, vaan Töölössä.
Keskittyminen muuhun herpaantui =(
(puitteista viis). Ja vaikka kukat kestäisivätkin, niitä ei viedä ollenkaan teholle, josta tuollaisen potilaan reitti alkaa. Niitä ei viedä edes tehostettuun valvontaan, jossa hoito jatkuu. ap
Keskittyminen muuhun herpaantui =(
sekö olikin halvaantunut. Ja se kisu säälitti minuakin.
Mistä lyödään vetoa että sille Elenalle ja Kallelle tulee jotai säpinän tynkää?
katoin, enkä nähny mitään kissaa. Eikun nyt mä tajusin. Ai se kissa kadulla, joka kulki sillain tosi matalasti. Mä vaan luulin, et kulkee sillee matalasti, niin kuin kissat kulkee, kun ne haluaa päästä nopeasti pois tilanteesta. Siis, mistä te keksitte, että oli halvaantunut????
sille "Maikku-ärsytykselle" just oikein.