Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako pojalle pukea vaaleanpunaista?

Vierailija
26.09.2010 |

Olimme poikani kanssa ostoksilla ja hän olisi välttämättä halunnut vaaleanpunaiset housut. Jätin ne kauppaan nyt, mutta illalla iski ajatus, että miksi en niitä hänelle ostanut? Olenko minä todellakin niin rajoittunut, ettei poikani voisi pitää vaaleanpunaista?

Meillä on muuten paljon värikkäitä vaatteita, oranssia, norm. punaista, keltaista, vihreän eri sävyjä, ruskeaa, turkoosia, mutta löytyy myös niitä perinteisiä "poikien" värejä sinistä ja mustaa. Kuitenkaan ei mitään vaaleanpunaista.

Miten on teillä oletteko ostaneet lapsillenne vaatteita väristä riippumatta? Pohdin tässä juuri pitäisikö minun käydä ensi viikolla hakemassa ne vaaleanpunaiset housut pojalleni.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et ostaisi jos poika ne itse haluaa? kyllä minun pojallani on vaaleanpunaisia huppareita t-paitoja ja yhdet pinkit housutkin löytyy...

Vierailija
2/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poika kerran tykkää väristä niin ei väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun lapses huostaanotetaan.

Näin kävi mulle kun hankin pojalle vaaleenpunaset hello kitty-sukkikset ilmaistakseni huumorintajuani.

Vierailija
4/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäisille ei ole oikein vielä tarjolla vaaleanpunaista. Nämä housut olivat tyttöjen puolelta.

Teineille ja vanhemmillehan on ihan tarjolla pinkkejä vaatteita omalla osastollaan.

Ap

Vierailija
5/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaate olisi kuitenkin selkeästi poikien, ei tyttöjen. Eli en pukisi pitsiä. :)

t. tyttöjen äiti

Vierailija
6/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytön suosikkipaita on sini-mustaraitainen, enkä näe siinä mitään ihmeellistä.

Vierailija
7/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi omaa vahvan itsetunnon, niin mikä ettei, anna lapsen "päättää" haluaako pinkkiä tai vaikka poika tyttöjen kengät. Mutta jos lapsi on ujo tai arka, niin kestääkö sitten toisten lasten kiusaamista tai sanailua? Ei se minusta ainakaan mikään itsetunnon kasvatuskeino ole, että ostetaan nyt typyköiden vaatteita nicopetterille, sanoo muut mitä sanoo..

Vierailija
8/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kohta 4 vuotta. Pojille vaan on vaikea löytää vaaleanpunaisia vaatteita, kun useimmissä on sitten kukkakirjailua tai röyhelöä yms.

Vierailija
9/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on homo kyllä vaaleanpunainen on homoille ja tytöille ihan oikeesti get a life jos ostatte pojalle sellaisia housuja

Vierailija
10/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunainen on kiva väri myös pojalla, mutta tietenkään en mitään röyhelö/kukkakuviota (ts. ehdottomasti tyttömäisiä) vaatteita laittaisi poikani päälle. Mutta esim. vaalenpunainen pusero ja ruskea neuletakki, farkut olisi kiva asu! Paljon käytän reippaita unisex-värejä ja kuoseja, vaaleansininen (ja se ruma tumma mariininsininen(?)) ovat aikalailla pannassa.

Vierailija
11/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on homo kyllä vaaleanpunainen on homoille ja tytöille ihan oikeesti get a life jos ostatte pojalle sellaisia housuja

Vierailija
12/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta: tyttöä ei ole PAKKO pukea vaaleanpunaiseen. Mun tytöllä ei ole koskaan ollut vaaleanpunaista..

Vierailija
13/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan aikuisilla miehilläkin vaaleanpunaista. Värihän se vaan on, kaikkea sitä kysytäänkin nykyaikana!

Vierailija
14/14 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunainen pikeepaita, ja sopii hienosti varsinkin, kun on rusketusta. Poikien osastolta ihan ostettukin.