G: Mitä teidän kodissanne on luksusta?
Onko teidän kodissanne mitään luksusta, siis materiaalia, huonekalua tms. ihan normivarustelusta poikkeavaa. Ja siis, sellainen, mikä SINUN mielestäsi teillä on huippua, ei välilä vaikka olisikin normia tavis-AV:n kodeissa:-)
Entä mitä tekemistä pidät teillä luksuksena?
Kommentit (140)
huoneen harrastuksiini. Eikä mun tarvitse käydä töissä, vaan miehen tuloilla eletään. Nämä lasken luksukseksi...
Ja puilla lämpiävä pihasauna.Ja kuten arvata saattaa,saunomme joka päivä :)
"50 televisio ja se on minusta aika luksusta, samoin itse talo on tosi iso ja sekin on aika hienoa kun ennen piti kituuttaa niin pienessä kodissa.
ulkoporealtaan, kahviautomaatin, Hästensin moottoroidut sängyt, videotykin, Bosen järjstelmän, jonka ansiosta voi kuunnella musiikkia kaiuttimista joka huoneessa, saunassa ja terassilla
futon-patja. Sänky onkin yksi niitä harvoja kotiimme uutena ostettuna asioita.
ja tietysti huonekorkeus, vähän yli 4 m.
niitä niin luksusksena pitää. Antiikkisia perintöhuonekaluja taitaa olla nykyään lähes kaikilla.
Valo, tila, avaruus. Yksinkertainen sisustustyyli ja tavarat karsittu ja järjestetty niin, että minkä tahansa kaapin tai laatikon voi avata vieraiden läsnäollessa.
sadevesisuihkut saunan pesuhuoneessa. Takka olohuonessa, kaukolämmitys niin sinällään turha, mutta ihana tunnelmanluoja.
Joku kirjoitti ulkoporealtaasta, se olisi ihana ja lastenkin meileen... paljonko maksoi ja tarvitseeko ulos jotain viemäriä (miten muuten tyhjennettäisiin)?
Mitään luksustekemistä meillä ei harrasteta,; ei erikoisia harrastuksia, ei syödä kalleissa ravintoloissa, ulkomaan reissut ihan normaaleja perhematkoja. No, risteilyllä yövytään kyllä sviitissä.
ulkoporealtaan, kahviautomaatin, Hästensin moottoroidut sängyt, videotykin, Bosen järjstelmän, jonka ansiosta voi kuunnella musiikkia kaiuttimista joka huoneessa, saunassa ja terassilla
Jääpalakone ja kulmasohva. Myöst avalliste leveämpiä lauteita voi pitää luksuksena.
Mutta mikään näistä ei tietenkään ole luksusta av-mittapuulla ja osa jopa varmaan huonontaa asunnon arvoa joidenkin mielestä.
on seinillä grafiikkaa, jota rakastan. Se taitaakin olla ainoaa oikeaa, kallista luksusta meidän huushollissa. Mitään julisteista tehtyjä tauluja en voi sietää. Seinille pääsee vain aitoa tavaraa.
5 tietokonetta, 2 asukasta.
Oikea spinningpyörä, ei mikään halpis kuntopyörävitpula.
Asumme lähellä palveluja, mutta sen verran sivussa, että kotiin tullessa on täydellinen luonnonrauha ja maisema ympärillä. Koti on vanha omakotitalo, mutta kodikas kuin mummon syli ;) Se on meidän luksusta!
Eli tila ja rauha, niitä meillä arvostetaan enemmän kun mitään muuta.
Sitten tulee leivinuuni ja avotakka, jos materiasta pitää jotain mainita.
Meillä on hieno Italiasta tilattu kahvinkeitin/kahviautomaati. Jauhaa kahvinpavut erikseen jokaista kahvikupillista varten, tekee esperessot, latet, cappucinot ja vaahdotaa maidon yms.
Tykätään miehen kanssa molemmat kahvista todella paljon ja siksi tuo meille hankittiin että saadaan joka päivä kunnollista kahvia. Ihan eri makuista tulee ainakin meidän mielestä kun muuten.
minulle se ettei tarvitse itse hoitaa piha hommia tai kunnostus hommia kun taloyhtiön huoltomies hoitaa nämä. Luksusta on oma sauna, palveluiden läheisyys, kaunis sisustus. Jäätelö kone:) siinä minun luksukseni :)
riittävästi tilaa, ihana piha puutarha, poreallas musiikilla ja tv:llä varustettuna
Ei samalla rahalla saa minkäänlaista Hästensiä tai Tempuria, ei edes kunnollista runkopatjaa.