Beroccan juoksumatto mainos
Siis aivan ihana minusta, en kyllä oikein tiiä miksi:)
Kuka on se miesnäyttelijä, jolla musta puku päällä?
Kommentit (41)
koska idea on varastettu siitä Ok Go:n videosta.
mutta aloin minäkin epäilemään, että onko sittenkään kun tuo bayer on kansainvälinen firma, että eikai tuota mainosta nyt Suomessa oo tuotettu, vai onko?
Siis tuo mainos on vaan pakko nähdä joka kerta kun se tulee, jos sattuu oleen telkun lähellä:)
AP
en kans tiedä MIKSI, mut IHANA ja erikoinen. se musa ja ne liikkeet, sulavuus. mies on ihan heikki vihisen näkönen, mut eikös ne oo ulkomaisia, alkuperäinen mainos?
tuolta videolta, mutta ei tuo, video minkä linkitit, sytyttänyt minua kyllä yhtään.
Makuja on monia-
koska idea on varastettu siitä Ok Go:n videosta.
jos joku tietäis mainoksesta, että onko suomalainen vai ei
Berocca-mainos on todella onnistunut joo.
ja erona tohon youtube-pätkään siinä on musta hauskaa semmoinen arkinen yllättävyys. Että pukutyypit ja tavalliset ihmiset yhtäkkiä keskellä kaupunkia tanssii juoksumatoilla kummallisen koregrafian ja sitten lähtee pois.
aivan mahtava mainos. vauvasta vaariin on tykätty :)
youtubesta löytyy se alkuperäinen nimellä berocca tv ad
vituttaa tommonen muiden ideoiden ryöstöviljely. se ok go on miljoona kertaa parempi ja ALKUPERÄINEN. tosi noloa musta beroccalta toi.
vituttaa tommonen muiden ideoiden ryöstöviljely. se ok go on miljoona kertaa parempi ja ALKUPERÄINEN. tosi noloa musta beroccalta toi.
Netissä pukumiehen arvellaan olevan Larry Miller niminen näyttelijä.
todella onnistunut,en ole parempaan mainokseen juurikaan törmännyt.Siihen jää koukkuun,pakko katsoa loppuun :))
mulle siitä pukumiehestä tulee hiukka mieleen kolmosen sarja Todistettavasti syyllinen, se miespoliisi siitä...Nimeä en kyllä muista, mutta kaljuhko... siis Lilyn työkaveri....
Mistä tiiät kumpi siis oli ensin?
Sitäpaitsi noissa ei oo kyllä mitään samaa mun mielestä. Ok go on ihan syvältä kun eivät mene ollenkaan samaan tahtiin, eikä musiikkikaan todellakaan sykähdytä.
Molemmat katoin youtubessa, myös sen ns. vertailupätkän.
tuo pukumies varmaankin on tuo Larry Miller.
-ap-
Jokainen voi siitä sitten tehdä ihan itse omat päätöksensä, että onko niissä samaa vai ei.
niin ärsyttävä mainos ja musiikki. Pakko vaihtaa kanavaa aina kun tulee ja vielä näyttävät sikä joka helevetin kerta.
en kans tiedä MIKSI, mut IHANA ja erikoinen. se musa ja ne liikkeet, sulavuus.
mies on ihan heikki vihisen näkönen, mut eikös ne oo ulkomaisia, alkuperäinen mainos?