"persjalkainen" ? Mitä tuo tarkoittaa?
Kommentit (27)
Ei lyhyt ole välttämättä "persjalkainen". Tarkoitetaan ihmisen pituuteen suhteutettuna lyhytjalkaista. Yleensä siis pitkä selkä ja lyhyet jaltat.
sen niin, että ne vähän epäsopusuhtaisen muotoiset (usein lyhyet) ihmiset, joilla on ihan normaalimittainen selkä - tai jopa pidempi, mutta jalat hirmuisen lyhyet. Takapuoli on vähän ylempänä kuin missä monella muulla on polvet.
toisistaan on niin lyhyt, että käytännössä ne voi niputtaa yheksi eli persjalaksi :)
T: yks persjalakanen
Eli persjalkainen ukkoni mulle vittuili aamulla että olen moinen :D
Vaikka tosiasiassa asia on juuri päinvastoin ;) Taitaa ukko olla vaan kateellinen :D
-AP
Kiitoksia :) Eli persjalkainen ukkoni mulle vittuili aamulla että olen moinen :D
Vaikka tosiasiassa asia on juuri päinvastoin ;) Taitaa ukko olla vaan kateellinen :D
-AP
vaikka on mua 10cm pidempi (mä oon kanan taluttaja = lyhyt, niin sillä on lyhyemmät jalat
jolle paidat on liian lyhyitä ja housut liian pitkiä = minä. Tai niinku meillä päin sanotaan; levvee selekä, lyhyet jalat ja perse siinä välissä.
Mä oon! Persjalkaisuus yhdistyy usein tämmöseen itäsuomalainen malliin: leveä lantio, lyhyet jalat.
Persjalkainen voi muuten olla hoikka ja pitkäkin, ei aina lyhyt ja leveä, ainoastaan jalat on suhteessa liian lyhyet.
Onko persjalkaisilla usein notkoselkä?
Vierailija kirjoitti:
Onko persjalkaisilla usein notkoselkä?
Ei sen useammin kuin muillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon! Persjalkaisuus yhdistyy usein tämmöseen itäsuomalainen malliin: leveä lantio, lyhyet jalat.
Persjalkainen voi muuten olla hoikka ja pitkäkin, ei aina lyhyt ja leveä, ainoastaan jalat on suhteessa liian lyhyet.
Kuten Ella Kanninen.
Peittää kyllä tätä asuvalinnoilla.
Ihana kysymys! Minä olen!
Eli n. 170cm pitkä nainen.
Pitkä selkä mutta lyhyet jalat (siis suhteessa toisiinsa).
Iso takapuoli. Lyhyillä säärillä.
Miten sitä sitten juoksee. Onkin jo eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Suominainen.
Suht. yleinen vartalomalli Suomessa joo, mutta ei mikään vakio, toisin kuin vaikka japanilaisilla!
Entäs se, kun rintojen ja navan välissä ei ole mitään? Siis ei 10 cm, ei 15 cm, vaan 0 cm??
Britney Spears!! Harvinaisen ilmiselvä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Entäs se, kun rintojen ja navan välissä ei ole mitään? Siis ei 10 cm, ei 15 cm, vaan 0 cm??
isot tissit
Sopeuma kylmään ilmanalaan. Ei ole kauhean järkevää että kylmässä on pitkiä ulokkeita jäädyttämässä verta