Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveitä hintoja pyytävät nettiputiikeissa

Vierailija
24.09.2010 |

sisustusjutuista.



Äsken bongasin samanlaisen piianpeilin kuin itse vanhantavaran kaupasta ostin, itse maksoin 25€ nettiputiikissa hinta on 99€



Samasta kaupasta ostin pulpetin, joka maksoi 30€ yhdessä nettiputiikissa samanlaisen hinta oli 110€



Komuutista maksoin myös 30€ ja alle satasella en ole niitä nähnyt myynnissä.



Klaffipöytä maksoi 40€ samanlainen maksoi nettiputiikissa 145€

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi noista nettiputiikeista toimii myös täällä ettei tuo paikkakunta selitä asiaa.

Kun noihin laskisi vielä rahtikulut, niin huh...

Kyllä kannattaa kierrellä kirppareita ja vanhantavarankauppoja

Vierailija
2/2 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa se "pääkaupunkiseutuveloitus" eli halvalla ei saa ellei sitten satu ihan jotain löytyjä yksityisiltä ihmisiltä tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla