Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla vuorotyö. Viettekö vapaapäivänä lapsenne hoitoon

Vierailija
24.09.2010 |

Jotta saisitte levätä. Tai muita asioita hoidella.

Itse tunnen aina huonommuutta kun vien hoitoon vapaapäivänä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jos arkityötä tekevä veis lapsen päiväkotiin launantaina että pääsee shoppailemaan

Vierailija
2/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aina tuntuu ettei ehdi olemaan tarpeeksi lapsen kanssa muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mukaan lapset hoidossa ja maksut myös

Vierailija
4/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vien lapseni joka päivä tarhaan - so?

Vierailija
5/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne käytän. Esikoulussa poika on joka päivä läsnä.

Vierailija
6/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei koko päiväksi, eikä ihan aina. Enkä tunne huonommuutta siitä, koska minusta on parempi pitää viikon rytmi samankaltaisena - muuten tulee aika levotonta.

Vierailija
7/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vien lapseni joka päivä tarhaan - so?

Arkivapaat ovat vuorotyöläisen viikonloppu. Milloin hän näkee lapsia, jos ne silloin ovat hoidossa?

Vierailija
8/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin muuten olisin lasteni kanssa, jos en vapaapäivinäni?

Vierailija
9/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskimäärin 1 vkl kuussa vapaa, joten suurin osa vapaapäivistäni on ma-pe. Tuolloin lapset käy leikkimässä päiväkodissa 9-11.30 kun minä siivoan tai käyn kaupassa.

Vierailija
10/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoitopaikka oli vain ja ainoastaan hoitoa varten jos kumpikaan vanhemmista ei työnsä vuoksi voineet hoitaa.

Vierailija
11/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyy. No mitäpä turhia tuntemaan huonommuutta, vuorotyö on raskasta ja yks plussa on se et saa olla jonkun päivän ihan rauhassa ja relata.

Vierailija
12/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskimäärin 1 vkl kuussa vapaa, joten suurin osa vapaapäivistäni on ma-pe. Tuolloin lapset käy leikkimässä päiväkodissa 9-11.30 kun minä siivoan tai käyn kaupassa.

Eikö tuo ole helvetillistä?

Vierailija
13/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä useimmiten myös mun vapaapäivinä. Ennen eskaria lapsella oli vapaapäivä silloin kun mullakin. Vuoropäiväkodissa lapset on hoidossa ainoastaan tarpeen mukaan.

Vierailija
14/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vapailla, en lomilla enkä sairaslomilla

Vierailija
15/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole helvetillistä?

Ei ole helvetillistä. Lapset on vaan puolipäivähoidossa kun miehellä aina viikonloput vapaat ja mulla taas usein viikolla. Saadaan itse vaikuttaa tyovuorolistoihin. Mun työpäivinäkin lapset on päiväkodissa 2,5h aamulla ja 1,5h iltapäivällä.

Vierailija
16/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin muuten olisin lasteni kanssa, jos en vapaapäivinäni?

Totta, no mä oon aktiivisesti ne ajat kun tulen töistä, iltaisin. Ja joinakin vapaapäivinä en edes vie hoitoon.

Mut se on ihana kun vien hoitoon lapset ja ite hoitelee rästissä olevat asiat, tekee hyvän ruoan valmiiksi ja sit päivän päätteeksi virkeänä hakee lapset hoidosta. ihana.

Vierailija
17/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 80% työaikaa, joka nimenomaan näkyy siten että on enenmmän vapaapäiviä. Meillä ei voi tehdä lyhennettyä työpäivää. Teen keskimäärin siis 4 työpäivää viikossa, joista osa on la-su. Käytännössä tällaisina viikkoina arkena on 2 työpäivää. Monesti tällaisina viikkoina vien lapsen vielä kolmantena päivänäkin hoitoon. Me maksamme kokopäivähoidosta 5pvää/vko, ja on ihanaa kun itse pääsee välillä ihan rauhassa esim. kampaajalle, shoppailemaan tai lääkäriin.

Vierailija
18/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut pekkasista?

Minä oletan että nyt puhutaan VAPAAPÄIVÄSTÄ, ei viikonlopusta, joka ei ole arkipäivisin työssä olevalle työpäivä. Harva edes pitää lastaan hoidossa 6 kertaa viikossa!

Eli kyllä, jos olen pekkasella niin saatan käyttää ajan siihen että hoidan asioita yksin ja lapset on sielä hoidossa.

Vierailija
19/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkovapailla hoitoon. Iltavuoroon kun menee niin lapset aamusta hoitoon. Viikonloppuisin saa olla töissä, ei tarvi nähdä lapsia.

Eli ehdottomasti hoitoon viikolla kun on vapailla niin tuntuu elo melkein lapsettomalta.

Vierailija
20/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on helppo vastata.

Jos minulla on vapaa niin on myös lapsella. Jos minulla on 6pv töitä viikolla on lapsi 6pv hoidossa. Jos minulla on 3pv töitä niin lapsi on 3pv hoidossa. Jos menen iltavuoroon kello 2 niin lapsi menee hoitoon varttia vaille 2.