Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla vuorotyö. Viettekö vapaapäivänä lapsenne hoitoon

Vierailija
24.09.2010 |

Jotta saisitte levätä. Tai muita asioita hoidella.

Itse tunnen aina huonommuutta kun vien hoitoon vapaapäivänä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saisitte levätä. Tai muita asioita hoidella. Itse tunnen aina huonommuutta kun vien hoitoon vapaapäivänä.

Yövuoron jälkeen vien jos mies on töissä, koska mun on pakko saada nukkua. Mutta jos mies on kotona niin silloin saa lapsetkin olla kotona. Mun mies on palomies jonka työ on myös vuorotyötä vapaapäivineen. Aina noita pitää vähän sumplia, mutta ei oo vielä ongelmallista ollut.

Vierailija
22/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä joskus pitää saada hoitaa asioita kaupungilla, käydä kampaajalla tai pankissa tai ihan vaikka levätä, jos on yöunet jääneet vähälle. Maksan 9 päivänhoidosta kuussa ja käytän tasan tarkkaan ne kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olisin sitten lapsen kanssa?

Joskus voin viedä aamupäiväksi, jos on jotain tärkeitä asioita hoidettavana.

Vierailija
24/25 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyön ihanuus on, ettei tarvi nähdä lapsiaan. Viikkovapailla hoitoon. Iltavuoroon kun menee niin lapset aamusta hoitoon. Viikonloppuisin saa olla töissä, ei tarvi nähdä lapsia. Eli ehdottomasti hoitoon viikolla kun on vapailla niin tuntuu elo melkein lapsettomalta.

Vierailija
25/25 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat jo koululaisia mutta en tosiaankaan vienyt hoitoon. Lapsille kuuluu myös ne vapaapäivät niinkuin aikuisillekin. Vuoropäiväkodissa piti antaa työvuorolistat joiden mukaan lapset sitten hoidossa. Kun oli omia menoja hoidin ne illalla kun mies oli tullut kotiin tai sitten kaikki lapset tulivat mukaan.

Kuopus menee tavalliseen päiväkotiin ja hänellä tulee vähemmän hoitopäiviä kun minulla viikolla vapaita ja mies sitten viikonloput lasten kanssa kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän