**** TRUPLAT PERJANTAIPINKKAAN *****
Kommentit (54)
sinne on inhottavaa mennä jos on pieni pelko takaraivossa,mutta eiköhän asiat siellä selviä!ja varmasti on kaikki hyvin!peukutan!
itse kun oon 5 kertaa odottanut oon saanu juosta polilla syystä kuin syystä.ja ihan noista käyristä(mun kohdalla)täytyy sanoa että se vauva(3.s)josta käyrät oli pienimmät ja välillä notkahduksia,oli kuitenkin kookkain meidän lapsista(4055g)se riippuu niin mittaajasta,onko ollut sama joka kerta,ja vauvan asennosta!!!
sitten mun on pakko purkaa omaa napaa.
me asutaan anopin ja apen kanssa paritalossa,toisaalta ihana juttu,anoppi on ihana ihminen,ja saamme myös paljon lastenhoito apua(esim tänään aamulla olin kaupassa yksin ja anoppi piti lapsia)saamme myös kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa järjestymään.
mutta appi!!!!!!
se sitten sekaantuu asioihin,YÖK!
siis ei mitenkään jatkuvasti mutta sillä on tapana uskoa olevansa aina oikeassa ja että kaikki muut on jotenkin alempia" kuin hän ja sitten kun sattuu oleen huono päivä ,MINÄ saan kuulla siitä(ja mitä vitsiä apen huonot tuulet mulle kuuluu)
tänään siis kun olin kaupassa yritin soittaa miehelleni ja jostain syystä puhelin ei yhdistänyt.sitten soitin anopille testi mielessä ja sinne yhdistyi.laitoin miehelle tex.viestin etten saa yhteyttä,ja se sanoi ettei senkään puhelu yhdisty mulle vaikka textit meni kumminkin puolin läpi.
sitten kun tulin kotiin kävin " anoppilan" oven takana ja pyysi että hän koe soittaisi vielä mulle.se yhdistyi ja suljin luuri.sitten kun menin kotiin tuli yksi asia anopille ja en jaksanut taas juosta ja soitin.sitten appi siihen että :kukas nää puhelut nyt sit maksaa????
VOI VITSI,mä oon 30v,naimisissa,5:n lapsen äiti.enköhän mä osaa itse arvioida pystynkö muutaman sekunnin puheluni maksaa!ja anoppi varmasti myös niin itsenäinen että tietää mitä tekee!
tää on pieni juttu-tiedän-mutta taas tänään se alkoi otta päähän ja todella ärsyynnyin.ja kun kyseessä ei ees ollu iso asia,ja siihen täytyi puuttuua,hei haloo!!!!!
mutta hei,mä viihdyn näin asuen ja ANOPPI tosissaan on ihana.eikä me niitä päivittäin ees nähdä.ja suurkiitos yleensäkin anopin että näiden kaikkien lastenkin jälkeen meillä on avioelämä=)päästään syömään,leffaan silloin tällöin ja ollaan tehty kahden keskeisiä matkojakin näiden vuosien aikana useita.ja se on ihanaa kun on tuollanen luotto hoito paikka lapsille eikä tarvii kauas viedä.jos joskus tulee yht äkkinen meno on apu lähellä!
no niin!
oli pakko purkaa!
palailen taas,L+5
Leanna: ompas hankala tilanne sullakin! Eipä kai tuohon oikein muuta ratkaisua kun jättää omaan arvoonsa apen kommentit ja elää muistamatta niitä sen koommin! eihän se helppoa oo jos niitä usein kuulee! Oman appiukkoni kanssa en kauheen hyvin tullut juttuun: meillä ei ollu mitään puhuttavaa keskenään: miehelleni isä oli tärkeä, mutta se miten appiukko kohteli miestäni niin sai mun sapen kiehumaan! kiitosta ei tullut koskaan vaikka mieheni teki paljon juttuja apen eteen, rahaa ei saanut koskaan vaan esim ajokortin, auton ja kaiken muun on joutunut ostamaan omilla rahoilla (työssä 15-v asti)se hyvä siinä on että mies on nyt tarkka rahoistaan eikä koskaan tuhlaa liikaa... toisin kun eräs joka on kokoajan kinuamassa lainaan rahaa..... No joo ihmiset on erilaisia eikä kaikkien kanssa voikkaan tulla toimeen!!
Johelle: vai isyysloma.... :) no joo siltä miehestä jo varmaan tuntuukin!! Vähän mua kävi naurattamaan!! nopeeta toimintaa täällä!! ;)
Taidan mennä laittamaan lihapadan uuniin niin saan ruokaakin ennen töihinlähtöä: varmaan tylsä ilta joten täällä hengailen!!!
Mukavaa viikonloppua kaikille!!! :)
emmasannan äippäpoli-uutisia ootellaan: kyllä siellä kaikki kunnossa on!!
Me asutaan vähän samallalailla :)
Ennen oli mun molemmta vanhemmat tässä toisessa osassa, nyt isä+lapsineen - kun erosivat.
Mutta täytyy myöntää että järjestely toimii tosi hyvin :D Ollaan paljon läheisempiä keskenämme ja mikä hienointa tytöllä on aivan ainutlaatuinen suhde mun vanhempiin! Tänä päivänä kun usein isivanhemmat asuvat kauempana.. Ja jää näkemisetkin vähemmälle.
On tietty näitä hetkiä, millon joku sapettaa ja meinaa kiistojakin olla. Mut hei, ne taas lujittaa sitä sidettä meidän välillä :) Ja mulla on vielä 10v. sisko - jonka kanssa oma tyttö leikkii päivät pitkät.
Mä saan myös usein vapaa-aikaa.. Just voin lähtee vaikka kauppaan yksinäni/lenkille/kahville jne. Mun isä tykkää olla tytön kanssa niin paljon, et välillä pitää rajottaa - ettei tyttö aina olis sen matkassa ;)
No mut nyt luen eilisen pinon loppuun.. :)
Soffu, vedän sut mielelläni plussaan jos vain mahtini/voimani moiseen rittää ;) Mutta voin luvata että vedän sut ihan ittekseen Miitsun rinnalle, koska mulla täti tekee tuloaan selvemmin ja selvemmin -> juilinta jatkuu ja kovenee, äkäsyys senkun lisääntyy ja finnit löytävät jälleen tiensä naamalle :/ Kp tänään 27/25-29 (tässä kierrossa on tuo 27 koska ovis oli kp15). Huomenna täti aloittaa jalkansa oven väliin työntämisen, uskokaa pois.
Katzu, mustakin se oli hiukan outo se gynen sanominen, mutta hän tarkensi sen siksi menkkoihin kun ultra näytti tyhjää ja ettei liikoja toiveita tulisi mulle. Ja toisaan jos se 5 pvää sitte olis vasta ollu kiinnittyminen niin se muutos olis ollu vasta niin vähäinen ja siksi ei varmaksi voinu sanoa juuta eikä jaata. Muta siis tätiä odotelles :)
Emmasannalle tsemppiä ä.polille. Uskon että kaikki ok. Leanna sanoi mitä mäkin olisin sanonnu -> asennot, mittaukset ym, ne muuttaa aina sitä lukemaa... tuuhan sitte kertoo kuulumiset :)
Mites Miitsun aamu? Varmaan ihana joka aamu todeta: mulla on vauva masussa ;) Oon niin happy sun puolesta :)
Axelle voimia viime rutistukseen harjoittelun kanssa. Niin sekin sitte on ohi ;)
Nyt meen vaihtaa petivaatteita meidän makkariin... siivoilua siis taas tiedossa *huoh*
Leanna, mulla oli aika samanlainen ongelma entisen miehen kanssa. Mutta siinä kuviossa appi oli ok mutta anoppi kamala. Ex-anoppi saattoi tulla omilla avaimilla meille kylään. Jos tuli muuten vaan, saattoi mennä esim. meidän vaatekaapeille ja tarkistaa mitä lie. Jos sanoin siitä, tuli kamala riita. Anoppi osteli mulla aina kamalsti kaikkea kivaa, kunnes selvisi että se odotti vastapalvelukseksi mun leikkaavan heidän nurmikon pari kertaa viikos ja muina päivinä et olisin vaan seurana hänelle -> oli kotirouvana ja mkeillä välimatkaa oli 7km. Lahjat loppui kun sanoin et en ala heidän kotitöitään tekemään tavarapalkalla, mutta voin auttaa aina välillä jos niin haluavat. Sehän oli aivan uskomattoman röyhkeästi kuulemma sanottu.
Mun vanhemmille appivanhemmat olivat sanoneet (kun olivat kesälomalla siis mun isän luona kyläilemäs) et kyllä meidän " poika" olis saanut kenet tahansa mutta otti sitte teidän " tytön" . Sanoivat vielä sen niin että ne muut olis olleet parempia mutta siis tyytyi hunoimpaan. Mun isä loukkaantui siitä ihan hirveesti. Että sellaista sitte miltei 10 v. kattelin ja kestin kunnes mitta täyttyi ja totesin etten todellakaan halua loppuelämääni sellaista. Enkä halunnut että entinen mieskään välejä poikki vanhempiinsa laittaisi, joten katsoin että parasta kaikille on että minä lähden pois..
Mutta joo, se siitä selostuksesta ;)
ai kun on kiva kuulla että muillakin vastaavanlaisia asumuksia!
samoin mä olen onnellinen että iso-vanhemmilla ja lapsilla on läheiset suhteet ja kaikki on ok,mutta välillä tulee näitä päiviä.
sulla onkin ihana tilanne siinä mielessä että oma siskosi pitää yhtä tyttösi kanssa.täti leikkii innoissaan barbeilla tai brazeilla tai millä sitten leikkivät;)
mun anoppi on entinen perhepäivä hoitaja joten hänellä on kanssa hyvä kosketus lapsiin=)ja tykkää leipoa ja käydä sienimetsässä lasten kanssa ym!
mun vanhemmat on yhä työelämässä mutta ne taas ottaa lapsia yksi kerraallaan yö kylään ja antaa erityistä huomiota aina yhdelle kerrallaan.se onkin sitten avan extraa lasten mielestä.anoppi(fammu)onkin sitten lapsista arkisempi ja hän yleensä pitää kaikkia kerralla!
nyt loppuu löpinät,mutta varmasti palaan!
L+5
ihanaa(kamalaa)kuulla anoppi/appi suhteista!lisää!!!!!
mut nyt pakko tosiaan mennä.
pieni herra kitisee kokoajan,kovin itkuinen on!
korvatulehdus lääkkeet jo viidettä päivää päällä ja tuntuu ettei helpota,ei!
L+5
musta tulee todellinen palstahäirikkö!!
Marieela: Tosissaan kun tunne on vielä niin uutukainen niin välillä aina " muistaa" että ainiin, mulla on vauva masussa!! ei sitä tunnetta oikein voi kuvailla!! On vaan niin hirväen hyvä mieli!! onneksi pääset tutkimuksiin jos se täti sieltä kurvaakin paikalle... peukutetaan että käy vaan ovella pelottelemassa!!
Soffun vetäisin niin kamalan mielelläni tähän mukaan!!! Ois ihan hirveen ihanaa saada oma kesäkertti-kaveri :) *häätää tätiä pois!!!!* Mitkäs sun kp:t olikaan?
Johelle: milloin lähitte sinne matkalle?? mones päivä *kade*
No meillä on ens to lähtö Tallinnaan (2 yötä hotellissa) ja kuulin yheltä raskaana olevalta kaverilta että siin Kaubamajan lähellä on missymom putiikki... varmaan pikkasen ihmetteli et mix niin tarkkaan kävin kyselee kun kerto siellä käyneensä... ;) Nyt tarttee viel miettiä et mitä sanotaan matkakumppaneille mun alkoholittomasta reissusta... toisaalta vois paljastaa toisaalta tää sisäisesti hymiseminen on jännempää!! :) *ettepä tiedäkkään, lälläslää...* Toisaalta en pääse sinne kauppaan ilman paljastusta....
Tulipas nukuttua pitkään, voi taju. Rytmi vähän sekasin....Vaik eilen illalla menin " jo" puol yks nukkuu. =) Miehen rytmi tarttuu, kun se on nyt yövuorojen jälkeen valvonu toooosi myöhään ni mäki oon. Onneks ei oo ollu aamuisin mitään, mut huomenna sit täytyy töihin herätä aikasin.
Mulla on ainakin sellanen asenne, että se täti ei todellakaan MARIEELAN luo ole tulossa!!! Mä olen päättänyt, että ei tule. Nih. Se nyt ei mikään ihme ollut jos ultrassa ei mitään vielä näkynyt, tai mitä jos se gyne näki mut ei vaan viitsinyt sanoa... *ihan varma plussasta on hän*
Onks nyt sit ketään joka mahdollisesti ens viikon lopppupuolella olis testaamassa? Ajattelin vaan, että JOS mulle tulee testitarve niin löytyskö testi-seuraa viikon päähän? Mä en viitti aikasemmin testata, testaan vaan jos oikeesti on edes pikkusen aihetta.
Tein vielä yhden testin tässä aamulla, kun menkkajomotukset on hävinny ja muutenkin himotti tehdä ;)
Negaa tottakai.. Sit ruikutin miehelle et tehään se vauva - jooko?!
Ja mies sano et [b]OKEI[/b]! Sanoin et Okei(?) - mies sano takas vielä Okei :D
Eli me kai ruvetaan vauvapuuhiin!! *hyppykoikkaloikka*
Muutaman kuukauden hiljentyminen näistä asioista teki tulosta, luulisin.
HURJA kun mä oon täpinöissäni. Eilenkin oli aivan fantastinen ilta, lim käytiin kolmestaan saunomassa, tyttö ja mies jäivät vielä kun mä lähdin pois.. Tyttö tuli ihan innoissaan saunasta ja sano et oli pessy " aapelin" (peitenimi kuten varmaan älysitte) ;)
Sit tehtiin pannaria - pelattiin mun isän ja lasten kanssa korttia jne.
[b]Ihana päivä - Ihana päivä :D[/b]
emmasannan poli kuulumisia odotellaan? Eiköhän siel oo kaikki ihan hyvin :)
Se on tas paluu arkeen = työt. Iltavuoroa pukkaa tänään. Vaan jos se yks hullu vielä siellä osostolla majailee, niin taidanpa suoria saman tien kotiin.
Syksy iski nyt ihan täysillä :( On niin kalseeta että tekis melkein mieli itkeä ;) Kyllä tää synkkyys vaan vetää mehut pois. Ei jaksais aamusin millään repiä itteään sängystä ylös. Kahvi tuolla nyt porisee, että jospa tää tästä vielä päiväksi muuttus.
mii: Mä tossa kattelin kalenteria, että vissin mullakin sitte pitäs ens viikon loppupuolella ne menkat alkaa tai siis alkaa ensi viikon loppupuolella. Mutta jos nyt niin hassusti pääsisi käymään , ettei niitä sunnuntaihin mennessä kuuluisi (jolloin kyllä sitte varmaan lehmätkin lentää), ni ehkä voisin sitte alkuviikosta testata. Mut en halua vielä ens viikolla testaamaan sortua, koska tein periaatepäätöksen, että yhtään testiä en enää tee!!!! ennen kuin menkat on OIKEESTI myöhässä!!!! Että silleen, mutta hengessä oon kyllä mukana, ja vahvasti, jos ensi viikolla testailet :)
Marieela: Joo en oo isäni kanssa asiasta puhunut, koska en vaan jotenkaan osaa ottaa sitä puheeksi. Toisaalta, en tiedä kuinka luottavaisin mielin itsekkään sinne lastani hoitoon veisin. Nimittäin äitini eläessä, hän yleensä hoiti aina lapsenlapset. Isä ei juurikaan kauheasti osallistunut siihen. Kuin ei myöskään minun ja siskon ollessa pieniä. Mutta toisaalta äitini oli niin vahva persoona, etten tiedä jäikö isälleni siinä sitten kauheasti tilaakaan moiseen. Nyt jotenkin ajattelin, et tilanne olis toinen kun äitiä ei oo. Mutta en sitte tiedä tosiaan onko se tuo uusi vaimo vai liekö syy isässä itsessään, ettei kiinnostusta lapsenlasten kanssa ajan viettämiseen kovin ole. Olen myös miettinyt sitä, että ehkä isäni vierastaa pienen lapsen kanssa olemista, kun äitini tosiaan aina hoiti sen puolen lasten ollessa siellä.
Mä kuule vähän kanssa luulen, että ei ne menkat mitään ala huomenna. Kunhan nyt kipuilee, kun alkio siellä kaivaa itselleen pesää :) Peukkuja pitelen täällä!
miitsu: Voi ihanaa, sä saat pitää miehen koko ens viikon. Ja vielä reissaamaankin meette. Se varmaan hukuttaa sut suudelmiin ja halauksiin kun tänään näätte. Tuleva äippä... :)
nekku: Voi kun ihana uutinen. Ei siis tietenkään tuo nega, vaan se että alotatte oikeesti tuplailun! Nyt vaan peukut pystyn pikaisen plussan puolesta.
Pikkujouluista: Nyt mä kysyn tän viimesen kerran *lupaa* et mikäs se päivämäärä taas olikaan? Heh, kun en edelliskerralla taas muistanut sitä kalenteriin laittaa. Ja eihän tässä mun harvassa päässä pysy mikään tieto. Mulle sopii kanssa aikainen alotus. Ja ajattelin, et eiks me kaikki osallistujat voitas tuoda tullessamme jotain naposteltavaa. Jos joku haluu leipoo, tai sitte ostaa valmiina jotain. Tietty vois etukäteen vähän kertoilla, et kuka mitäkin aikoo tuoda. Ettei sitte tuu kaheksaa pätkiskakkua ;) Vaikka hyväähän sekin on.
emmasannan kuulumisia odotellen siirryn kahvikupposen ääreen.
Ps. mul on nyt jotenki levoton olo...
Wau, mitä ihania uutisia!!!!! Paljon Onnea tuplailijoille!!!!
Nyt se on kirjootettu kalenteriin ylös. Meillä ei vielä oo sitä listaa, mut toivottavasti oon saanut sen vapaaksi.
Kattelin tossa justiinsa kaverin lähettämi kuvia pari viikkoisesta tyttövauvasta. Se oli kyllä niin suloinen. Aika keltaselta kyllä näytti joissain kuvissa. Niillä kun tuli sellanen veriryhmävasta-aine jutska, joka ilmeni vasta syntymän jälkeen. Tämmönen anti-a immunisaatio. Eli tyttö kellastu voimakkasti vuorokauden iässä. Ja joutu sitte olemaan muistaakseni 3 vuorokautta sinivalohoidossa. Hb:tä seurataan kait puolen vuoden ajan, kun voi laskea. Mutta muuten tyttö voi kuulemma mainiosti. Ja keltaisuuskin häviää pikkuhiljaa.
Mutta siis voi itku, miten nuo vastasyntyneentkään osaa olla suloisia. Ja se ääntely. Tässä yksi päivä kun soiteltiin, niinse vaan ähky siellä äitinsä slissä niin suloisesti. Oli oikein musiikkia korville.
Jepulis, tää lähtis tästä nyt pikkuhiljaa valumaan työmaalle päin. Yritän palailla astialle työkoneelta.
Mä sain tänäaamuna verhoilijalta tarjouksen sohvien päällystämisestä ja hups hei: Oli kolminkertainen hinta vrt siihen mitä olin hommaan budjetoinut :o/ Eli ajattelin et 300e voisin laittaa ja hinta-arvio oli 900e (saman verran mitä ollaan 6 vuotta sitten uutena maksettu noista sohvista...). Eli antaapi asian olla, koitan vielä kerran perusteellisesti puhdistaa ne, silläkin uhalla että väri taas haalenee ja ostetaan sit mahdollisuuksien mukaan uudet sohvat lähivuosina.
EMMASANNA: Minäkin odottelen kuulumisia, tulethan pian kertomaan. Uskon että kaikki on hyvin, olen ajatuksissa!
LEANNA: Me asutaan anopin ja appiukon kanssa samalla kylällä, välimatkaa linnuntietä n.1km. Muut truplikset ovatkin tässä juuri saaneet kuulla valitustani anopin lastenhoitotaidoista... Eli ei meilläkään oikein yhteen lyö. Appiukko on ollut minulle yleensä ihan jees, mutta viime aikoina ollaan vähän pistetty piikitellen suuntaan ja toiseen. En tiedä onko tämä vähän sitäkin, että ollaan jo niin tuttuja, että on " varaa" sanoa toiselle pahastikin, eikä aina tarvi olla niin vieraskorea (???) Samankaton alla asujaksi minusta ei olisi! Tunnen itseni :o)
Meillä oli miehen kanssa suunnitelmissa yhteinen loma loka-marraskuun vaihteesen. Eka meidän piti lentää Kööpenhaminaan, sitten ajateltiin kuitenkin, että pysytään kotimaassa ja mennään johonkin hemmottelupaikkaan. MUTTA nyt kaikki suunitelmat on puissa, kun mä en halua jättää lapsia anopille :o(
MIRULII: Meillä oli samanlainen kellastuminen juniorilla, eli johtui meidän eri veriryhmistä. Pojalla oli silmävalkuaisetkin vielä 1,5kk iässä ihan keltaiset. 2kk ikään piti herätellä syömään, ois vaan nukkunut koko ajan ---> väsymyskin johtuu samasta asiasta. Mutta nyt on jo vinha miehen alku :o)
NEKKU: Hieno homma, +++~~~~~~~~~~~~> sinne!!!
Mä meen taas leikkimään vesisotaa --- eli niitä tapetteja repimään!
ONNEA MIITSU!!!!!!!!!Olipa ihana uutinen!!!!:)
Eli oon nyt sit muuttanu jo sinne miehen luo ja netti ei siellä vielä toimi. Otin siis koneen kainaloon ja tulin äidin luo. Oli pakko. ;) Miitsun uutiset yllätti niin ilosesti ja sain vähän toivoa omallekkin kohdalle.. Pongasin ovisliman eilen..ja kovasti on kyllä puuhailtu ILMAN KORTSUJA tämä koko aika!!!!!!! Ei kyllä missään vaiheessa mies edes ehottanu et niitä ruvettas jostain tonkimaan. Hip hei! Eli yritän kantaa korteni kekoon plussarintamalla parin viikon kuluttua!:D
Nyt on taas mentävä, mies tulee hirvijahdista ja kaipailee varmaankin ruokaa.. En tiedä koska pääsen taas koneelle, varmaan palailen ensi viikolla sitten! Hauskaa viikonloppua kaikille ja anteeksi omanapaisuuteni!!!!!!!!!=)
(Mistäköhän toi raivostuttava mainosbiisi on tarttunut matkaan)
[color=red]TASAN 100 sivua painavaa asiaa tuli äsken ulos printteristä JA SE ON SIINÄ!!!! 1,5 vuoden työn tulos enää esitystä vaille valmis! Voi ihanaa ei pysy jalat maan pinnalla millään:) Jotenkin täytyy tänään itseään hemmotella.[/color]
[b]Emmasanna[/b]n poliuutisia odotellaan...
[b]Nekku[/b]: Ihana uutinen:) Wautsi, eiköhän kohta ole salamatkustaja sullakin! Millon muuten saatte kuulla siitä asunnosta?
[b]Anoppi & appi[/b] suhteista, mä en varmaan pystyis asumaan hirveen lähellä kummankaan vanhempia, vaikka ihania ihmisiä ovatkin kaikki:) Jotenkin kaipaan omaa rauhaa/tilaa niin paljon... Miehen vanhemmat kyllä kovasti yrittävät meitä saada rakentamaan taloa heidän lähelleen (taas viime vkonloppuna piti käydä tonttia katsomassa niiden kanssa *huokaus*), mut pahoin pelkään et suhteet ei välttämättä pysy näin hyvinä jos ihan nokikkain asuttais ja vähän väliä törmäiltäis. Mut joillekin se asumismuoto sopii ja hyvä niin:)
Mieli tekee hulluille päiville, vaan ei budjetti anna myöden. Enkä kyllä löytänyt siitä kuvastostakaan mitään mielenkiintoista, joten ehkä jään vaan kotiin ja koitan vaikka siivota:)
Katzu & niksutin 19+5
Mulla MIRULII tuo syksy tekee nyt ihan samoja fiiliksiä kun sulla. Eli pientä masennusta havaittavissa aina harmaana pvänä, alakuloisuutta harmaudesta ja kylmyydestä tulee miltei itku :((( Olen syksy ihminen tasan siihen asti kun aurinko vielä paistaa. Mutta kun synkäks iskee kuten nyt niin sitte mielikin menee apeaksi. Olen totaalisen aurinko riippuvainen ja siihen kun lisätään lämpö, siis lämpö yli +26 varjossa, niin olen onnellinen ja hyväntuulinen koko ajan ;D Siksipä niin haaveilen taas tammikuisesta pyrähdyksestä Thaimaaseen katkaisemaan kaamos-aikaa..
Mutta tällä erää taitaa jäädä haaveeksi kun tää rouva ei halunnut töihin ;)
NEKKU, tuohan on loistava uutinen :) Nyt sitte tartette kyllä tosiaan muuttaa saman katon alle jotta vauvalla sitte koti missä molemmat vanhemmat valmiina. Toivotaan et teidät hyväksytään sinne minne te halusitte muuttaa *pekuttaa* Kuinka kaukan mies muuten nyt asuu teiltä?
MARIPOSA, onnea yhteen muuttamisesta ja ONNEA ja PLUSSAONNEA toivotaan nyt sinnekin jotta toivottu tulos tulisi parin vkon päästä ;)
Eihän täällä ole enään ketään kohta ketä ei vielä tuplaile :)
Muistatteko " vanhat" -Truplat vielä kun odotettiin ja laskeskeltiin päiviä tuplailun alkamiseen ja missä jo nyt mennään. Niin se aika vaan menee ja menee :) kivaa =)
Nyt meen imuroimaan jos vaik poika ois jo nukahtanu :)
Ajattelen kyl ihan samal lailla ku Katzukin.
Ihania ihmisiä ovatten, etenkin mun vanhemmat ;)
mut en kyl lähel haluais asua. Tosin lähempänä kuin nyt -> 140 km välimatkaa. Mutta mun vanhemmat ei ikipvänä tänne päin muuttas ja mua ei helpolla takasin päin saa. Kotka vois olla kyl paikka minne voisin muuttaa, mutten helpolla sinnekään joten..
..Miehen äiti nyt ei juuri välitä meidän muksuista, miehen veljen pojasta tykkää kehumiseen asti (asuvat ihan vierekkäin, ehkä siksi) joten hänen vieres en edes haluis asua. Mutta omat vanhemmat voisin haluta lähemmäs.. mut en naapuriin asti ;)
Täällä valmistaudutaan äitipolille lähtöön. Jännittää kyllä vähän, mutta luulen kaiken olevan kunnossa. (jos joku ei siis muista niin mulla sf-mitassa käyriltä putoaminen ja sen vuoksi polikäynti sairaalaan)
Mutta eiköhän se siitä. Pian tietää lisää.
REIPASTA PÄIVÄÄ!!!!
rv 32