Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** TRUPLAT PERJANTAIPINKKAAN *****

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pitkä aamupäivä, lääkäri myöhässä, kuten yleensä. Ultralla arvioiden vauva pienikokoinen, mutta normaalin mittapuun rajoissa. Alimmillaan sellaiset 1700grammaa tällä hetkellä ja max 2000g. Eli jo nyt vaan kasvaa alimmankin mukaan omalla käyrällä niin pääsisi rv 40 3000 grammaan mikä oikein hyvä! Neuvolaseurannut riittää nyt.

Vauvan pää aika alhaalla (siltä se tuntuukin!) ja vettä ei mitenkään liian runsaasti + minun rakenteeni mukaan lukien -> vauva ' hautautunut' jonnekin lantioon:) Hyvä hyvä.

Meinataan mennä tutustumaan sekä Tammisaareen että Kättärille. Täytyisi vaan tässä alkaa selvitellä mitkä päivät ja kellonajat on tutustumisille. Usein tutustuminen rv 35 alkaen. Tai myöhemminkin. Teen sitten päätöksen kumpaan lähdetään kiputilanteen ym. olotilan mukaan.

Marieela: muistan tosiaan ' vanhat ajat' kun täällä lähdes kaikilla oli suunnitelmissa vasta aloittaa vauvapuuhat. Nyt ollaan jo vauhdisssa! Niin se aika menee.

Nekku: te siis alatte ' yrittämään' oikeasti! Vau!

Tämä ilta on varattu opiskelulle!!

Vierailija
22/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sinne niiiin pitkä matka!!!!

kyllä on synkeän näköinen ja väsyttävä ilma.tuntuu ettei saa mitään aikaiseksi!taitaa se syksy koittaa.

mielen painaa täälläkin matalaksi vaikka kyllä rakastan pimeitä iltoja ja kynttilän valoa!etelän lämpimät,pimeät yöt on se jonka haluaisin.

no on nämä meidän valoisat kesäyöt ihanat mutta se tunnelma joka etelässä on...

täytyy käydä sitä sitten aina välillä nuuskimassa=)

axelle myös onnea uuteen kiertoon ja peukkuja tärppiin!!!

ja oliko marieela joka jännää?++++onnea sinullekkin!

L+5 ilman järkevää elämää,

netissä roikkuen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas työviiko on taas takana, ja pääsen vähän rentoutumaan. Maanantaina ja tiistaina pitäisi vielä jaksaa raahautua töihin, mutta sitten koittaakin jo kauan odotettu syysloma. Meillä huomaa kyllä töissä, että moni tarvitsee jo todella lomaa, ksoka aina vaivaava stressi on kasvanut jo liian suureksi. Pari on joutunut jäämään ihan sairaslomallekin stressin vuoksi. Olen usein miettinyt, miten pystyisin itse pitämään työn ja vapaa-ajan niin erillään toisistaan, ettei työstä tulisi koko elämä. Tuntuu nimittäin, että näin käy todella monelle.

Mariposalle ja Nekulle onnittelut tuplailun aloittamisesta. Nyt tuntuu todellakin siltä, että kaikki muut ovat päässeet jo vähintään tuplailuvaiheeseen, mutta täällä jatkuu edelleen epätietoisuus: milloin pääsisin itse samaan vaiheeseen?

Katzua onnittelen opinnäytetyön valmistumisesta! Nyt mahtaa tuntua aika hienolta. NNäin kovan urakan jälkeen saat hyvällä omallatunnolal levätä ja tehdä jotain oikein mukavaa. Muistan, kun jossakin vaiheessa tuskailit, ettei opinnäytetyön tekemisestä tule oikein mitään. Nyt voit onnitella itseäsi, että sait sen kaikesta huolimatta tehtyä.

Kiva kuulla, että Emmasannalla on kaikki kunnossa, ihan niin kuin arveltiinkin. Pikkuinen kasvaa ilmeisesti hyvin omalla käyrällään.

Meilläkin appi ja anoppi aiheuttavat aina välillä ongelmia. Useimmiten tulen heidän kanssaan ihan hyvin toimeen, mutta välillä anoppi ärsyttää esim. puuttumalla liikaa meidän asioihimme. Meidän kummankin vanhemmat asuvat meistä alle 10 km päässä. Yhtään lähemmäksi en haluaisi kumpiakaan, mutta mies haaveilee, että muuttaisimme lähemmäksi hänen vanhempiaan. Toisaalta haluaisinkin muuttaa tälle alueelle, koska se vastaisi asuinpaikkana kaikkia toiveitani. En kuitenkaan kestä ajatusta siitä, että anoppi tuppautuisi joka päivä kylään.

Vierailija
24/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmasanna! Ihana juttu, että sait hyviä uutisia äippäpolilta!

Mii! Mun laskuopin mukaan mulla pitäs olla testauspäivä aikasintaan 24. maanantaina, (jos siis yleensä oviksesta kestää 14 päivää menkkoihin) mutta luultavastikkaan en jaksa niin kauaa odotella vaan loppuviikosta testaan. Ainoa vaan, että ollaan luultavasti mutsin luona espoossa ens viikko jotenka en tiedä viitinkö siellä sitä tehdä.

Nekulle ja Mariposalle kahmalollinen tärppionnea matkaan! =)

Katzulle onnittelut! Mahtaa olla huojentunu olotila, kun saa tuollaisen urakan valmiiksi!

Tiitikälle rentouttavaa viikonloppua!

Anopista hieman. Meillä on välimatkaa 12 km mutta silti ei koko kesänä päässy anoppi meille asti käymään paitsi se viikonloppu jolloin suostui tulemaan lastenvahdiksi. Ärsyttää, että hän vaan aina olettaa meidän juoksevan siellä kylässä, että hän saa tavata lapsenlapsiaan. Toki me siellä käydäänkin, mutta kyllä välillä nyppii tuommonen. Varsinkin, kun vielä valittaa, että liian harv oin nähdään.. No kukaan ei estä tulemasta tänne katsomaan.

Mulla on myös tänään joku ihme masennuspäivä. Ei huvita tehdä mitään, ehkäpä se johtuu tuosta harmaudesta.

Muistaakos kukaan kuinka monta päivää ovulaatiosta mahdolliseen kiinnittymiseen menee ja siihen, että olis jonkinlaisia mahdollisuuksia tunnistaa raskausoireita? Mietin vaan, että joko sitä kohta vois ruveta taas kuvittelemaan kaikennäköstä aikansa kuluks.. ;)

Vierailija
25/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa [b]Mariposa[/b] - simppoja vaan kovasti nyt liikkeella ;) Ja [b]onnea uuteen kotiin![/b] :)

[b]Katzu[/b] - Onnittelut! Varmasti mahtava fiilis - mites meinasit palkita itsesi ;D

Asunnosta saadaan tietää ehkä marras-joulukuussa.. Vaikee sanoo. Nehän vasta valmistuu joulukuun 31. pv! (sit kun en oo ennen hakenu kämppää kunnalta - niin että mikä siellä nyt sitten on käytäntö)

Mä oon kans sykysihminen tasan siihen asti, kun on väriloistoa ja aurinkoa/lämpöä. Nyt alkaa olla tää vaihe, kun kaikki harmaata, tuulee ja muutenkin ankeeta.. Sit helpottaa kun lumi peittää maan :)

[b]Marieela[/b] - Joo, täytyy kattoo nyt tärppääkö tuo asunto mitä haetaan ja jos ei niin suunnitelmana on että mun isä ostaa itelleen sijotus asunnon - johon me sitten mennään vuokralle. (Mun sisko myös asuu isukin omistamassa asunnossa vuokralla) Iskällä kun on noita asuntoja, sijoitus mielessä aika paljon ja joka tapauksessa on lisää haalimassa - niin se seuraava kämppä voidaan etsiä meidän maun mukaan :) (oliko ymmärrettävästi selitetty)

Että kyllä tämä asunto asia on järjestyksessä :) Eikä tuo mies täällä nyt varsinaisesti oo asunu - tai esim. nytkin lähtee sinne kauas kotiaan. Kun sillä on yks työpaikka siellä (palvelutalossa), niin sillä on nyt viikon aikana useampi vuoro siellä - eikä oo järkee ajaa tätä 100km ees taas!

On vaan kerenny enemmän olemaan täällä nyt kun on työharjottelu, ei tarvii siis opiskella.

Eipä tosiaan oo kauaa, kun vasta suurin osa tästäkin porukasta vasta suunnitteli tuplausta ;D

Näin se aika menee..

[b]Emmasanna[/b] - Kiva kun kaverilla on kaikki ok! Mun tyttö oli kans aika pieni masulainen.. ja on edelleen :) Nyt ois kyllä parempi et se pysyy siellä masussa vaikka vähän yli la, niin on parempi tulla isoon maailmaan ;)

[b]Piipaa[/b] - Eiks se oo n. 6-8pv -> hedelmöittymisestä kiinnittymiseen.. Näin muistelisin, voin käydä kohta jostain ettimässä tietoa..

Me käytiin pimun kanssa shoppailee, siskokin oli poikansa kanssa. Ostin Hemtexistä piirrustusalustoja tytölle, jotka tais oikeesti olla ruoka-alustoja ;) Sit puisen pienen jakkaran vessaan (et ylttää pestä hampaat ja kädet). Sit kummipojalle(4v) ostin synttärilahjaks Kroko-pelin :) Tytölle sislitysraudan (- oli niin halpa 4¿) Diin ja itelleni ihanat ruskeet rintsikat!

Jeps, eli rahaa meni...

Saa nyt nähä kuin sen tuplauksen " oikeesti" käy.. Tai siis, kun me kuitenkin nähdään aina millon nähdään - et välttämättä ei edes osu petipuuhat yksiin oviksen kanssa!! No nyt on ihan ruhtinaallisen paljon jumppailtu - varmaan joka päivä viimisen viikon ajan.. Mut kuitenkin kun ei koskaan tiedä miten nähdään!! JOten en nyt ota mitään varsinaista yrittämis asennetta - vaan tulee jos on tullakseen -lupa on annettu :D

Täytys ruveta ruokaa laittaa. Taitaa vaan kaapit olla niin tyhjät et syödään kalapuikkoja ja muussia ;) Illalla sit kauppaan..

Miehenkin pitäs kohta tulla tupsahtaa (sit lähteekin tosiaan useemmaks päiväks kotia)

Vierailija
26/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehen kanssa ei olla ees nähty niin jo saatiin riita pystyyn: olin sitten tehnyt ruokaa ja ukkoa ei vaan kuulu kotiin: on sitten vähän asioilla ja melkee alko pukkaamaan kiirettä töihin niin soitin et kerkeekö mua viemään.. sanoi että yrittää ainakin, minähän vetäsin palkokasvin nenään ja huusin että vois pikkuhiljaa tietää kun tulee kiire. sain luurin korvaan eikä se kusipää sitten enää vastannu, lähdin siis polkemaan ja hulluna hikipäässä kerkesin... soitteli sitten matkalla että viekö ja 1km ennen työpaikkaa ootteli et meenkö sitten loppumatkan kyydillä vai miten... aarghh.... urpo!!!! mä olin muka ymmärtänyt väärin et kerkee kyllä viemään... tulipahan ulkoiltua ja sain samalla taas arvojärjestyksen oikeaan: ensin omat autoihin liittyvät menot ja kaverit ja sitten ehkä jos muistaa ja kerkee niin minä!! No eipähän tartte lähtä huomenna minnee reissuun jos ei yhtään anteeksi pyytele...

ai miten niin hormoneissa ja hermoissa vikaa.. ei mulla ainakaan!!!

No oman kiukun lisäksi:

Emmasanna hyvä että vauvalilla kaikki kunnossa!!

Mariposa: onnea uuteen kotiin ja tuplailun johdosta, kivaa saada uusi piinailtava!!!

Nyt taas puran kiukkuani asiakkaisiin, mulle on turha tulla tänään lässyttämään yhtään mitään, saa silmän mustaksi joka ikinen.....

Vierailija
27/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Johelle:[/b] Sain 23:) 15 oli minimi tälle jaksolle ja 40 vaaditaan valmistumiseen eli tosi hyvin meni! Avautumisvaiheita pitää olla kans 40, niitä nyt ~34.

Mikäs se sivusto oli missä pystyi tarkkailemaan omaa kiertoaan? Ja mitä sinne piti laittaa? *utelias joka haluaa vauvan* ;)

[b]emmasanna:[/b] Kiva kuulla hyviä uutisia!! Mun korviin toi 3000g kuulostaa oikein hyvältä:)

[b]Nekku:[/b] Onnittelut tuplauspäätöksestä!!

[b]Katzu:[/b] Erittäin suuret onnittelut ont päätökseen saamisesta!!! Mäkin olin keväällä todella tyytyväinen ja vannoin, etten edes ajattele aiheeseen liittyviä sanoja - ja nyt pitäs saada ennen joulua toinen valmiiksi:/

[b]appivanhemmista:[/b] Mä nään todella harvoin appeani, asuu muualla. Anoppihan muutti nuoren poikansa kanssa tohon 6km päähän ja alkuun vähän mietin, että miten sujuu. Me soitellaan usein ja mä aina valitan sille kun mieheen menee hermot - eli todella hyvät välit on! Ainut on se, että se on temperamentiltaan aika erilainen kuin minä ja jos joskus erehdyn sanomaan anopista jotain mikä ärsyttää, niin mies nostaa hirveän metelin: puolustaa aina sitä! Sillä on todella vahva puolustusasenne äitiään ja nuorinta veljeään (16v.) kohtaan. Luulen, että se johtuu rankasta avioerosta (jota ruodittiin Iltalehdissä asti aoen ammatin takia) --> säälii heitä + nuorimmalla lankomiehelläni on muutama sairaus (lievä Aspergin oireyhtymä, sydänvika sekä harvinainen kasvisrasvan imeytymishäiriö = ei saa syödä kasvisrsvaa yhtään, tukkii sen suonet! On lapsesta asti ollut verenpaine- ja sepelvaltimotautilääkityksellä. Oli ensimmäinen Suomessa, jolla se todettiin, nyt niitä on yht. 2), jotka tekevät hänestä vähän erilaisen. Päällepäin ei huomaa muuta kuin ujon ja hieman epäsosiaalisen käyttäytymisen.

Tää vähän rönsyili, mutta tuossa luultuja syitä miksi mies on niin tarkka " omistaan" . No, onneksi meillä harvoin mitään tulee:) (Niin, ja on se muakin puolustanut, jos joku on kohdellut mua kaltoin;))

A kp2 (plääh!)

Vierailija
28/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki meni Piipaa - piti tytölle laittaa tuo uus silitysrauta käyttövalmiiks ;)

Eli tälläsen löysin pesun sivuilta: " Alkiorakkula kiinnittyy kohtuun siten, että osa sen soluista kasvaa kohdun paksuun limakalvoon kiinni ja muodostaa istukan. Muut alkion solut muodostavat sikiön ja sikiökalvon. [b]Alkio kiinnittyy kohtuun noin viikon kuluttua munasolun irtoamisesta[/b] (noin kolme viikkoa edellisten kuukautisten alkamisesta, oli sitten kyseessä luonnollinen tai koeputkihedelmöitys). Tässä vaiheessa nainen ei vielä havaitse olevansa raskaana."

[b]Axe[/b]: Onnittelut myös sulle :) Hienostihan niitä synnytyksiä sait haalittua ;)

Mun mies on kans aika kiinni äidissään (kai aina pienenäkin oli äitin poika). Jos satun jotain ei_niin_positiiivista sanomaan sen äidistä, niin het ollaan puolustamassa ;)

[b]Miitsu[/b]: Voi kökkö :( Mut etteköhän te pääse ihan sovussa reissaamaan :)

Millos se [b]Jellona[/b] palailee?!? Muistaaks kukaan?

Vierailija
29/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hauska tuo MIITSUN kiukkuinen teksti. Pisti hymyilyttämään vaikka ei varmaan huvittavaks ollu tarkoitettukaan, heh hee.. ;D *anteeks et naureskelen* Mut niin ihanan kiukkunen, tulta ja tappuraa =)))))

MIRULII, onkos se ärsyttävyys vielä siellä potilaana? *toivoo ettei olis*

KATZU, super urakan tosiaan oot tehny ja ONNITTELUT siitä =)

Nyt tosiaan hemmottelet ittees ja koiraa siin sivus ;)

EMMASANNA, kaikki hyvin, hienoa!!!!! =))

PIIPAA, ei mua kannata piinata. Täti vihloo mua alavatsas niin ilkeesti jo ettei voi erehtyä sen askeleista :/

Oottelen et tyttöä tullaan hakee vkonlopuks taas ja sitte pitäs mennä miehen veljen pojalle ostaa 1vee lahjaa. Huomen sitte pitäs ajaa joo Kotkaan synttäreille *kiinnostus nolla* Ja ihan siks et en oikee tuu toimeen niiden kans. Sanon mitä vaan, niin aina se on huonosti sanottu :(

Kerran jo miehen veljen vaimo on ollut mulle suuttunut, tosin en tiennyt miks jne enkä tienny et on ees suutuksis. Selvis ku pyytelin niit kylään mesengerin kautta. Miehen veli tunnusti etteivät voi tulla ku vaimo on suutuksis minuu ku haluttiin lainata pojan ekana jouluna niiden videokameraa. Että semmoisia tapauksia :O No,kaipa se pari tuntii menee vaik päällä seisoen.

No joo, mutta kohta kauppaan, lymyän tääl siihen asti ;)

Vierailija
30/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyistä perjantaita tytskät!

Täti yllätti mut viime yönä, helkkari kun ei ees nukkua saa rauhassa vaan piti keskellä yötä kipittää vessaan.. *mur* no mutta jos positiivisia halutaan olla niin enää YHDET menkat tän jälkeen ja tuplaus alkakoon! ;) (tosin nyt mua pelottaa se vatsajuttu entistä enemmän kun yritin olla päivän ilman lääkkeitä pelkällä renniellä, ei onnistunut.. :( ens pe meen lekuriin haastattelemaan sitä..) niin ja kolme viimeisintä kiertoa ollu 30, 25 ja nyt 24. että lyhenee lyhenee.. damn.

NEKKU voi kun oli ihania uutisia! Siis että nyt saa vauva oikein luvan kanssa tulla kun on tullakseen. Niin ne miehet lämpenee ajatukselle pikku hiljaa! onnittelut siis!

MARIPOSA onnea uuteen ja yhteiseen kotiin ja teilläkin siis kohta plussaa paukkaa, vai, siltä kuulostaa!! ;D paljon kesävauvoja trupliin!!!

AXE hienosti sait pienokaisia maailmaan! Onnittelut harjoittelun loppuun saamisesta, mitäs nyt sitten, luentoja vaan vai? ja se sivusto on www.yourdays.com ja on ihan suomeks.. helppo käyttää! :)

KATZU hirmusti onnea työn valmistumisesta! Eikös olekin ihana fiilis ;) nyt voi itsensä palkita jollain ihan ansaitusti. mitäs sulla nyt sitten on vielä jäljellä koulun suhteen?

MIITSU höh aina noita väärinkäsityksiä tulee ja menee.. ja ehkä sun hormonitkin tekee temppujaan, pieni alkio siellä määräilee äitinsä mielialoja :D siis onko tosiaan tallinnassa MISYMOM??? mä innostuin tästä uutisesta ihan kybällä, kerro sit jooko onkos ne halvempia ku täällä musta aika kalliita.

EMMASANNA kiva että kaikki oli ok. siis saako sen synnytyssairaalan sitten päättää vasta kun synnytys käynnistyy? että voi mennä tutustu molempiin ja sit mennä sinne miltä tuntuu? täähän oli kans hyvä uutinen, tänään tulee paljon hyvää informaatiota.. :)

MIRULII siitä helicosta ja sen häädöstä sillon mainitsit, mä en saa nieltyä pillereitä ja olen kerran yrittäny sitä häätöä. siinä pitää ottaa 7 tablettia antibiootteja päivässä.. ei onnistu. menen perjantaian lekuriin taas vähän tenttaamaan että miten on närästyslääkkeiden laita raskauden aikana, saako mitään rennietä vahvempaa suustaan alas alittaa. jos ei niin sitten pakko kai ostaa ne helicon häätöantibiootit liukenevassa muodossa ja maksaa itsensä kipeeks.. enkä siltikään välttämättä saa niitä alas koska maistuvat niin pahalle. mä oon maailman vaikein lääkevammanen.. :) kaikkea on koitettu mut ei!

meidän matkalle lähtö on siis 29.11 eli pikkujoulujen jälkeisenä tiistaiaamuna aikaisin, aikaisin.. kentälle pitää lähteä kolmelta yöllä. enää kuutisen viikkoa aikaa lähtöön.. HUI! ihana päästä lämpimään mut se lento...

ja syksystä, mä kans tykkään niistä aurinkoisista värikkäistä ihanista syyspäivistä mut tälläset harmaat vetää mielen matalaks, paitsi tänään kun on perjantai :) ja sunnuntaina pääsen ratsastelee! huomenna on yhet ristiäiset eli hoppua on koko viikonloppu.

Vierailija
31/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela:Pahin kiukku varmaan katos siinä polkiessa tuhatta ja sataa, ennen onkin mennu puol tuntii matkaan nyt 20min... Ja sitten asettauduin tähän tiskin taakse naama punaisena hikeä valuen!! Meikit tietty kiireessä jäi kotiin ja naamassa olevat valu lavuaariin, great!!

no pikkuvikoja... Sitä kun pikkasen ootti että mies tulis innoissaan kotia, niin tippuikin kovaa ja korkeelta... sen elämä jatkuu samaa kaavaa mitä tähänkin asti!! Höh, mä niin ootin jotain salamamuutosta...

Axe: mun mies on kyllä ihan samanlainen, puolustaa omiaan ihan täysillä: pahaa sanaa ei kyllä kuuntele hetkeekään! Ja kyllä se muakin puolustaa jos jotain aihetta siihen on! Paremmin sen huomaan kyllä suhtautumisesta veljeensä ja äitiinsä!

Vierailija
32/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ens viikollahan sitten onkin oikein sopiva aika testata hätäisen immeisen! =) Ja taidanpa jättää ne oireiden kuvittelemisetkin sitten suosiolla ens viikkoon!

Vierailija
33/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sunnuntaina (2.10) oli ovistesti plussaa ja maanataina 10.10 tuli se yksi tuhru pläntti ruskeana. Mun laskujen mukaan se on joko 8 tai 9 pvää ovis-plussasta, riipuen laskenko sen sunnuntainkin vaiko en???

Ei hemmetti, mä alan TAAS sortumaan tähän samaan. miks tää odottaminen ON NÄIN kamalaaaaaaaaaaaa?

Mul ois viel 1 sellanen acon testi jälellä. Jos sunnuntaina ei viel ole alkanu niin voisin maanataina sen tehdä. Mut sitte olis menny vasta 8 pvää siitä tuhrusta ja pitikäs se 10 pvää kiinnittymisestä vasta näyttää?

Kertokaas te kellä kokemusta noist testeistä. Mä oon ihan pihal.

Ja paskat. Parempi lopettaa tää jauhaminen, täti tulee, piste!!!!!!

JoHelle. Otatko monta kertaapvässä sitä sun nykyistä närästyslääkettä? Ajattelin et kun elimistöhän tottuu tiettyihin vahvuuksiin ja sitä neutraalimmat ei auta vaan aina pitäs olla vahvemmat. Josko kokeilisit niin et jos 3 x pväz otat lääkkeen , ja vaik ensi alkuun aina joka neljäs pvä otat yhden lääkkeen tilalla sen rennien. Eli siedätyshoitona kokeilet mennä miedompiin? Tuskin auttaa, tuli vaan mieleen tällainenkin ;D

Mutta nyt syön ja sitte kauppaan!!! :)

Vierailija
34/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan vois toimiakin, mutta otan vaan yhen lääkkeen aamuisin. sillä oon pärjänny jo 4 vuotta, ei oo tarvinnu ottaa enempää kuin tilapäisesti. mut nyt ku en ottanu sitä aamulla vaan otin vaan rennien niin meni ok iltapäivään asti, jolloin alkoi kauhee närästys, otin lisää renniee mut ei enää auttanut. mut kyllä mä jotain keksin.. pakko sitten jotenkin yrittää se häätökuuri saada kurkusta alas, muuten voi olla et tuplailu siirty taas :( sitä en halua!!!!!!

Vierailija
35/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kyllä osaa siihen tuhruasiaan sanoa juutan enkä jaata mutta KAIKKIhan on mahdollista, on tää ihmiskeho niin ihmeellinen vekotin!!!

Vierailija
36/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2.pv ovisplussa - eli munasolu on irronnut siitä 24-36 h päästä

= 3.-4 pv - siihen lisätään 7 päivää (kiinnittyminen) = 10.-11 pv.

Mikä siin nyt muka mättää :) Ihan oikeeseen aikaan siis tuli tuhrut - jos oli kiinnittymisvuotoa.

Sit kun lasket munasolun irtoamisesta 14 päivää - pitäs plussan näkyä.

Eli maanantaina 17. pv! (viimestään) Sullahan kun on noita herkkiä testejä, niin ihan oikein se saatto jo näyttää eilen sen viivan! Ja varmaan näkyy kunnollakin jo nyt vkloppuna!

Joo Marieela on salettiin raskaana. Älä marise nyt ;D

Vierailija
37/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitte vielä lämmöt uupuu. Eli ei ole ku 36,7 joten ei tosiaan hivele etes sitä 37 :( Nyt tää jossittelu on kyllä jo yli turhamaista.

Kuka haluu vauvan? *huitoo kaksin käsin ku pyörremyrsky* ;D

JoHelle, no joo, ei se oikein sitte tosiaan toimi toi mun taktiikka ;DD

Mutta jospa raskaanaolles sun " vaiva" hiukan paranee/kohenee. Useinhan raskaan olles ns. esim. allergiat väistyy hiukan sivuun. Esim. mulla maito ei tuottanut ollenkaan raskaana olles minkäänlaisia oireita ja mulla kun on virtsarakon rappeuma, niin sekin toimi kun paras mahdollinen :)

Jospa sullakin se närästys vähenis miltei kokonaan sen aikana ku oot raskaana? Aina voi toivoo :)

Vierailija
38/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela: Täällähän se urpo on edelleen osastolla. Tai oli ollu kuulemma päivän kotosalla, mutta sitte oli tullut niin kovat kivut = vieroitusoireet, että oli pakko tulla takasin. Mun ei onneks tartte sitä tänään hoitaa. Mutta kyllähän se tossa kanslian ovella roikkuu alvariinsa Argh!

Usko nyt vaan, et se oli kiinnittymisvuotoa mikä sulta tuli. Tästä tuleekin hieno kuukausi, kun jengi plussaa ja toiset aloittaa tuplailun.

miitsu: Voi noita miehiä. Minun mies oli kyllä koko raskausajan aika neutraali koko masuasukin suhteen. Tottakai se lapsen halusi, mutta ei vaan oo sen luonteinen, että olisi asiasta kovin hehkuttanut muille saatikka sitte mulle. Pahoitin kyllä mieleni sillon monta kertaa, joten jos tässä joskus raskaudutaan, niin en enää edes odota liikoja. Eipä tuo tunnu sen elämää paljon muuttavan, ollaan tässä raskaana tai ei. Että koitetaan vaan jaksaa :)

Axe: Onnittelut harjoittelun loppumisesta! Tosi hienono määrän saita synnytyksiä ja avautumisvaiheita kasaan. Ei tartte olla paniikissa, etteikö saisi kaikki synnytyksiä kasaan.

En muista pahoiteelinko jo eilen tädin yllätysvierailusta, mutta teenpä sen nyt. Harmistus että se pääsi noin yllättämään, mutta nyt sitten vaan pikaisesti plussaa! Näin ainakin uskon.

Katzu: Onnittelut opinnäytetyön valmistumisesta. On siinä kyllä sellanen urakka, että vieläkin nousee karvat pystyyn kun ajattelen koko hommaa. Mutta lopussa se kiitos seisoo!

emmasanna: Hienoa, että kaikki kunnossa. Sehän voi olla et sä teet pikkuisia vauvoja, niin kuin toiset taas tekee isoja. Pääasiahan se kaion, että kasvu on tasasta. Ja vielähän tässä on masuasukilla aikaa kasvaa vaikka kuinka. Ties mimmosiin mittoihin vielä yltääkään ;)

Nyt taas töihin ->->

Vierailija
39/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela: nyt suu poikki *sanoo ihan hellästi* raskaana oot, muuta ei enää uskota! -sanoo Miitsu lämmöillä 35.6... ei oo mitään muutosta normalilämpöön tapahtunu!

Johelle: sulla siis enää yhet menkat tuplailuun!! Onnea siitä!! Kerron sitten löytyykö se missymom tallinnasta... olikos netissä hintoja kun en tiedä paljon ne vaatteet täällä maksaa, vertailun suhteen...

Mirulii: kiitos kannustuksesta! enpä oikeestaan uskonu että mies muuttuis... Mutta oli puhetta et käydään kaupassa ja syödään ennen mun töitä.... Ehkä se huolii mut huomenna matkaan mukaan viel.. jos sitten menis paremmin!! Toivottavasti se hullu pysyy kaukana susta siellä osastolla!!

mitähän muuta piti... lahopää...

Miitsu rv 4+5

Vierailija
40/54 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lintsaan opiskeluista ja tulin tänne...

Marieela: kovasti toivotaan plussaa täällä sulle.

Johelle: sairaalan voi päättää sittten kun lähtee synnyttämään. Soittaa vaan sinne minne meinaa mennä. Eli HUS:ssa kun ollaan niin hus-alueelle voi hussilainen mennä minne vaan. Mutta jos esim. tammisaari kiinnostaa ulkopaikkakuntalaista niin silloin asia pitää anoa ja selvittää etukäteen. Mutta näin helsinkiläisenä ja Hus:sissa voi valita: kättäri, naistenklinikka, jorvi, tammisaari, porvoo, ja hyvinkääkin muistaakseni kuuluu hussiin eli vaihtoehtoja on!

Nekku: miten se sun miehesi armeija? Muistelin, että se alkaisi ensi kesänä, vai? Ettekös viimeksi harmitelleet sitä, että mies olisi armeijassa ja sinä lasten kanssa kotona. Muistelen vaan sen suuntaista pari kuukautta sitten.

Katzu: onnittelut opinnäytteeen valmistumisesta!! Se on hieno juttu!

Nyt menen kurkkaamaan telkkaria...