Minut yritettiin palkata paskoilla työehdoilla
On totta, että olen työtön työnhakija. Minua yritettiin kohdella kuin köyhää hädänalaista. Eihän se nyt käy. En ole köyhä.
Kommentit (35)
Sovitaanko että menet nyt johonkin töihin ja maksat itse elämäsi. Tai jos et ole köyhä, niin jätä se korvaus hakematta, jos haluat pysyä työttömänä.
Ihan ok olla ottamatta töitä vastaan, jos maksat itse elämäsi.
Itse ottaisin minkä vaan työn vastaan, jos joutuisin työttömäksi ja en löytäisi heti oman osaamisen töitä. Mielummin siivoan kuin elän muiden vaivoina.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että olisi tarjottu parempia työehtoja, jos olisi töissä tällä hetkellä?
Mistä ulottuvuudesta tuo kommentti tuli? Suomessa ei tarjota työpaikkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että olisi tarjottu parempia työehtoja, jos olisi töissä tällä hetkellä?
Mistä ulottuvuudesta tuo kommentti tuli? Suomessa ei tarjota työpaikkoja
Onko luetunymmärtämisessä ongelmia? Kirjoitin työehtojen, en työn tarjoamisesta. Sitä paitsi työkkäri tarjoaa työttömille työpaikkoja haettavaksi. Ottamatta kantaa, kannattaako niitä tarjottuja kenenkään hakea.
Minulle muuten aikoinaan yksi urakoitsija tarjosi töitä, mutten halunnut vaihtaa firmaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin minkä vaan työn vastaan, jos joutuisin työttömäksi ja en löytäisi heti oman osaamisen töitä. Mielummin siivoan kuin elän muiden vaivoina.
Joko taas kaikki pääsee siivoojaksi?
Työnantajat kusettaa kyllä mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne työehdot oli?
niin paska palkka, jota sain jo 20 vuotta sitten harjoittelijaduunissa.
Vierailija kirjoitti:
Et takuulla ottaisi.
Neuvottele ne ehdot uusiksi. Käytä älliä.
Elämässä harvoin saa minkä ansaitsee, sen saa minkä neuvottelee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen vaaditaan puhtaanapidon amistutkinto. Pitää tietää mitä ainetta saa käyttää millekin materiaalille, ettei esim. kallis parketti mene pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen vaaditaan puhtaanapidon amistutkinto. Pitää tietää mitä ainetta saa käyttää millekin materiaalille, ettei esim. kallis parketti mene pilalle.
Ei ole huolta, että inssi komennettaisiin siivoamaan. Löytyy liuta sopivampia kokelaita.
Vierailija kirjoitti:
Saajan sitä tyhmä olla ja rikastuttaa riistäjää. On nähty nämä siivoustyön joissa on kymmeniä kohteita, oma auto on pakollinen, siirtymistä ei makseta eikä ylitöistä makseta..mutta hyvä että sinä alistut ja teet meidänkin puolesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen käytetään neutraalia tai heikosti emäksistä yleispuhdistusainetta päivittäissiivouksessa. Ei ole mitään monia aineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne työehdot oli?
niin paska palkka, jota sain jo 20 vuotta sitten harjoittelijaduunissa.
Tuolla ei makseta nykyistä asunto- ja autolainaa.
Itse olen työtön ja te määkiät maksatte.
Niin mutkin ja ilolla suostuin. Ei kesälomarahoja tai terveydenhuoltoa eikä sairauspäiväkorvauksia. Jakun hallitus poisti suojaosuuden niin tienaan about 6 e tunnissa. Mutta tuo työnteko on ainoo harrastus mihin mulla on tällä hetkellä varaa eli olen tyytyväinen.;)