**** TRUPLAT PERJANTAIPINKKAAN *****
Kommentit (54)
Täs on syöty ja luettu päivän lehti. Tyttö lähti käymään isoisovanhempiensa luona.. Joten mul on pientä luppo aikaa.
Marieela: Ehkä parempi kun ei nyt pohdi sitä sen tarkemmin - raskaana oot joka tapauksessa ;) Ei mut oottelet nyt rauhassa seuraavaa testingiä.
emmasanna: Juu, onhan sillä se intti. Onhan se yks miinus puoli, mut toisaalta parin vuoden päästä voi olla joku toinen miinus puoli ;)
Ainoo ikävä hommahan siinä on et mies ei sit pysty olee niin paljoo lapsen elämässä - sillon alussa :(
Mut onhan niitä sellasia töitäkin, et joutuu esim. reissaamaan paljon. (Kuten nyt tuli mieleen Neidin tilanne) Ja kun yrittää ajatella positiivisesti - onhan se vaan yks vuos korkeintaan!
Mä kyllä pärjään yksiksenikin kahden lapsukaisen kanssa! Ihan varmasti :) Vaikka kolme tänne heti nyt ;) Mä nään tän intti homman lähinnä asenne kysymyksenä.
Taidan köllähtää tuohon soffalle hetkeks..
Tossa puhuttiin miehen kanssa vielä tästä tuplailusta. Olihan se vähän silleen et vois vähän seurailla kiertoa - et vältettäs niitä hedelmällisimpiä päiviä.. On sekin ihan täpinöissään, mut yrittää olla cool, eikä myönnä ;D *just niin miesmäistä*
Mä oon niiiiin onnellinen..!! :D :D Voi rakas minkä teit - sait tän mamman taivaisiin..
mulla ne on osaks suomeksi, en oo mitään asetuksia tehny.. jos ne rekisteröinnin jälkeen menee silleen, joko rekisteröidyit? ja joka päivälle saa laitettua merkintöjä mut niitä ei kai saa luettua kun sit päivä kerrallaan, --> hankalaa. mul on itellä sen lisäks wordissä taulukko mihin merkkailen kaikkee oleellista.. näkee helpommin siitä. fertilityfriends tai joku sentapanen on toinen sivusto mut musta se oli hankala, ja se vissiin maksaakin. lähinnä tsekkailen tosta että millon pitäis menkkojen alkaa ja millon hedelmälliset päivät, siinä ne on niin simppelisti esillä. jos kierrot menee näin niin mulla on täti kylässä just reissun alussa, perkele.. inhaa. pakko siis raskautua ennen sitä.. ;) [color=red]millonkas se raskauspahoinvointi alkoikaan normaalisti..?[/color] jos alkais jo nyt yrittelee niin ois kaks kiertoo aikaa raskautua, ettei ois menkkoja matkalla...
Milloin ja mille viimeksi hymyilit? musta toi oli aika ihana galluppi :)
ja vastaus: hymyilin kävellessäni kotiin töistä kun lehtiä tippui puista kuin satamalla, ihana fiilis kun on perjantai ja viikonloppu kaikkine kivoine aktiviteetteineen edessä! :D ehkä oon senkin jälkeen hymyillyt, en vaan ole huomannut.. täällä juttuja lukiessa oon varmaan kyllä hymyillytkin..
Johellen galluppiin: hymyilin viimeksi aamulla (kokoajan oikeestaan) ajatellessani mitä ihanaa meille on tapahtumassa, ja äsken kun sain mieheltä viestin: tuun sitten hakemaan kun tuolla ulkona sataakin!! :) tietty asiakkaille pitää hymyillä mutta se taitaa olla semmosta väkisin vääntämistä niin sitä ei lasketa!!
Kauhulla kans ootan et milloin pahoinvointi ilmoittaa itsestään! :( en suuttuis vaikka jättäis väliin mut! muitakaan oireita ei oo, mutta niukassa on noi viikotkin vielä! Mä en viel uskalla ees ajatella että jokin ois pielessä: mielummin vaan haaveilen kasvavasta masusta!!
Mitäs teillä muilla on viikonloppusuunnitelmissa??
Nansku: toivottavasti asiat alkaa siellä olemaan paremmin ja selviämään?? tuuhan kertomaan kun jaksat!! *ajatuksissa oot*
Nekku: periaatteessa se intti on helppo, viikonloppuja kuitenkin yleensä kotona! :) meiehn veli oli tikkakoskella ja siellä pääsee viikollakin välillä yöksi kotiin! Minne sun mies menee?
Ääh, mä hajoon tänne... aamuvuoro viel perään!!
[b]Johelle[/b]: Ei oo koulun suhteen enää kuin muutama tunti ens vkolla ja sitte 2kk harjoittelua:) Vähiin käy ennenkuin loppuu.
[b]Nekku[/b]: Intistähän pääsee aika usein kuitenkin lomille, joten tuskin miehes kovin paljoa joutuis pois teidän luota olemaan:) Riippuu tietty paljon siitä kuin kauas kotoa lähtee inttiin, et ehtiikö esim. iltalomilla kotiin käymään.
Käytiin vuokraamas leffa ja ostin ison pussin karkkia:) Nyt meen miehen viekkuun mussuttamaan.
Hauskaa viikonloppua!
kyllähän ' kättäri' olettaa, että menee sinne synnyttämään. Mutta musta on niin hassua edes alkuraskaudessa puhua missä meinaa synnyttää siiis päättää jo silloin ennen ekaa ultraa missä synnyttää... ja mun töiden takia (työpaikka oli kättäriltä 2min) mentiin ultriin kättärille, mutta synnyttämään sitten varmaan tammisaareen. Mutta sähköisesti menee nykyään paperit ja eihän sitä synnyttämään tarvitse muuta kuin sen äitiyskortin, jos kaikki ok. Kättäri on vaihtoehto numero 2.
Mies lähti yövuoroon.
Väsyttää vaikka nukuin 2 tunnin päikkärit... paras nyt ryhdistäytyä!
G: Hymyilin tänään ainakin tuolle MIITSUN kiukku-tekstille ;D Tai oikeammin nauroin ihan ääneen. Oli hauskasti kirjoitettu *ja nyt tätä kirjoittaessa hymyilyttää* Usein teidän jutuille hymyilen. Kummitytölle hymyilin tänään ku piipahdin heillä kyläs aamupvällä ja varmaan hänen äidillekin..
KATZU, ihanan vähissä on koulu ja hienosti ennen ä.lomaa alta pois. Suuret onnittelut siitä :)
MIRULII, eikö se ny millää voi se potilas ottaa ja häipyy *manaa kauas pois*Koitat väistellä ja vältellä parhaasi mukaan ;D Koita jaksaa vaikkei työt aina herkkua olekkaan :)
No juu, ei muista mittää taas mitä olitte täs välis kirjoitelleet.
Koita MIITSU jaksaa siel töissä vaik nyt ei varmaan kiinnosta tuo työ millään ;)
Meen laittaa poikaa yö-valmiiksi :)
tuo on kyllä " hauska" että pk seudulla on paljon vaihtoehtoja minne menee synnyttämään: täällähän on tasan tuo yksi ainoa paikka: jos en sitten kipase sinne miruliin osastolle: kesäkuussa(hope so), et tää tulis nyt!! (meiltä matkaa n.500m) Koksiin sitten semmosen 60km... :(
Katzu, taisin tosissaan unohtaa onnitella päättötyön valmistumisesta!! Varmaan hyvälle tuntuu että koulu on päättötyötä vaille valmis!! :) Paljon Onnea!!!
Missähän vaiheessa neuvolaan pitäs soitella?? ei vissii ihan vielä?? Mirulii, apua, onko sulla mitään käsitystä miten ne täälläpäin ekoja aikoja antaa???
[b]Katzu&Miitsu[/b]: Niin, kun lähtee sellasella asenteella vaan siihen inttiin, et hyvin menee. Mä tuen miestä ja mies tukee mua! Ja Keuruulle menee, että sieltähän ajaa meille puolessa tunnissa :)
Tottakai täytyy olla vähän realistinenkin. Mitään kovin helppoo ei tuu olemaan joka tapauksessa. Oon sitten raskaana tai on meillä vauva tai ollaanko tytyn kans kahestaan. Mä uskon myös et tästä kahen vuoden " kaukosuheesta" on hyvät eväät ens vuoteen, on tässä jo niin paljon kärsitty ;)
Eikä sitä tiiä et millon se vaavi ilmottelee olemassa olostaan.. (voi mennä pitempäänkin!)
Ihanaa leffa iltaa [b]Katzulle[/b] ja miehukselle :)
[b]Miitsu[/b]: Eka neuvola on siinä rv 8-10. Et jos parii viikkoo ennen soittelee niin riittää :) Harvoin ne ainakaan aikasemmin pyytelee tulemaan.. Mut toisethan soittelee jo heti melkein plussattua.
Ooo, [b]galluppiin[/b]: Oon kyllä hymyillyt lähes koko päivän :D Mutta erityisesti kun kuulin tästä miehen mielen vaihdoksesta tuplauksen suhteen ja kun se tuli töitten jälkeen käymään.
Mut jatkan Idolsia..
Hymy nro 1
Tyttö on ihan mielettömän täpinässä tuosta päiväkerhostaan, joka alkoi tänäsyksynä. Viimeksi tädit olivat sitten pyytäneet lapsia tuomaan leimattuja (=käytettyjä) postimerkkejä seuraavaksi kerraksi kerhoon. Ne kerää niitä johonkin huutokauppaan, jonka tuotto menee lähetystyölle tms. Tyttö muisti sitten ne merkit ihan viime tingassa ja mä kävin äkkiä laskujen kuorista leikkaamassa sillä muutaman mukaan. Autossa vielä kysyi: " Äiti onkohan näitä merkkejä tarpeeksi monta, että mä pääsen varmasti sinne kerhoon?" Tuli semmonen " voi-kulta-pieni-hymy" Totta kai sä pääset sinne kerhoon, vaikkei sulla ois merkin merkkiä mukana :o)))
Hymy nro 2
Poitsukka oli ihan unella jo kun kannoin tunti sitten nukkumaan puuro-pöydästä. Suurin piirtein vain toinen silmä auki jakeli kuolaisia hyvänyönsukkuja pitkin mun naamaa ja nukahti saman tien kun sänkyyn laskin. Äidin kulta :o)))
Itse sain hymyillä, kun isompi neideistä tuli kylvystä ja hän tapansa mukaan hihkuu jo rapuissa, että moi vauva! No vauva sitten lähti konttaamaan siskoa vastaan ja siskokset kohdattuaan antoivat toisilleen mitä söpöimmän suukon! =)
nyt vaan kaikille :o))) Hoooh hoijaa, suukkoja siis tietenkin... Arvasittekin kyllä.
Hyvää yötä truplattimet!
Nyt on kolme viikkoa koulua ja sitten 2 x 3 viikon harjoittelu. Eka taas ulkopaikkakunnalla, mutta toisen teen NKL:lla.
[b]emmasanna:[/b] Mä olen ymmärtänyt, että siellä missä käy ultrat ym. seulonnat, pitäisi synnyttää. Esim. jos olet käynyt molemmat ultrat KOS:lla ja yrität hakeutua NKL:lle päivystysasiana, niin nihkeästi ottavat, koska kaikki paperit ovat toisessa paikassa ja sinne synnytys suunniteltu. Vaikka ovat periaatteessa samaa sairaalaa. Ja jos esim. Hyvinkäältä haluaa tulla synnyttämään tänne, niin ultrat on käytävä täällä vaikka kotipaikkakunta on lähempänä. Mutta Tammisaaresta mulla ei ole tietoa, jos siellä toimitaan erilailla.