Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä asia hiertää teidän parisuhdettanne?

Vierailija
23.09.2010 |

Sellainen, joka kummittelee taustalla ja vaikuttaa negatiivisesti vähintään väärän koivun kautta.

Meillä se on tämä talo. Se näivertää suhdettamme, koska inhoan ja vihaan tätä tönöä niiiiin syvästi.

Se näkyy kaikessa tekemisessäni (ja tekemättä jättämisessäni).

Mitään ei ole kuitenkaan tehtävissä ennen lottovoittoa tai eroa miehestä.

Siihen ei auta edes ajatus, että kaikilla ei ole asuntoa.

Hyi yäk.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka kummittelee taustalla ja vaikuttaa negatiivisesti vähintään väärän koivun kautta.

Meillä se on tämä talo. Se näivertää suhdettamme, koska inhoan ja vihaan tätä tönöä niiiiin syvästi.

Se näkyy kaikessa tekemisessäni (ja tekemättä jättämisessäni).

Mitään ei ole kuitenkaan tehtävissä ennen lottovoittoa tai eroa miehestä.

Siihen ei auta edes ajatus, että kaikilla ei ole asuntoa.

Hyi yäk.

Vierailija
2/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se helevetin pleikkari kummittelee taas ihan koko ajan! Yks peli tarkoittaa n 4 tuntia. Alkaa hermo mennä ihan täysin. Ja kun asiasta koittaa mainita, niin se suuttuu ihan hirveesti.

Eihän mulle tarvi aikaa olla. Pleikkari on meidän perheen ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun voin rehellisin mielin sanoa että meidän suhdetta ei hierrä mikään.

Vierailija
4/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se helevetin pleikkari kummittelee taas ihan koko ajan! Yks peli tarkoittaa n 4 tuntia. Alkaa hermo mennä ihan täysin. Ja kun asiasta koittaa mainita, niin se suuttuu ihan hirveesti.

Eihän mulle tarvi aikaa olla. Pleikkari on meidän perheen ykkönen.

Vierailija
5/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kun mies lupaa hoitaa jonkun asian hän sanoo koko ajan että hoitaa asian kohta. Hokee tuota joka kerta kun kysyn asiasta ja lopulta unohtaa koko jutun eikä teekään mitä lupasi.

Vierailija
6/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oo ikinä kotona tai jos on kotona niin puhuu puhelimessa tai istuu koneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereitaan... se hiertää JOSKUS. Mutta ei yleensä, koska minulla on omat liikunta ja järjestöharrastukseni. Myös lapsettomuus hiertää minua, mies sanooo että häntä ei haittaa.

Vierailija
8/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan pääse siitä yli. En varmaan koskaan =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole läsnä, kiukutelee ja rähisee lapsillekin, ei osoita rakkautta minulle millään lailla (ei ehkä edes rakasta), on täysin ponneton ja märehtii vain omia asioitaan.

En ymmärrä miten jaksan. Kaksi ihan pientä lasta. En kyllä ehkä jaksaisi yksinhuoltajanakaan.

Vierailija
10/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholin ja huumeidenkäyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaisuus ja laiskuus. Oon monta kertaa tämän reilun 4 vuoden ajan kuullu et mulla on joku toinen ku ei oma mies kiinnosta. Joo kiinnostas hieman enemmän jos toinen tekis jotain kotitöitäki eikä istuis tietokoneelle heti ku ovesta astuu sisälle ja jos sattuu olemaan vapaapäivä ni heti herättyään laittaa koneen auki. huoh.

Vierailija
12/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei mikää spuge olekaan.

Ottaa kuitenkin mielestäni liian usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen hitaus. Siis sillä aikaa kun mä siivoan koko muun kämpän, se on saanut keittiön valmiiksi.



Tai jos on lapsen kanssa ulos menossa, niin on tullu jo pimeä, ennen kuin ehtivät ulos asti.



Jotenkin se, että kaikki aina kestää ja kestää eikä mies nää, mikä asia kannattaisi tehdä heti ja mikä myöhemmin.



Puhuu myös paljon puhelimessa, ihan turhanpäiväisiä juttuja.



Kun katsoo telkkaria, ei pysty keskittymään mihinkään muuhun (esim. katsomaan sivusilmällä, mitä lapsi puuhaa).



Eli ihan hyvin meillä näyttäs menevän. Ei mua noikaan asiat niin hermostuttaisi, mutta olen viimeisilläni raskaana ja umpiväsynyt.

Vierailija
14/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaisuus ja laiskuus. Oon monta kertaa tämän reilun 4 vuoden ajan kuullu et mulla on joku toinen ku ei oma mies kiinnosta. Joo kiinnostas hieman enemmän jos toinen tekis jotain kotitöitäki eikä istuis tietokoneelle heti ku ovesta astuu sisälle ja jos sattuu olemaan vapaapäivä ni heti herättyään laittaa koneen auki. huoh.

meilläkin. Paitsi etää ollaan oltu jo paljon pitempään yhdessä ja kolme lastakin.

Mies makaa sohvalla ja selaa tekstitvtä tietsikan sijaan.

Ei todennäköisesti opi koskaan luottamaan minuun (tai muihinkaan ihmisiin) täysin, mikä on surullista, koska tiedän olevani täyden luottamuksen arvoinen enkä koskaan ole tehnyt mitään mistä hänen pitäisi minua epäillä.

Itse luotan häneen täydellisesti, joten molemminpuolisen luottamuksen puute rassaa.

On tässä muitakin asioita, mutta en jaksa kaikkia eritellä. Kaikesta huolimatta useimmiten asiat ovat hyvin, vaikka epätoivon hetkiä (oman pääni sisäisiä) tulee silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ex-vaimonsa kohteli häntä niin megalomaanisen huonosti, että se vaikuttaa edelleen taustalla hänen kaikissa isoissa ratkaisuissaan. Hän ei esimerkiksi halua omistaa mitään, koska menetti vaimon yksipuolisesti ottamassa avioerossa koko omaisuutensa, myös omin käsin rakentamansa talon, ja jäljelle jäivät vain velat (ihan mahdollista ja laillista 90-luvun lamassa). Tästä syystä hänestä ei ole mitään apua minun elämänikäisen haaveeni toteuttamisessa, sillä minä haluaisin aivan tietynlaisen kodin, johon minulla ei ole yksin varaa. Ja ei, se ei ole omakotitalo.'



Tämä oli vain yksi esimerkki monesta asiasta, jota mieheni ei enää halua tehdä, koska ex jätti niin syvät haavat.





Vierailija
16/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi yksipuolisesti ottaa avioehdon?

Vierailija
17/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaan tyyliin kuin edellinen: vaimo sai kaiken, miehelle jäi velat. Eikä tuo nyt niin paha olisi muuten, mutta mies ei enää koskaan tule tienaamaan niin hyvin ja käytännössä mä elätän perhettä.



Miestä varmaan nyppii mun plösöys. Ylipainoa on 20kg ja päälle olen sellainen sellukasa.:(

Vierailija
18/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksi ja naisen rahat. Vaimo kun haluu antaa ekaa mut ei tokaa.

Vierailija
19/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksi, että avioeron ottamiseen ei tarvita toisen osapuolen suostumusta. Sen voi ottaa täysin yksipuolisella päätöksellä.

Vierailija
20/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puute.