Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia hiertää teidän parisuhdettanne?

Vierailija
23.09.2010 |

Sellainen, joka kummittelee taustalla ja vaikuttaa negatiivisesti vähintään väärän koivun kautta.

Meillä se on tämä talo. Se näivertää suhdettamme, koska inhoan ja vihaan tätä tönöä niiiiin syvästi.

Se näkyy kaikessa tekemisessäni (ja tekemättä jättämisessäni).

Mitään ei ole kuitenkaan tehtävissä ennen lottovoittoa tai eroa miehestä.

Siihen ei auta edes ajatus, että kaikilla ei ole asuntoa.

Hyi yäk.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olemme asiasta samaa mieltä miehen kanssa, rassaa silti. Itse olen jo joutunut turvautumaan terapiaan ja lääkitykseen.



Meillä olisi kaikki hyvin kun päästäisiin tuosta ämmästä eroon. Lopullisesti.

Vierailija
22/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 27 vuotta molemmilla, ja se Playstation hiertää myös!!! Samaa syy kuin yllä. Mies kun on ikänsä lapsi. :)



Raha-asiat myös kiusaa, tai sen puute...



Seksin puute...mieheni ei innostu jokapäivä. Mielestäni se kuuluu asiaan!



Mieheni kokee myös, että olen vastuuton ja liian huoleton. Itse koen vaan omaavani positiivisen elämänasenteen.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on jo käytön lopettanut mutta pelkään retkahtamista, ja siitä seuraavaa epärehellisyyttä. Pelkään että on pettänyt tai pettää, vaikka mistään sellaisesta ei todisteita olekkaan.



Alkuaikojen vilkas seksielämä on myös kuihtunut olemattomiin, joka vaivaa ilmeisesti enemmän minua kuin häntä.

Vierailija
24/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet naimisissa 20 vuotta. Vastaantulleista ongelmista on aina puhuttu, mutta ei ole koskaan puitu loppuun asti. Nyt tässä keski-iän kriisissä ne kaikki asiat ovat räjähtäneet kasvoille. Viimeksi tänään on puitu sitä, mitä hän on sanonut minulle 8 vuotta sitten...



Tällä elämänkokemuksella annan teille syvältä sydämestä tulevan neuvon teille kaikille: puhukaa, puhukaa, puhukaa. Älkää ajatelko, että aika parantaa. Älkää ajatelko, että kun ei puhuta niin asia unohtuu.

Vierailija
25/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet naimisissa 20 vuotta. Vastaantulleista ongelmista on aina puhuttu, mutta ei ole koskaan puitu loppuun asti. Nyt tässä keski-iän kriisissä ne kaikki asiat ovat räjähtäneet kasvoille. Viimeksi tänään on puitu sitä, mitä hän on sanonut minulle 8 vuotta sitten...

Tällä elämänkokemuksella annan teille syvältä sydämestä tulevan neuvon teille kaikille: puhukaa, puhukaa, puhukaa. Älkää ajatelko, että aika parantaa. Älkää ajatelko, että kun ei puhuta niin asia unohtuu.

kertoa, että jos on aikanaan joku aihe jäänyt puhumatta, sitä ei kuitenkaan missään nimessä enää kannata nostaa pöydälle 10 vuoden päästä. Siitä EI ole avioliiton kannalta mitään muuta kuin haittaa. Samoin voisin neuvoa kaikille, että lopettakaa se h:tin nalkutus saman tien.

Vierailija
26/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen runsas alkoholinkäyttö viikonloppuisin hiertää suhdetta, mutta muutosta ei näy lupauksista huolimatta. En jaksa enää välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos jokin asia hiertää, niin se syö energiaa. Mikäli aikoo kehittyä ja kehittää suhdetta, niin energiasyöppöjä ei saa olla.

Nalkutus on asia erikseen ja se, että aina vetää riitatilanteissa saman kortin pöydälle. Sitä ei kannata tehdä. Vaan jos on se sama kortti aina vain mielessä, niin se pitää puhua juurta jaksaen, ettei enää koskaan ole tarvetta nostaa sitä esiin ja puhua siitä. Tätä minä tarkoitin.

27

Olemme olleet naimisissa 20 vuotta. Vastaantulleista ongelmista on aina puhuttu, mutta ei ole koskaan puitu loppuun asti. Nyt tässä keski-iän kriisissä ne kaikki asiat ovat räjähtäneet kasvoille. Viimeksi tänään on puitu sitä, mitä hän on sanonut minulle 8 vuotta sitten... Tällä elämänkokemuksella annan teille syvältä sydämestä tulevan neuvon teille kaikille: puhukaa, puhukaa, puhukaa. Älkää ajatelko, että aika parantaa. Älkää ajatelko, että kun ei puhuta niin asia unohtuu.

kertoa, että jos on aikanaan joku aihe jäänyt puhumatta, sitä ei kuitenkaan missään nimessä enää kannata nostaa pöydälle 10 vuoden päästä. Siitä EI ole avioliiton kannalta mitään muuta kuin haittaa. Samoin voisin neuvoa kaikille, että lopettakaa se h:tin nalkutus saman tien.

Vierailija
28/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on aivan eri käsitys siitä, milloin pitäisi siivota. Miehen mielestä tyyliin kerran kuukaudessa imurointi on ihan hyvä, minusta ainakin kaksi kertaa viikossa, koska on lemmikkieläimiä, joista lähtee karvoja. Tiskauksessa menee miehellä linja, että tiskataan sitten kun ei ole yhtään astioita, minä taasen olen sitä mieltä, että kerran päivässä tiskataan. Meillä kun ei ole astianpesukonetta ja nuo tiskit rupeavat haisemaan nopeastikin.

Joten minulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko rupean raivaamaan kotitöistä, jotta saan miehenkin tekemään jotakin useammin kuin kerran kuussa tai sitten teen kaiken itse, koska mä en halua asua missään kaatopaikalla. Voinette varmaan arvata, kumman vaihtoehdon olen ottanut.....-.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua asiasta enää puhua ja jos otan asian puheeksi se on varma riidanaihe. Katkeruuden ja vihan tunteet hiertää välillä, varsinkin kun olen nähnyt ko. ihmisen.

Toinen asia on oman ajan puute. Joskus myös yhteisen ajan puute miehen kanssa. Ei olla oltu kahdestaan missään pettämisen jälkeen.

Vierailija
30/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhteistä elämää rasittaa oikeustaistelu hometalosta (me vaadimme siis rahoja takaisin myyjältä) ja lapsettomuus.



Saamme puhuttua molemmista asioista, joten ne eivät aiheuta keskinäistä skismaa, mutta tottakai vaikuttavat molempien stressaamiseen yms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen runsas alkoholinkäyttö viikonloppuisin hiertää suhdetta, mutta muutosta ei näy lupauksista huolimatta. En jaksa enää välittää.

Mieheni mielestä hänen kaljan juontinsa ei häiritse ketään. Mitä väliä siitä, että minulla on paha mieli, kun hän ei voi olla edes yhtä viikonloppua juomatta. Luvannut on monta kertaa, mutta aina on joku vastustamaton tarjous. Mä en enää jaksa. Suljen silmäni ja annan olla. Jos kalja on niin paljon tärkeämpi niin olkoot.

Vierailija
32/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pihtari. Minä en.



Miehellä vaikeuksia edelleenkin sulattaa, että taloudessamme asuu myös minun edellisestä liitosta olevat teinini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin saunakaljat pitää saada, siis vähintään 6 kaljaa ostaa sitten saunomiseen, ei yhtä.

Miehen runsas alkoholinkäyttö viikonloppuisin hiertää suhdetta, mutta muutosta ei näy lupauksista huolimatta. En jaksa enää välittää.

Mieheni mielestä hänen kaljan juontinsa ei häiritse ketään. Mitä väliä siitä, että minulla on paha mieli, kun hän ei voi olla edes yhtä viikonloppua juomatta. Luvannut on monta kertaa, mutta aina on joku vastustamaton tarjous. Mä en enää jaksa. Suljen silmäni ja annan olla. Jos kalja on niin paljon tärkeämpi niin olkoot.

Vierailija
34/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oo ikinä kotona tai jos on kotona niin puhuu puhelimessa tai istuu koneella.

Toi vois olla mun mieheni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puute. Sen lisäksi erilainen näkemys kotitöiden tarpeellisuudesta ja tekemisestä, erilainen siiteyskäsitys, erilainen suhtautuminen rahaan, vuosien takainen luottamuksen menetys.

Vierailija
36/36 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiertää miehen peliriippuvuus. Netipokeriin on hassannut tuhansia euroja. Välillä on pitkiäkin aikoja pelaamatta kunnes taas repsahtaa. Toki rahan meno vituttaa suuresti mutta pahinta on se valehtelu, ikinä ei kerro retkahduksestaan vaan peittelee viimeiseen asti kunnes asia paljastuu minulle luottokorttilaskusta tai tiliotteesta. =o(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi