Lavastin kissan kuoleman
Oli pakko päästä meidän häirikkökissasta eroon, joten mä sidoin muovipussin sen päähän ja lähdin pariksi tunniksi shoppailemaan. Oli kuollut kun tulin takasin. Siirsin kissan saunan lauteille missä sillä oli tapana nukkua. Lapsi sitten huomasi kissan kuolleen ja selitin, että kuoli varmaan johonkin sairauteen tms.
Olen aika hirveä tiedän.
Kommentit (16)
itse olit shoppailemassa, ja lapsesi oli missä?
Ällöttävä provoilija taidat olla.
Millanen ihminen sä oikein olet??!!
Tollanenhan on selvää eläinrääkkäystä!!
Mut provohan tää on, tottakai.
Voihan ja toimiikin vielä.Kokeile vaikka siihen naapurin kissaan, joka kusee teidän kuistille.
ap
itse olit shoppailemassa, ja lapsesi oli missä? Ällöttävä provoilija taidat olla.
enkä edes provoile. Lapsi tuli saman päivän iltana kotiin.
ap
sillä on jolla saa pussin rikki
itse olit shoppailemassa, ja lapsesi oli missä? Ällöttävä provoilija taidat olla.
enkä edes provoile. Lapsi tuli saman päivän iltana kotiin.ap
Mitään rikostahan ei ole jos ei pystytä toteen näyttämään. Kissakin on jo kuopattu.
ap
eipä äkkiä tule mieleen minkälainen olisi pusi, jota kissa ei saa rikki.
Se kuule kynsii, puree ja taistelee henkensä edestä!
eipä saanut kissa sitä revittyä.
ap
eläin että tollaisista viritelmistä pääsee hetkessä irti.
Meidän kissa on vetänyt monesti päänsä läpi eläinlääkärin laittaman kaulurinkin, vaikkei edes hengenhätä ollut.
Ja sitten vielä teippasit kissan tassut selän taakse, eikö?
Tää oli tosi huono, nuo muut aloittamasi olivat parempia.
sen verran hirveältä tuo tekosi kuulostaa, että toivottavasti itse koet tuskallisen kuoleman TUKEHTUMALLA!!!!!
(en tiedä miten) lastensa lemmikkikanit, ja sanoi pojille että löysi ne aamulla kuolleina. Syynä oli tosin äidin vakava sairaus, minkä takia lääärit oli suositellut kotieläimistä luopumista (tartunta/loisvaaran?? takia)
Vedä pussi päähäsi, sido se tiukasti ja mene itse makaamaan sinne saunaan
Joku johon luotat, ei välitä tuskastasi lainkaan vaan tukehduttaa sinut hitaasti. Sätkit ja et saa henkeä, mutta kuolema ei tule heti. Keuhkoihin sattuu, kun irität ottaa ilmaa, jota ei kuitenkaan tule. Kouristelet. Kuinka armollinen kuolema.
Miksi ihmeessä et vienyt piikille???
Kumma kun yhtäkkiä näitä provoja ilmestyy kuin sieniä sateella.