Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tunnustus, hävettää...

Vierailija
22.09.2010 |

...mutta pidän naisia, joilla on louis vuittonin laukku vähän hölmöinä. tai siis en kehtais kanta lv-laukkua itse...jotenki vaan kertoo ihmisen arvoista jos maksaa isoja summia yhdestä laukusta merkin takii. muuten en kiinnitä huomioo siihen mitä kuka mukanaan ja/tai päällään kantaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin siitä paistaa vinksahtaneet arvot.

Vierailija
22/25 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paljon? se on vähän suhteellista. Joku toinen ostaa 10 laukkua vuodessa seppälästä ja maksaan niistä 20-40 euroa kappale. Onko se sitten järkevää? Merkkilaukku taas periytyy vaikka äidiltä tyttärelle jos niin haluaa.

jotka ostavat jonkin halvan laukun, ja käyttävät sitä vuosia. Kirppariltakin löytää pilkkahintaan aivan laadukkaita laukkuja, jotka voivat periytyä äidiltä tyttärelle. En mä todellakaan ostele Seppälästä halpoja laukkuja, mitä mä niillä edes tekisin? Pari veskaa riittää.

Mitä tekee kymmenillä kengillä?

osoitettu? En ymmärrä yhteyttä.

Sä kysyit mitä tekee monilla laukuilla? Tyhmä kysymys sinänsä, mitä tekee monilla kengillä? Ymmärrätsä nyt. On laukku-friikkejä ja kenkä-friikkejä tai sitten siltä väliltä. Jos sä et tartte kun paria veskaa, niin joku muu voi tarttea kuitenkin niiitä vaikka kymmeniä.

Joo, ja toki sen kippir/seppälän laukun voi tytär peria jos se kestää ehjänä. Mutta ei sen arvo nouse tai pysy samana, toisin kuin voi merkkilaukkujen kohdalla käydä.

ettemme me kaikki ihmiset juokse laukkujen emmekä muuten myöskään kenkien tai muitten vaatteiden perässä, koska emme niitä tarvitse. Mulla ei siis myöskään ole kymmeniä kenkiä. Toki ymmärrän, että tällaisia laukku- ja kenkäfriikkejä on, mutta toivottavasti sä ymmärrät, että on mys meitä, jotka eivät halua JOKO kallista TAI sitten miljoonaan Seppälän halpalaukkua.

Pointtini oli tää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 23 lisää, että mä en myöskään kuulu niihin ihmisiin, jotka ostaa tavaroita niiden jälleenmyyntiarvon takia. Ostan tavaroita, jotka ovat funktionaalisia ja joista pidän, ja käytän ne loppuun asti, annan eteenpäin tai myyn kirpparilla muutamalla rovolla.

Vierailija
24/25 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tuskin kukaan tunnistais sitä merkkilaukuks.

Vierailija
25/25 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 23 lisää, että mä en myöskään kuulu niihin ihmisiin, jotka ostaa tavaroita niiden jälleenmyyntiarvon takia. Ostan tavaroita, jotka ovat funktionaalisia ja joista pidän, ja käytän ne loppuun asti, annan eteenpäin tai myyn kirpparilla muutamalla rovolla.

Tosin ostan tarpeeseen aina jotkut halvat rytkyt - niin kenkiä kuin laukkuja - jotka hajoavat nopeasti. Jos olisi varaa ja jos olisi aikaa, etsisin itselleni yhdet hyvät kävelykengät, jotka saisivat maksaa sitten vaikka mitä, kunhan kestäisivät pari vuotta eivätkä hankaisi tai aiheuttaisi rakkoja. Nyt käytän halpiskengät loppuun, ja kestävät maksimissaan sen yhden kevään ja syksyn.