Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ET toivo joululahjaksi?

Vierailija
11.11.2025 |

Mikä on ehdoton ei tai kyllästyttää? Itse en toivo pyjamia tai muutakaan vaatekappaleita.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET go home. 

Vierailija
2/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noutokyytiähän se toivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viime vuonna lahjaksi monta kirjaa, joita en aio koskaan lukea (esim. Mercedes Bentsn kirjan). Toivottavasti ei toistu. 

Vierailija
4/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei osteta aikuisille joululahjoja ollenkaan. 

Vierailija
5/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa. Ainut asia jota en syö, mutta silti joka joulu joku tuo.

Vierailija
6/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttia jossa lahjarahani on käytetty vuoheen jossain pakistanin aavikolla.

Vierailija
7/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään mikä ei ole henkilökohtaista. Koriste-esineet, astiat ja kodinkoneet on ehdottomasti pahimmat.

Suosikkeja pehmeät paketit

Vierailija
8/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET phone home.

Vierailija
9/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvettä. Saan sitä aina, ja suurin osa haisee ihan karsealle.

Vierailija
10/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pieneen kotiimme (70 neliötä ja 4 henkilöä) yhtään mitään ylimääräistä rojua. Eli kaikki tavaralahjat on ehdoton ei minulle. Ja tottakai niitä silti annetaan. Myyn kaikki torissa pois.

Vierailija
11/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo mitään, en vietä joulua.

Vierailija
12/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korttia jossa lahjarahani on käytetty vuoheen jossain pakistanin aavikolla.

Ihanan rehellinen vastaus! Harva meistä OIKEASTI tätä haluaa, hymyillään vaan pyhästi ja kiitellään miten hieno ja jalo ajatus. 

Vierailija
13/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse hankin lahjoja muille perheenjäsenille, saan hyvin harvoin yhtään mitään, Ja se on ihan ok, vaikka arvostaisin kyllä aivan mitä tahnsa josta voisi kuvitella olevan huvia tai hyötya.

Vierailija
14/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä kuulia, kynttilöitä ja matsaavia lautasliinoja, mukeja tontuilla tai " lystikkäillä" huumori  jutuilla. Oma tekoisia kamalia sinappeja, suklaita tai leivonnaisia.

Vierailija
15/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lukea, mutta se on ahdistavaa jos ostetaan ihan mitä sattuu kirjoja lahjaksi siksi koska luen. En jaksa lukea ihan mitä tahansa ja harkitusti ostan omia kirjoja ja käyn kirjastossa.

Vierailija
16/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa en halua lahjaksi. Tykkään ostaa voiteet, tuoksut ym. itse.

Astioita ei missään tapauksessa, niitä on enemmän kuin tarpeeksi.

Sukat, huivit ja yöpaidat ovat ok lahjoja, kunhan ovat laadukkaita. Eli oikeastaan ei mieluummin niitäkään... Sukulaiseni ovat nuukia.

Joulukoristeet joululahjoina ovat minusta käsittämättömiä, jouluhan on jo suurelta osin ohi, kun lahjat avataan.

Kirjasta ilahdun, jos olet kysynyt minulta etukäteen, minkä teoksen haluan, tai tunnet makuni hyvin.

Liput kulttuurielämyksiin otan vastaan mielelläni, jos jotakin on ihan pakko lahjoittaa. Nekin ostan yhtä hyvin itse.

Antakaa siis minulle lahjaksi mieluiten sellaista, jonka voi syödä tai juoda pois. Jos ei itselleni maistu, vien työpaikalle hävitettäväksi. Siellä syödään ihan kaikki.

Terv. Rouva 47

Vierailija
17/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiot hankkia just sen? 

Vierailija
18/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikkaa en halua lahjaksi. Tykkään ostaa voiteet, tuoksut ym. itse.

Astioita ei missään tapauksessa, niitä on enemmän kuin tarpeeksi.

Sukat, huivit ja yöpaidat ovat ok lahjoja, kunhan ovat laadukkaita. Eli oikeastaan ei mieluummin niitäkään... Sukulaiseni ovat nuukia.

Joulukoristeet joululahjoina ovat minusta käsittämättömiä, jouluhan on jo suurelta osin ohi, kun lahjat avataan.

Kirjasta ilahdun, jos olet kysynyt minulta etukäteen, minkä teoksen haluan, tai tunnet makuni hyvin.

Liput kulttuurielämyksiin otan vastaan mielelläni, jos jotakin on ihan pakko lahjoittaa. Nekin ostan yhtä hyvin itse.

Antakaa siis minulle lahjaksi mieluiten sellaista, jonka voi syödä tai juoda pois. Jos ei itselleni maistu, vien työpaikalle hävitettäväksi. Siellä syödään ihan kaikki.

Terv. Rouva 47

Jouluaattona joulu on suurelta osin ohi? Jouluhan kestää nuutin päivään, aattona juuri alkanut. Toki jos kuulut näihin, joilla kuusi on jo 2kk ennen joulua...

Vierailija
19/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskautta / lapsia.

Vierailija
20/20 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä matkaa anopin + miehen sukulaisten kanssa. En ulkomaille, enkä Suomeen.

Haluan vain mennä mökille kahdestaan miehen kanssa puuhastelemaan. Muuta en tarvi.

All i want for christmas is you, kuten Mariah Careykin lauleskeli.