suomeen homo pressa
Tämähän se vielä puuttuisikin. Ensin setalainen naispresidentti ja seuraavaksi homo. Mikä seuraavaksi?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091612359393_uu.shtml
Kommentit (68)
Mä voisin ihan protestiksi äänestää Haavistoa. Inhoan Niinistöä niin paljon.
Kansainvälistä kokemustakin riittää. Äänestäisin.
jaksaa tuohtua jostain homoudesta? Eikö ole parempaa tekemistä? Ei kai presidentin pääasiallinen tehtävä ole harrastaa seksiä? Mielestäni ihan muut meriitit painavat, ja Haavistollahan niitä on.
Toivottavasti fiksuus voittaa mainostoimistohypetyksen.
ja muodostavat "1. miehen" kanssa näyttävän ja edustavan parin :)
Kaksi sprigiasuista pingviiniä, johan siinä normaali heteromies kuolee nauruun telkkarin ääressä, jotain rajaa sentään pitäisi olla, eikö hullut Setan aivopesemät ihmisressukat tajua mikä on normaalia ja mikä sairasta! Homopresidenttipari on varmasti sairasta ja naurettavuuden huippu! Antaa homojen homostella rauhassa mutta kyllä Pressa maan johtohenkilönä täytyy olla vakavasti otettava henkilö eli myös sukupuolielämänsä puolesta normaali henkilö! Joku tolkku sentään pitäisi olla!
haaskattavaksi presidentin tehtävään, sehän on jatkossa pelkkä kättelyvirka. Ja Haavistolla on konfliktien välittäjänä tulevaisuus uutena Ahtisaarena.
Mutta mitä pirun väliä sillä on, onko presidentti homo. Ja johan sellainen on Suomessa kerran ollut ilman että kukaan valitti asiasta silloin, eli 1944-50. Sama heebo kelpasi homoudestaan huolimatta marsalkaksi että repikää foobikot siitä.
mieltä?
niitähän tässä täytyy kuitenkin ekaks ajatella
Mutta mitä pirun väliä sillä on, onko presidentti homo. Ja johan sellainen on Suomessa kerran ollut ilman että kukaan valitti asiasta silloin, eli 1944-50. Sama heebo kelpasi homoudestaan huolimatta marsalkaksi että repikää foobikot siitä.
Väittävät ettei Mannerheim olisi ollut umpihomo, vaan biseksuaali, koska myös naissuhteista juoruttiin. Mutta tokihan se on aivan yhtä kauheata ja synnillistä...
Jos sanon luonnonvastaista asiaa luonnonvastaiseksi ja olen sitä mieltä että homous ei ole normaalia seksuaalisuutta niin eikö se sitten ole totta?
Siis häh? Kuule maailma ei toimi niin että sinä päätät mikä on totta ja mikä ei :D. Ensinnäkin miten voi olla luonnonvastaista jokin mitä esiintyy luonnossa runsaasti? Siksitoisekseen sairautta on kaikki se mikä aiheuttaa haittaa. Homoudesta ei ole psyykkistä eikä fyysistä haittaa homolle. Toisin sanoen homous on vaaraton ominaisuus joka nykyään enää haittaa naapurin uskista.
EN minä päätä mitään, pitäisi sinunkin tajuta että jos joku eläin kiima-aikana homostelee kun ei ole sopivaa eri sukupuolta olevaa paria niin se ei ole kuin himojen tyydyttämistä eli vietin purkamista. Ei koirakaan katso nylkyttääkö se itseään miehen tai naisen lahjetta vasten kadulla! Jos kaikki eläimet jatkuvasti homostelisivat olisivathan ne kuolleet sukupuuttoon. Homous on häiriö mutta ihmistä on turha verrata eläimiin koska hän kyllä tajuaa mitä tekee, niin homotkin. Itsehän ovat elokuvatuotantonsakin nimenneet vinokinoksi.Homopropagandaa tuo että homous olisi niin yleistä kuin he väittävät! Mutta jos ei ymmärrys riitä siihen miten lapsia syntyy ja mitä on normaali seksuaalisuus niin voi voi, olkoon. On muuten ainakin erittäin suuri riski sairastua esim. aidsiin ym asioihin, ei peräsuolta ole tarkoitettu yhdyntää vaan ulostamista varten mutta ei mene perille niin turhaan minä tätä jankutan. Ei uskista haittaa kenenkään homon homostelu vaan se että sitä mainostetaan ja tyrkytetään joka paikassa itsestään selvänä ja luonnollisena mitä se ei ole. Ei homoja tarvitse vihata ei missään nimessä, eikä saakaan, he ovat arvokkaita ihmisiä siinä missä heterotkin, vain heidän seksitapansa eivät ole normaaleja ja sen olen sanonut yhtään heidän ihmisarvoaan väheksymättä. On ikävää että usein homosuhteeseen on syynä vastakkaisen sukupuolen pelkääminen ja haetaan läheisyyttä ja rakkautta samaa sukupuolta olevalta. Kuka mistäkin syystä sitä harrastaa en tiedä mutta en todellakaan halua heitä loukata sanon vain sen luonnonvastaiseksi niinkuin sen ymmärrän olevan.
Jos sanon luonnonvastaista asiaa luonnonvastaiseksi ja olen sitä mieltä että homous ei ole normaalia seksuaalisuutta niin eikö se sitten ole totta?
Siis häh? Kuule maailma ei toimi niin että sinä päätät mikä on totta ja mikä ei :D. Ensinnäkin miten voi olla luonnonvastaista jokin mitä esiintyy luonnossa runsaasti? Siksitoisekseen sairautta on kaikki se mikä aiheuttaa haittaa. Homoudesta ei ole psyykkistä eikä fyysistä haittaa homolle. Toisin sanoen homous on vaaraton ominaisuus joka nykyään enää haittaa naapurin uskista.
EN minä päätä mitään, pitäisi sinunkin tajuta että jos joku eläin kiima-aikana homostelee kun ei ole sopivaa eri sukupuolta olevaa paria niin se ei ole kuin himojen tyydyttämistä eli vietin purkamista. Ei koirakaan katso nylkyttääkö se itseään miehen tai naisen lahjetta vasten kadulla! Jos kaikki eläimet jatkuvasti homostelisivat olisivathan ne kuolleet sukupuuttoon. Homous on häiriö mutta ihmistä on turha verrata eläimiin koska hän kyllä tajuaa mitä tekee, niin homotkin. Itsehän ovat elokuvatuotantonsakin nimenneet vinokinoksi.Homopropagandaa tuo että homous olisi niin yleistä kuin he väittävät! Mutta jos ei ymmärrys riitä siihen miten lapsia syntyy ja mitä on normaali seksuaalisuus niin voi voi, olkoon. On muuten ainakin erittäin suuri riski sairastua esim. aidsiin ym asioihin, ei peräsuolta ole tarkoitettu yhdyntää vaan ulostamista varten mutta ei mene perille niin turhaan minä tätä jankutan. Ei uskista haittaa kenenkään homon homostelu vaan se että sitä mainostetaan ja tyrkytetään joka paikassa itsestään selvänä ja luonnollisena mitä se ei ole. Ei homoja tarvitse vihata ei missään nimessä, eikä saakaan, he ovat arvokkaita ihmisiä siinä missä heterotkin, vain heidän seksitapansa eivät ole normaaleja ja sen olen sanonut yhtään heidän ihmisarvoaan väheksymättä. On ikävää että usein homosuhteeseen on syynä vastakkaisen sukupuolen pelkääminen ja haetaan läheisyyttä ja rakkautta samaa sukupuolta olevalta. Kuka mistäkin syystä sitä harrastaa en tiedä mutta en todellakaan halua heitä loukata sanon vain sen luonnonvastaiseksi niinkuin sen ymmärrän olevan.
Anaaliseksiä harrastavat myös heterot, ja useat homot eivät sitä harrasta. Naisten välisessä seksissä tautiriski on lähes olematon. Eläimet myös muodostavat pitkiä suhteita samaa sukupuolta oleviin lajitovereihinsa, esim. monet linnut tekevät niin.
Luonnollisuusväitteesi on täysin sisällötön: ilmeisesti tarkoitat vain että sinusta tuntuu että homoudessa on jotain vikaa. Samoin minä voin väittää että sinun hiustesivärissä on varmasti jotain vikaa ja yököttää minua. so. se on luonnotonta. Mitään yhteyttä mihinkään "luonnonvastaisuuteen" tuolla tunteellasi ei ole muuta kuin omissa kuvitelmissasi.
Ei tule nopeasti kirjoitettaessa laitettua pilkkuja paikoilleen. Alhainen sivistystasoni näkyy myös siinä että en käytä sivistyssanojakaan, eikö olekin kauheaa?
Jos ei tajua homoutta luonnottomaksi eikä ymmärrä ihmisen anatomiasta eikä biologiastakaan mitään niin minkäs teet. Täysin hyödytöntä jatkaa tätä juupas/eipäs väittelyä, hyvää jatkoa vaan kaikille!
Puhut ennakkoluuloista. Kahden miehen välinen seksi on luomisjärjestyksen vastaista ja sen tajuaa lapsikin ellei ole niellyt tätä homofobiajankutusta niin ettei enää tajua mikä on luonnollista ja mikä ei. Pelkkä biologian alkeiden ja anatomian tutkiminen voisi selvittää asioita, ei siinä tarvitse olla mikään uskis että tajuaa luonnollisen ja luonnottoman eron! Sinä olet selkeästi tämän ajan tuote ja aivoppesty yksilö joka jankutat kuin papukaija homouden luonnollisuuden puolesta kun olet Setan propagandan niellyt.
Tällainen polyamorikko voisi olla seuraava ehdokas, jolla on perheessä monta vaimoa ja monta miestä eli kaikki tietenkin naimisissa keskenään. Ehkä lisäksi rakastettuna villakoira, pitäähän olla suvaitsevainen.
Presidentti ei ole normaali eikä tasapainoinen henkilö jos homostelee. Se ei ole tervettä eikä luonnollista. Hävettää jo nyt tuon Tarjan takia toivottavasti seuraava presidentti on sellainen jolla on terveet perinteiset arvot ja joka ei ole joku entinen Setalainen
homo vaikka kulussisuhteessa "miehen" (peräjärvi) asuukin - ja olihan meillä jo Marski - siinä kiintiöhömöjä jo ihan tarpeeksi - toisaalta en ymmärrä miksi pitäisi sitä HOMOUTTA korostaa (jotenkin positiivisena) - sehän on elämän jatkumisen kannalta tuhoisa elämäntapa
Linnan juhlissa olisi miespresidenttipari ottamassa vieraat vastaan :)