suomeen homo pressa
Tämähän se vielä puuttuisikin. Ensin setalainen naispresidentti ja seuraavaksi homo. Mikä seuraavaksi?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091612359393_uu.shtml
Kommentit (68)
Jos sanon luonnonvastaista asiaa luonnonvastaiseksi ja olen sitä mieltä että homous ei ole normaalia seksuaalisuutta niin eikö se sitten ole totta?
"Jos sanon yksisarvista yksisarviseksi ja olen sitä mieltä että suomalaiset kotiäidit ovat kaikki lihavia imbesillejä niin eikö se silloin ole totta?"
vai onko tämä uutinen vielä jollekin teistä?
vai onko tämä uutinen vielä jollekin teistä?
Jo tällä hetkellä on vitsi että siinä asemassa on Tarja Halonen! Ihminen joka viimeksi viimeksi vihjaili yleisen asevelvollisuuden lakkauttamista.
Eli Haavisto ei siihen tehtävään kyllä kuulu ollenkaan. Puol.voimien ylipäällikkö EI voi olla homo vihervasemmistolainen. Miettikää sitä meidän puolustusta ja mahdollista kriisitilannetta.
Niinistö pressaksi ilman muuta.
mikä kohu nousi kun pari homoa tanssi itsenäisyyspäivän juhlissa viimeksi (jani toivola ja kenneth liukkonen), mutta kun se homo pari olisi itse illan isäntäpari.. :D
ja voisiko jompikumpi joskus repäistä ja vetää ylleen mekon? :D
vaikka jonku Tarjan vanhan siiten olis "kierrätys" teemakin viety pitkälle.. oikeesti... LOL
homopressaan ;-) Ihmettelen aina miten Haavisto on Afrikassa pärjännyt kun siellähän monessa maassa on täysin keskiaikainen suhtautuminen homoihin, ja naisiinkin tietysti.
Tässä mun veikkauksia muille puolueille:
SDP - Heinäluoma
Kokoomus - Kanerva? Stubb? (Niinistö kieltäytynyt tähän asti, jatkaa tod näk loppuun asti)
Kepu - Väyrynen, tietysti, mahd. Kiviniemi
Persut - Soini tai Vistbacka, ellei ne löydä jotain sitoutumatonta
Vas., RKP - ei ehdokkaita näköpiirissä
Repikää noista :D
Siis häh? Kuule maailma ei toimi niin että sinä päätät mikä on totta ja mikä ei :D. Ensinnäkin miten voi olla luonnonvastaista jokin mitä esiintyy luonnossa runsaasti? Siksitoisekseen sairautta on kaikki se mikä aiheuttaa haittaa. Homoudesta ei ole psyykkistä eikä fyysistä haittaa homolle. Toisin sanoen homous on vaaraton ominaisuus joka nykyään enää haittaa naapurin uskista.