Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässäpä teille kateelliset rupsahtaneet palstamammat:DDD

Vierailija
16.09.2010 |

Jos täällä erehtyy joku mainitsemaan että on ikäistään paljon nuoremman näköinen kolmi-nelikymppinen, niin heti ollaan kimpussa "joo kuvittelet vaan, ihmiset sanoo vaan kohteliaisuudesta" jne.

Nooh, mäpä olin eilen opiskelijabileissä K-18, porukka sellasta 20-25 -ikäistä ja multapa kysyttiin paperit:DDD Kysyjänä sellanen 10 vuotta nuorempi poke:) Hauskaa, kun esikoinen on 16v:D, mutta kyllä tota välillä tapahtuu, näköjään vieläkin:D Eikä ollut poke ainut hämmästelijä, melkein nolotti kertoa 26-vuotiaalle ikä, ei millään meinannut uskoa:DD

Ja sinne mariskoolien ja muumimukien taakse on turha piiloutua, itse olen 6 lapsen äiti, mutta silti pidän itsestäni huolta. Suurin osa on tietty geeneissä joihin ei voi itse vaikuttaa, mutta elintavoilla voi tehdä paljonkin. Tupakka ja liika alkoholi vanhentaa ja paljon.

t. 34v luonnonoikku

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä vanhaluuska siis 32 vuotta.

Vierailija
62/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tässä olikin kyse että olenko yh vai petänkö miestäni:D Hohhoijakkaa. Ei kumpaakaan. Jos toisten elämä ja ihmissuhteet kiinnostaa niin voi kattoa vaikka BB:tä:)

t. ap

Ei, en sanonut. Jos olisin, niin sanoinko että roikun nuoremmissa miehissä (eikä esim. ne mussa:DDD) tai että etsisin lapsilleni iskää (tai että niillä ei olisi jo?)? En sanonut näitäkään. Kivoja nämä vastaajat jotka tekee omia johtopäätöksiään ja vastaa näin ikäänkuin itselleen:D

Sanoit että: Tapailen yhtä nuorempaa miestä jonka kanssa siellä olin;)

Kyl tosta saa sen kuvan ettet ollu vaan kaverin kanssa klubilla... eli petät miestäsi..? meistä kukaan tuskin on kateellinen että sulla on mies johon et ole tyytyväinen vaan joudut etsimään seuraa muualta. ihan sama sitten vaikka näyttäisit 18 vee mut et ainakaan avioliittoosi ole tyytyväinen... jos sulla sitten on miestä. valaiseppa tätä ap ettei tarvitse vetää omia johtopäätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niille kateellisille:) Aika monesti jos joku erehtyy sanomaan itseään paljon nuoremman näköiseksi niin niin heti on kuoro huutelemassa, "en ole kyllä ikinä nähnyt", "ei ole mahdollista", "huijaat itseäsi", "vitsi mua huvittaa nää nelikymppiset jotka luulee itseään 25v näköisiksi" jne. Pointtini oli että KYLLÄ MEITÄ NUOREN NÄKÖISIÄ 30-40V ON OIKEASTI OLEMASSA ja miksi siitä pitää mussuttaa. Jollain on kauniit hiukset, kauniit silmät, paljon rahaa, kiltti mies. Mutta jotain aina ilmeisesti satuttaa kuulla että jollain toisella on jotain mitä itsellä ei.

Ehkä just sulle ei ole tärkeää näyttää nuorelta, mutta plastiikkakirurgialla kuitenkin asiakkaita riittää botox-hoitoihin ja kasvojen kohotuksiin ym., aika monille se kuitenkin on niin tärkeää että siihen laitetaan paljon rahaa.

On mulla jopa pari kaveria alkanut portsarille baarin ovella kun minulta kysytty papereita että "miksi tolta kysyt, mä olen sitä pari vuotta nuorempi/vuoden vanhempi, mikset kysy multa".. Ei tuo ikäjuttu näytä olevan kaikille kuitenkaan yhdentekevä.

En iske nuoria poikia, ne on nuoria miehiä ja iskee mua:D Yli omanikäiset ei sytytä niin sitten yhtään, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta, tuntuu vaan liian vanhoilta ukoilta, ei mahda mitään.

t. ap

No mä olen kateellinen varakkuudesta, huippuälykkyydestä ja pöyristyttävästä kauneudesta, jos nämä kaikki on yhdellä ihmisellä, mutta en todellakaan ole kateellinen siitä, että joku näyttää ikäistään nuoremmalta! Olen itsekin sellainen ja mitä ihmeen hyötyä tästä on? Toki voi tehdä kuten ap ja iskeä nuoria poikia, mutta kyllä nekin miettii pari kertaa, ryhtyykö vakavaan suhteeseen kuuden lapsen äidin kanssa. Lisäksi ap tosiaan on kuuden lapsen yksin- tai yhteishuoltaja ja todella todella harva olisi niin kateellinen nuoresta ulkonäöstä, että olisi sen lisäksi valmis ottamaan kuusi lasta alle kolmevitosena. Joten ei, en ole ap:lle kateellinen, sori.

Vierailija
64/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hautaanhan me kaikki ollaan matkalla, mutta mikä kiire sinne on? Minä elän mielelläni täysipainoisen elämän, mielummin kuin lyhyen nuoruuden ja puolet elämästä keski-ikää ja vanhuutta. Jos joku tykkää enemmän keski-iästä ja vanhuudesta niin fine, eläköön sitä vaikka suurimman osan elämästään.

Luojan kiitos olen elänyt nuoruuteni "huolella" ja hullut opiskeluvuoteni ja nyt voin ihan tyytyväisenä nököttää täällä kotona punkkulasi kädessä ja villasukat jalassa.

Katsos, ap: moni meistä eli nuoruuden silloin NUORENA ja teki lapset sen jälkeen niin nyt ei ole tarvetta rampata opiskelijabileissä tai Ruotsin risteillyllä tai whatever ja lähestyvä keski-ikä ei ole mikään peikko.

Itse et ole nuoruutta juurikaan ehtinyt elämään, jos sinulla tuon ikäisenä on 6 lasta joten lienet väärä ihminen puhumaan "lyhyestä nuoruudesta"...

Vierailija
65/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri ja juuri.. Noista ":DDDDD" teini hymiöistä päättelin ja kirjoitustyylistä muutenkin. Tai sitten koulutustaso ei ole kovin korkea.