Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässäpä teille kateelliset rupsahtaneet palstamammat:DDD

Vierailija
16.09.2010 |

Jos täällä erehtyy joku mainitsemaan että on ikäistään paljon nuoremman näköinen kolmi-nelikymppinen, niin heti ollaan kimpussa "joo kuvittelet vaan, ihmiset sanoo vaan kohteliaisuudesta" jne.

Nooh, mäpä olin eilen opiskelijabileissä K-18, porukka sellasta 20-25 -ikäistä ja multapa kysyttiin paperit:DDD Kysyjänä sellanen 10 vuotta nuorempi poke:) Hauskaa, kun esikoinen on 16v:D, mutta kyllä tota välillä tapahtuu, näköjään vieläkin:D Eikä ollut poke ainut hämmästelijä, melkein nolotti kertoa 26-vuotiaalle ikä, ei millään meinannut uskoa:DD

Ja sinne mariskoolien ja muumimukien taakse on turha piiloutua, itse olen 6 lapsen äiti, mutta silti pidän itsestäni huolta. Suurin osa on tietty geeneissä joihin ei voi itse vaikuttaa, mutta elintavoilla voi tehdä paljonkin. Tupakka ja liika alkoholi vanhentaa ja paljon.

t. 34v luonnonoikku

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo kuulosta lähinnä säälittävältä. Sä olet varmaan näitä "people think we're sisters"-äitejä, kun liikut lastesi kanssa?

ne on niitä kaikkein säälittävimmän näköisiä tapauksia. Kun siis mamma yrittää matkia teini-ikäistä tytärtään.

Vierailija
42/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vähän yli kolmikymppisen vielä kuulukaan näyttää vanhalta! Sorry nyt, ihan kivaahan se on, että ap ilahtui, mutta hei haloo, ei tuon ikäinen vielä rupsahda, jos ei nyt kauheasti lihoa ja sitten laihdu plus tupakoi, ryyppää ja polta kasvojen ihoa auringossa säännöllisesti. Huvittaa tuo kohkaus. Katsotaan peli sitten, kun olette 45 v. Siinä se oikea geeniperimä punnitaan!

(se ylempänä kommentoinut 43-vuotias)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menin työssäoppimisjaksolle.

Työntekaverit luulivat että olen tet:tiläinen eikä millään meinanneet uskoa että olen 33v. neljän lapsen äiti.

Vierailija
44/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menin työssäoppimisjaksolle.

Työntekaverit luulivat että olen tet:tiläinen eikä millään meinanneet uskoa että olen 33v. neljän lapsen äiti.

Kikattelit ja punastelit ja kysyit ekana, millon on ruokatunti?

Vierailija
45/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltit teiniäitinä saadut hyvinkasvatetut teinini eivät edes juo vielä tai käy bileissä:) Tapailen yhtä nuorempaa miestä jonka kanssa siellä olin;) Ja joo, missä mun pitäisi käydä, kolmi-nelikymppisten paikoissa kuten Vantaa hotellilla, ruotsinlaivalla ja lähiöbaareissa? On se ihan hirveää jos kiinnostaa vähän tuoreempi musiikki ja tuoreempi meno, kyllä käyn em. paikoissa myös (paitsi en lähiöbaareissa), mutta ei se meininki oikein nappaa pelkästään, se toistuu samanlaisena vuodesta toiseen. Ja kyllä Helsingissä trendipaikoissa on porukkaa parikymppisestä nelikymppiseenkin. Ei kukaan mun ikääni siellä tiedä, jos nyt näyttäisin "vanhalta" niin ehkä sitten nolottaisi käydä. Jokainen saa vanhentua ihan omaan tahtiinsa mun puolesta niin henkisesti kuin fyysisestikin. Itse en voi geeneilleni mitään, meillä on muitakin nuorekkaita naisia suvussa joilla paljon nuorempia poikaystäviä/miehiä että kai se on geeneissä sitten;) En oikein keksi mitään säälittävää siinä että joku vanhenee keskiarvoa hitaammin. Nuoruus on niin kovin lyhyt, keski-iästä vanhuuteen on puolet elämästä, miksi se elämä pitäisi aloittaa jo kolmikymppisenä? Ehtiihän sitä sitten myöhemminkin vanheta loppuelämänsä kun siltä alkaa tuntua. t. ap

Eiköhän tuo kuulosta lähinnä säälittävältä. Sä olet varmaan näitä "people think we're sisters"-äitejä, kun liikut lastesi kanssa?

Miksi sua pidetään säälittävänä? Sähän olet säälittävä, kuuden lapsen yh, joka roikkuu itseään nuoremmissa miehissä, joita tuskin kiinnostaa ryhtyä sun kuudelle lapselle iskäksi...

Ja joo, nuoruus on lyhyt, sen takia suurin osa meistä elää sen silloin nuorena, eikä 30+ ikäisenä roiku menneisyydessä. Riippumatta geeneistä.

Vierailija
46/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä ja näytää nuorelta voi olla kaksi eri asiaa.

Vierailija
47/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menin työssäoppimisjaksolle. Työntekaverit luulivat että olen tet:tiläinen eikä millään meinanneet uskoa että olen 33v. neljän lapsen äiti.

Kikattelit ja punastelit ja kysyit ekana, millon on ruokatunti?

Tai sit en.

Ihan normaali mamma olen.

Työntekijät oli vanhoja ja nuorena pitivät iästäni huolimatta.

Tytöksi puhuttiin :)

Ja en yritä päteä tällä, hauska juttu vaan oli.

Vierailija
48/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei noita sisuskaluja näe niin ei sitä varmaksi tiedä. Mutta eivät kaikki ihmiset edes vanhene samaa tahtia, tuo ei pidä paikkaansa ollenkaan. Joku on seitsemänkymppisenä ihan vanhus ja tarvitsee apua kun joku yhdeksänkymppinen harrastaa vielä juoksua.

Hiirikokeilla on todettu että niukkakalorinen ruokavalio hidastaa hiirien vanhenemista. On näistä ihmisilläkin tehty jotain samansuuntaisia havaintoja.

t. ap

SE, että se ei ehkä näy vielä ulkonäössä ei tarkoita muuta kuin että se ei näy ulkonäössä.

Vierailija
49/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aloituksen tyylilaji on provo, yleinen av:lla, tarkoitus on saada aikaan tunnereaktioita joka taasen herättää keskustelua:) Eli ilmeisen hyvin onnistunut:)

t. ap

Vierailija
50/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "hitaammin kuin kaikki muut" vaan keskiarvoa hitaammin. Kun katson omia ikätovereitani keskimäärin esim. vanhoja luokkakavereita niin kyllä siellä aika paljon tätejä ja setiä jo on. Niin fyysisesti kuin henkisestikin (esim. facebook-jutut, valitetaan sitä ja tätä kremppaa kropassa, mielenkiinnon aiheet on telkkariohjelmat ja reissu Prismaan viikon kohokohta). Tunnen myös paljon ikäisiäni jotka ovat tosi nuorekkaita. Enkä tällä tarkoita mitään narutoppeja vaan sitä ihmisen yleistä olemusta johon kuuluu paitsi ulkonäkö niin muu mikä tulee ilmi ihmisen kanssa jutellessa ym.

Siis hautaanhan me kaikki ollaan matkalla, mutta mikä kiire sinne on? Minä elän mielelläni täysipainoisen elämän, mielummin kuin lyhyen nuoruuden ja puolet elämästä keski-ikää ja vanhuutta. Jos joku tykkää enemmän keski-iästä ja vanhuudesta niin fine, eläköön sitä vaikka suurimman osan elämästään.

Sanoo täällä kuka mitä tahansa, niin totuus on kuitenkin se että törmään aina ja jatkuvasti siihen että minua pidetään huomattavasti nuorempana kuin olen, eikä kukaan joka ei tiedä taustoja pidä minua automaattisesti ikäisenäni. Ei välttämättä teininä, mutta paljon nuorempana. Tilanteet on kyllä välillä kiusallisiakin. Olen kyllä ehkä tietyllä tavalla olemukseltanikin jotenkin "pikkutyttömäinen" ja ujonoloinen. Ja minkä olen huomannut niin monet kaverit vanhenee "ohi" minusta, kiinnostuu enemmän "vanhempien" ihmisten jutuista ja kyynistyy ja rutinoituu, ehkä tietynlainen avoimuus häviää ja "nuoruuden into". Mutta on monia taas joille ei näin käy ja usein ne on samat ihmiset jotka näyttää ulkoisestikin nuoremmilta.

Luulen kyllä että moni tunnistaa tämän ympäristöstäänkin jos vähän miettii. Ihmiset ei vanhene samaa tahtia. Oletteko katsoneet Nuorennusleikkaus (Ten years younger)-ohjelmaa? Kyllä voi sanoa että toiset vaan vanhenee nopeammin kuin toiset. Olen ollut myös vanhainkodissa töissä, 10v ikäero tai pidempikin ei näy välttämättä missään, 20v ikäerollakin voi olla kunto sama, fyysinen ja psyykkinen.

t. ap

Tai jos näin on, kai ap on soittanut tutkijaryhmän paikalle?

ap taisi sohaista muurahaispesään kun mammat näin älähtivät :D :D

Vierailija
51/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en sanonut. Jos olisin, niin sanoinko että roikun nuoremmissa miehissä (eikä esim. ne mussa:DDD) tai että etsisin lapsilleni iskää (tai että niillä ei olisi jo?)? En sanonut näitäkään. Kivoja nämä vastaajat jotka tekee omia johtopäätöksiään ja vastaa näin ikäänkuin itselleen:D

Ikävää että sun nuoruus on ohi 30+, meillä kaikilla se ei ole:)

t. ap

kiltit teiniäitinä saadut hyvinkasvatetut teinini eivät edes juo vielä tai käy bileissä:) Tapailen yhtä nuorempaa miestä jonka kanssa siellä olin;) Ja joo, missä mun pitäisi käydä, kolmi-nelikymppisten paikoissa kuten Vantaa hotellilla, ruotsinlaivalla ja lähiöbaareissa? On se ihan hirveää jos kiinnostaa vähän tuoreempi musiikki ja tuoreempi meno, kyllä käyn em. paikoissa myös (paitsi en lähiöbaareissa), mutta ei se meininki oikein nappaa pelkästään, se toistuu samanlaisena vuodesta toiseen. Ja kyllä Helsingissä trendipaikoissa on porukkaa parikymppisestä nelikymppiseenkin. Ei kukaan mun ikääni siellä tiedä, jos nyt näyttäisin "vanhalta" niin ehkä sitten nolottaisi käydä. Jokainen saa vanhentua ihan omaan tahtiinsa mun puolesta niin henkisesti kuin fyysisestikin. Itse en voi geeneilleni mitään, meillä on muitakin nuorekkaita naisia suvussa joilla paljon nuorempia poikaystäviä/miehiä että kai se on geeneissä sitten;) En oikein keksi mitään säälittävää siinä että joku vanhenee keskiarvoa hitaammin. Nuoruus on niin kovin lyhyt, keski-iästä vanhuuteen on puolet elämästä, miksi se elämä pitäisi aloittaa jo kolmikymppisenä? Ehtiihän sitä sitten myöhemminkin vanheta loppuelämänsä kun siltä alkaa tuntua. t. ap

Miksi sua pidetään säälittävänä? Sähän olet säälittävä, kuuden lapsen yh, joka roikkuu itseään nuoremmissa miehissä, joita tuskin kiinnostaa ryhtyä sun kuudelle lapselle iskäksi...

Ja joo, nuoruus on lyhyt, sen takia suurin osa meistä elää sen silloin nuorena, eikä 30+ ikäisenä roiku menneisyydessä. Riippumatta geeneistä.

Vierailija
52/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytään AINA paperit baarissa,alkossa tai ihan vaikka kaupassa ostaessa jotain alkoholipitoista tai tupakkatuotteita.Ja olen 29v kolmen lapsen äiti (lapset 7v,3v ja 2v) Mutta en näe mitään tarvetta ylpeillä tai päteä tällä.En pidä itseäni hyvännäköisenä,vaan olen puhtaasti vaan babyface ja suht hoikka ja pukeudun nuorekkaasti.Mitä siitä sitten? Samanarvoisia ollaan mielestäni kaikki ikään tai ulkonäköön katsomatta :)

Vierailija
53/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap tosiaan kuulostaa huomattavasti ikäistään nuoremmalta, ehkä noin 18- vuotiaalta. Kai se sitten näkyy ulkonäössäkin. Pari D-hymiötä perään.

Vierailija
54/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemman näköinen. 18-vuotiaana baarireissuilla papereita kysyttiin vain muutaman kerran. Nyt olen yli nelikymppinen ja vissiin näytän kymmentä vuotta vanhemmalta. Ei se kyllä minua haittaa, eikä sekään, jos joku on ikäistään nuoremman näköinen. Omat ongelmat on kuitenkin kummallakin.

Vierailija
55/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa sitten..

Vierailija
56/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tosi kateellisia ollaan xD

sä sanoitkin kaiken oleellisen! :D

Vierailija
57/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en sanonut. Jos olisin, niin sanoinko että roikun nuoremmissa miehissä (eikä esim. ne mussa:DDD) tai että etsisin lapsilleni iskää (tai että niillä ei olisi jo?)? En sanonut näitäkään. Kivoja nämä vastaajat jotka tekee omia johtopäätöksiään ja vastaa näin ikäänkuin itselleen:D

Sanoit että: Tapailen yhtä nuorempaa miestä jonka kanssa siellä olin;)

Kyl tosta saa sen kuvan ettet ollu vaan kaverin kanssa klubilla... eli petät miestäsi..? meistä kukaan tuskin on kateellinen että sulla on mies johon et ole tyytyväinen vaan joudut etsimään seuraa muualta. ihan sama sitten vaikka näyttäisit 18 vee mut et ainakaan avioliittoosi ole tyytyväinen... jos sulla sitten on miestä. valaiseppa tätä ap ettei tarvitse vetää omia johtopäätöksiä.

Vierailija
58/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kateellinen varakkuudesta, huippuälykkyydestä ja pöyristyttävästä kauneudesta, jos nämä kaikki on yhdellä ihmisellä, mutta en todellakaan ole kateellinen siitä, että joku näyttää ikäistään nuoremmalta! Olen itsekin sellainen ja mitä ihmeen hyötyä tästä on? Toki voi tehdä kuten ap ja iskeä nuoria poikia, mutta kyllä nekin miettii pari kertaa, ryhtyykö vakavaan suhteeseen kuuden lapsen äidin kanssa. Lisäksi ap tosiaan on kuuden lapsen yksin- tai yhteishuoltaja ja todella todella harva olisi niin kateellinen nuoresta ulkonäöstä, että olisi sen lisäksi valmis ottamaan kuusi lasta alle kolmevitosena. Joten ei, en ole ap:lle kateellinen, sori.

Vierailija
59/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes siideriä en saanut kaupasta (4plo), kun henkkarit unohtu kotiin.

Alkossa jäänyt monesti pullot hyllylle... Juu, täytyy pitää henkkareita mukana.

Mietin onko tämä jotain "hyvää asiakaspalvelua". anhalle luuskalle

Vierailija
60/65 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes siideriä en saanut kaupasta (4plo), kun henkkarit unohtu kotiin.

Alkossa jäänyt monesti pullot hyllylle... Juu, täytyy pitää henkkareita mukana.

Mietin onko tämä jotain "hyvää asiakaspalvelua". anhalle luuskalle