Tässäpä teille kateelliset rupsahtaneet palstamammat:DDD
Jos täällä erehtyy joku mainitsemaan että on ikäistään paljon nuoremman näköinen kolmi-nelikymppinen, niin heti ollaan kimpussa "joo kuvittelet vaan, ihmiset sanoo vaan kohteliaisuudesta" jne.
Nooh, mäpä olin eilen opiskelijabileissä K-18, porukka sellasta 20-25 -ikäistä ja multapa kysyttiin paperit:DDD Kysyjänä sellanen 10 vuotta nuorempi poke:) Hauskaa, kun esikoinen on 16v:D, mutta kyllä tota välillä tapahtuu, näköjään vieläkin:D Eikä ollut poke ainut hämmästelijä, melkein nolotti kertoa 26-vuotiaalle ikä, ei millään meinannut uskoa:DD
Ja sinne mariskoolien ja muumimukien taakse on turha piiloutua, itse olen 6 lapsen äiti, mutta silti pidän itsestäni huolta. Suurin osa on tietty geeneissä joihin ei voi itse vaikuttaa, mutta elintavoilla voi tehdä paljonkin. Tupakka ja liika alkoholi vanhentaa ja paljon.
t. 34v luonnonoikku
Kommentit (65)
jotka täällä huutelevat. He ovat vain kateellisia, kun joku näyttää hyvältä.
Ja taas kolahti.
ole nähneet teinejä? Ei ne ole kaikki kauniita. Ei ap:n kertomus todista mitään siitä, että ap olisi hyvännäköinen. Se todistaisi, jos hänelle tultaisi päivittäin sanomaan, että oletko joku missi, tai pyydettäisi liittymään mallitoimistoon, tai jos hän kertoisi olevansa missi tai malli. Ap voi olla hyvännäköinen kyllä, mutta tuo paperien kysyminen ei kerro muuta kuin että ap on ikäistään nuoremman näköinen. Olenko muka väärässä?
olisin luullut tunnistavani sinut ystäväkseni! Tosin hänen vanhin lapsensa on vasta 13. Mutta 6 niitä on, ja nainen on kuin yksi lapsilaumansa sisarukisista.
Ei hän tietääkseni ole mikää itsensä puunaamisen ja tälläämisen hallitseva lääninmestari, mutta on varmaan sitten omaksunut loistavasti käsitteen "kohtuus kaikessa".
kiltit teiniäitinä saadut hyvinkasvatetut teinini eivät edes juo vielä tai käy bileissä:) Tapailen yhtä nuorempaa miestä jonka kanssa siellä olin;)
Ja joo, missä mun pitäisi käydä, kolmi-nelikymppisten paikoissa kuten Vantaa hotellilla, ruotsinlaivalla ja lähiöbaareissa? On se ihan hirveää jos kiinnostaa vähän tuoreempi musiikki ja tuoreempi meno, kyllä käyn em. paikoissa myös (paitsi en lähiöbaareissa), mutta ei se meininki oikein nappaa pelkästään, se toistuu samanlaisena vuodesta toiseen. Ja kyllä Helsingissä trendipaikoissa on porukkaa parikymppisestä nelikymppiseenkin. Ei kukaan mun ikääni siellä tiedä, jos nyt näyttäisin "vanhalta" niin ehkä sitten nolottaisi käydä.
Jokainen saa vanhentua ihan omaan tahtiinsa mun puolesta niin henkisesti kuin fyysisestikin. Itse en voi geeneilleni mitään, meillä on muitakin nuorekkaita naisia suvussa joilla paljon nuorempia poikaystäviä/miehiä että kai se on geeneissä sitten;)
En oikein keksi mitään säälittävää siinä että joku vanhenee keskiarvoa hitaammin. Nuoruus on niin kovin lyhyt, keski-iästä vanhuuteen on puolet elämästä, miksi se elämä pitäisi aloittaa jo kolmikymppisenä? Ehtiihän sitä sitten myöhemminkin vanheta loppuelämänsä kun siltä alkaa tuntua.
t. ap
Eiköhän tuo kuulosta lähinnä säälittävältä.
Sä olet varmaan näitä "people think we're sisters"-äitejä, kun liikut lastesi kanssa?
30 kymmppisenä on pakko pitää papereita mukana koska kun ollaan iltaa viettämässä niin aina kysytään paperit.
hauskin tapahtui kun olin 35 ja Amarillossa, niin siihen tuli POIKA joka kerti viettävänsä 20v syntymäpäiväänsä ja saako hän tarjota juoman? hetken siinä juteltiin aj luuli tosiaan minua ikätoverikseen :)
Ja joo, missä mun pitäisi käydä, kolmi-nelikymppisten paikoissa kuten Vantaa hotellilla, ruotsinlaivalla ja lähiöbaareissa?
Jaa että sellaisissa paikoissa teidän piireissä kolmi-nelikymppiset käyvät. Niinpä.
jos näyttää selvästi yli 18v. Ei Alkossakaan automaattisesti kaikilta kysytä papereita.
"K-18 -paikoissa kysytään kaikilta paperit. Siis ihan kaikilta."
paperit lähes kaikilta rutiininomaisilta, koska ravintola ei voi ottaa riskiä alaikäisten ottamisesta sisälle, koska se on laitonta. Itse huomasin ravintoloissa liikkuessa, että minulta nimen omaan kysyttiin 18 v-paikoissa papereita, mutta ei niinkään 24 v paikoissa ja kuulinkin tutulta pokelta, että näissä teinihelveteissä ollaankin tosi tarkkoja. 24-paikoissa ei nyt edes niin odoteta, että sinne pyrkisi alaikäisiä sankoin joukoin.
Mäkin olen nuoren näköinen kasvoiltani ja painan 49 kiloa, joten jos pukeutuisin narutoppiin ja lantiofarkkuihin, niin eiköhän pimeämmässä valaistuksessa voisi mennä periaatteessa läpi vaikka teinistä. En nyt vain sitä erityisesti halua - miksi haluaisin. Minusta teinivaatteet kolmevitosella ovat typeriä - mieluummin pukeudun ns. laadukkaasti mutta nuorekkaasti.
Itse asiassa mennessäni jokunen vuosi sitten opettamaan erääseen kouluun, eräs ope totesi, että "ai sä oot ope - luulin oppilaaksi", niin toinen ope totesi siihen, että "näkeehän tosta, et se on ope", kun sillä on päällä Marco Poloa ja MaxMaraa.
paperit lähes kaikilta rutiininomaisilta, koska ravintola ei voi ottaa riskiä alaikäisten ottamisesta sisälle, koska se on laitonta. Itse huomasin ravintoloissa liikkuessa, että minulta nimen omaan kysyttiin 18 v-paikoissa papereita, mutta ei niinkään 24 v paikoissa ja kuulinkin tutulta pokelta, että näissä teinihelveteissä ollaankin tosi tarkkoja. 24-paikoissa ei nyt edes niin odoteta, että sinne pyrkisi alaikäisiä sankoin joukoin.
Mäkin olen nuoren näköinen kasvoiltani ja painan 49 kiloa, joten jos pukeutuisin narutoppiin ja lantiofarkkuihin, niin eiköhän pimeämmässä valaistuksessa voisi mennä periaatteessa läpi vaikka teinistä. En nyt vain sitä erityisesti halua - miksi haluaisin. Minusta teinivaatteet kolmevitosella ovat typeriä - mieluummin pukeudun ns. laadukkaasti mutta nuorekkaasti.
Itse asiassa mennessäni jokunen vuosi sitten opettamaan erääseen kouluun, eräs ope totesi, että "ai sä oot ope - luulin oppilaaksi", niin toinen ope totesi siihen, että "näkeehän tosta, et se on ope", kun sillä on päällä Marco Poloa ja MaxMaraa.
SE, että se ei ehkä näy vielä ulkonäössä ei tarkoita muuta kuin että se ei näy ulkonäössä.
mutta aloituksesi oli rimaa hipovaa nolouden puolelle, ja siksi ehkä sait lokaa niskaasi enemmän kuin kyllin, myös minulta.
mitä, "vanhenee keskiarvoa hitaammin"? Etköhän sä vanhene ihan samaa tahtia kuin muutkin, vuosi kerrallaan. Jos esim. haet töitä ja työnantaja katsoo papereista sun olevan 35 v ilman mainittavaa työkokemusta, niin ei se palkkaa sua vain siksi, että näyttäisit passikuvassasi 25- vuotiaalta. Onko ikääntyminen sulle ongelma? Ja ei, en ole kateellinen, olen sua viisi vuotta nuorempi ja muakin on aina luultu itseäni väh. viisi vuotta nuoremmaksi, mutta ei se silti tee musta yhtään sen nuorempaa oikeasti.
Kuka hitto haluaa mennä joihinkin kaksikymppisten opiskelijabileisiin? Johan siellä juttujen taso on ihan erilainen kuin mitä kolmikymppisten pirskeissä. Mutta joo, meitä on moneen lähtöön, itse viihdyn vallan mainiosti oman ikäisteni ihmisten seurassa jos biletän. Olen siis 32v yhden lapsen äiti. Olenko rupsahtanut? No en ole, mutta en silti puunaa itseäni millään tavalla tai pukeudu mihinkään bimboasusteisiin(niin lyhyt minihame että perse vilajaa)Elämässäni on jo tässä iässä hieman erilaiset arvot kuin mitä silloin kun olin kaksikymppinen.
Vakavasti ottaen, iän kertyminen ja se, miten elimistön ikääntyminen näkyy PÄÄLLE PÄIN ovat kaksi täysin eri asiaa.
kiltit teiniäitinä saadut hyvinkasvatetut teinini eivät edes juo vielä tai käy bileissä:) Tapailen yhtä nuorempaa miestä jonka kanssa siellä olin;)
Ja joo, missä mun pitäisi käydä, kolmi-nelikymppisten paikoissa kuten Vantaa hotellilla, ruotsinlaivalla ja lähiöbaareissa? On se ihan hirveää jos kiinnostaa vähän tuoreempi musiikki ja tuoreempi meno, kyllä käyn em. paikoissa myös (paitsi en lähiöbaareissa), mutta ei se meininki oikein nappaa pelkästään, se toistuu samanlaisena vuodesta toiseen. Ja kyllä Helsingissä trendipaikoissa on porukkaa parikymppisestä nelikymppiseenkin. Ei kukaan mun ikääni siellä tiedä, jos nyt näyttäisin "vanhalta" niin ehkä sitten nolottaisi käydä.
Jokainen saa vanhentua ihan omaan tahtiinsa mun puolesta niin henkisesti kuin fyysisestikin. Itse en voi geeneilleni mitään, meillä on muitakin nuorekkaita naisia suvussa joilla paljon nuorempia poikaystäviä/miehiä että kai se on geeneissä sitten;)
En oikein keksi mitään säälittävää siinä että joku vanhenee keskiarvoa hitaammin. Nuoruus on niin kovin lyhyt, keski-iästä vanhuuteen on puolet elämästä, miksi se elämä pitäisi aloittaa jo kolmikymppisenä? Ehtiihän sitä sitten myöhemminkin vanheta loppuelämänsä kun siltä alkaa tuntua.
t. ap
Eiköhän tuo kuulosta lähinnä säälittävältä.
Sä olet varmaan näitä "people think we're sisters"-äitejä, kun liikut lastesi kanssa?
Sorry nyt, ihan kivaahan se on, että ap ilahtui, mutta hei haloo, ei tuon ikäinen vielä rupsahda, jos ei nyt kauheasti lihoa ja sitten laihdu plus tupakoi, ryyppää ja polta kasvojen ihoa auringossa säännöllisesti.
Huvittaa tuo kohkaus. Katsotaan peli sitten, kun olette 45 v. Siinä se oikea geeniperimä punnitaan!
saamistaan vastauksista... Ei pidä lähteä leikkiin, jos ei leikkiä kestä :)
ap taisi sohaista muurahaispesään kun mammat näin älähtivät :D :D
Tai jos näin on, kai ap on soittanut tutkijaryhmän paikalle?
ap taisi sohaista muurahaispesään kun mammat näin älähtivät :D :D
me tiedetä ap:n ulkonäöstä muuta kuin että hän näyttää tod. näk ikäistään nuoremmalta. Tarkoittaako se sitä, että näyttäisi hyvältä? Ei. Nuoren näköinen voi olla ihan hyvin myös ylipainoinen, akne- ihoinen, ohuthiuksinen, pienisilmäinen ja hörökorvainen- tältähän monet teinit näyttävät.