Ihanaa, miehen tili on 2500 käteen
2 viikon palkka tuo :)
Me ollaan rikkaita!!! Jee!!!!
Mitäköhän kaikkee kivaa mä ostan??
Kommentit (103)
Oletko kuullut verotuksesta? Miehesi ei tule saamaan edes noilla työmäärillä käteen noin paljoa pitkällä aikavälillä. Hänellä on tällä hetkellä niin pieni veroprosentti. Oikeasti on työtä, jotta saisi sen 3000 Euroa/kk käteen ja päälle sitten päivärahoja muutama satanen. Tilit asettunevat tuonne 1500-2000 Euron välille ja sekin on paljon kahdelle viikolle.
Saat olla iloinen! Täällä on aika paljon kateellista sakkia näköjään. Älä välitä heistä!
Ja ei se palkka tule olemaan 3000e kk vaan kyllä se on lähempänä sitä 5000e halusitte tai ette :D
Aika kovin saa firma laskuttaa asiakastaan duunarihommista että pystyy maksamaan miehellesi joka kuukausi tuon summan josta verottomia bonuksia 6600 vuodessa ja senkin jälkeen jäämään vielä voitolle. Mene ja tiedä, mutta ihmeelliseltä se minun korvaani särähtää.
vaikka ap pistää sen menemään tekokynsiinsä ja muuhun välttämättömään. Melko köyhää, kaiken kaikkiaan. Tienaa itse sama, ei se mahdollista ole, maksa kyntesi itse ja tule sitten kehumaan. Naisillakin voi olla hyvä koulutus, työ ja palkka!
palkka myyjänä, melekin samoihin lukemiin pääsin kuin mies nyt mutta päätimme yhdessä että teen tärkeämpää työtä kotona lapsen kanssa ja jäin kotiin.
Edelleen näen että mieheni rahat kuuluvat myös minulle, koko perheelle. Mielestäni paljon köyhempää on se ettei osaa jakaa perheen kanssa kaikkea, myös ilmeisesti sitä kaikkein pyhintä eli rahaa.
Meille raha on VAIN rahaa, kun jakaa elämänsä toisen kanssa ja on lapsi niin meille on itsestään selvää että KAIKKI on yhteistä. Olen ja saan olla iloinen mieheni hyvästä palkasta, saan tuhlata sitä turhuuteen (eli omaan itseeni) jos haluan se sekös teitä kismittääkin näemmä :)
palkka myyjänä, melekin samoihin lukemiin pääsin kuin mies nyt mutta päätimme yhdessä että teen tärkeämpää työtä kotona lapsen kanssa ja jäin kotiin.
Edelleen näen että mieheni rahat kuuluvat myös minulle, koko perheelle. Mielestäni paljon köyhempää on se ettei osaa jakaa perheen kanssa kaikkea, myös ilmeisesti sitä kaikkein pyhintä eli rahaa.
Meille raha on VAIN rahaa, kun jakaa elämänsä toisen kanssa ja on lapsi niin meille on itsestään selvää että KAIKKI on yhteistä. Olen ja saan olla iloinen mieheni hyvästä palkasta, saan tuhlata sitä turhuuteen (eli omaan itseeni) jos haluan se sekös teitä kismittääkin näemmä :)
Itse en kestäisi jos mies raataisi samoja tuntimääriä töissä kuin sinun miehesi. Ja edelleenkin väitän että olet väärässä tuossa palkka-asiassa. Tietysti jos miehesi haluaa raataa itsensä loppuun mikä taas sotii raha on vain raha lausetta vastaan.
Myöskään MYYJÄ ei tienaa noin paljon perustunti määrillä. Kaippa sitä suurin osa saisi hinattua sen palkan todella isoksi jos luopuisi muusta elämästä ja eläisi vain työlle.
Ainoastaan rahat. Nimittäöin jos miehesi on noin paljon töissä hän ei paljon perhettään näe.
Mies raataa töissä ja sinä kuorit rusinat päältä rakennekynsiin, mitä jakamista se on?
Minä henk. koht menisin töihin ettei miehen tarvitsisi tehdä noin huimasti töitä. mutta teillä se jakaminen koskee näköjään vain rahaa. sinun onneksesi.
voi sua kun on niin kova pätemisen tarve ja tarve saada minut jostain syystä olemaan väärässä :)
Olin puhelinmyyjänä, 2 kertaa palkittu talon parhaana myyjänä ja talossa oli 150 myyjää. Palkka oli todella hyvä ihan 8-16 työpäivillä ilman ylitöitä. Jospa yrittäisit päteä vaikkapa asioilla joista OIKEASTI tiedät enemmän, nyt olet väärässä paikassa koska minulla ei ole mitään syytä valehdella täällä ja koitat saada minua kiinni ilmeisesti sellaista koska et voi uksoa että joillain vaan menee paremmin kuin sinulla
Yrität väkisin kaivaa jotakin esiin jotta voit mennä nukkumaan hyvillä mielen ajatellessasi että ei sillä ap:lla niin hyvin raha-asiat olleetkaan :) Sairasta!!
loputtomiin töitä, aluksi nyt kun on uusi (jonka tietäisit jos lukisit kaikki viestit) Tällä hetkellä on näin ettemme näe tosiamme paljoakaan mutta tilanne muuttuu varmasti muutaman kuukauden kuluessa ja sen olemme molemmat valmiit uhraamaan.
Juuri tuo että bonus ei tule joka tiliin. Tuollaisia ylityömääriä et pysty kauaa tekemään.
Siksi kertomuksesi ei tuntunut edes uskottavalta niinkuin moni sinulle vihjaili, eli pelkällä mieheni on duunari; tienaa nettona 5000e kk, ostasinko itselleni rakennekynnet? lauseella et voi muuta saada kuin ihmettelyä.
Ja myyjän palkalla tarkoitin tuntipalkkaa. en provisioita.
Ja ap teillä todellakin on hyvin raha-asiat, en tietääkseni missään vaiheessa ole väittänyt palkan olevan huono vaan päin vastoin.
väittänytkään. Ja totta on että mieheni on duunari, sai 2500e netto 2viikon palkkaa ja ajattelin ostaa itselleni rakennekynnet :) Miksi en voi saada muuta kuin ihmettelyä?
En ole yrittänyt harhaanjohtaa ketään ja ihmettelen suuresti että ihmiset epäilevät puhunko totta?! Eli Kuvittelin oikeesti saavani vaikkapa jotain shoppailuvinkkejä tms. mutta päädyinkin todistelemaan kateellisille kanssa sisarilleni että "hei, oikeesti, uskokaa mua, mun mies sai ihan oikeesti tällasen tilin..." käsittämätöntä!
jottei tosiaan tule paha mieli teidän katkerien kaikkea epäilevien ämmien vuoksi.
Hyvät yöt kaikille! Ja hyvää shoppailua minulle viiikonloppuna :D
ap
juu osta ihmeessä ne rakenne kynnet, osta myös varpaisiin.
Tuntipalkka 15ex119h yht. 1785 Ylityölisä 50% 26hx7,5e yht.195 Ylityölisä 100% 17hx15e yht.255e Pekkaskorvaus 1785 0,05 yht.83e kokopäiväraha 11h 36e yht.396e ennakonpidätys 591,32 eläkevakuutusmaksu 104.35 työttymyysvakuutusmaksu 9,28 Maksetaan 2009.95 Lisäksi 550e bonus yksikön johtamisesta Yhteensä 2559,95 Vieläkö naurattaa?? :) ap
jos tulot ovat tuota luokkaa koko vuoden, niin veroprosentti olisi noin 32 % ja lisäprosentti 43 % ja siihen päälle pakolliset vakuutusmaksut 4,9 %. Käteen jäävä tulo 2 viikolta tulee näillä tuloilla jatkossa olemaan noin 1800 euroa eli noin 3600 €/kk + päivärahat. Se on tosi hyvä palkka!
Mutta jaksaako miehesi jaksaa tehdä töitä samaa tahtia eli 8,5 tuntia 7 pv/vk? Jos miehesi siirtyy tekemään normaalimpaa työaikaa eli esim. noin 40 h/vk, jäävät bruttoansiot kolmen tonnin kieppeille. Ei huono sekään.
oli melkein 3000e.
Tosiaan raha tekee onnelliseksi.
Laskut saatiin maksettua kivuttomasti ja vaikka palkkapäivä taas häämöttää niin tilillä on rahaa.
Yleensä kituutetaan viimeiset päivät.
missä näitä maksetaan ja miten verottaja mahtaa suhtautua?
Mutta duunariksi ihan hyvät tulot, myönnetään. Tosin itse pitäisin mieheni pienemmällä liksalla mieluummin kuin antaisin ukkoparan tehdä noin kamalasi töitä. Haluan myös nähdä miestäni, siis mieluummin kuin katsella rakennekynsiä.
Omalla miehellä on palkka sen ap:n mainitseman 6200 -- on perusnörtti+ekonomi perustylsässä työssä, mutta työaika on 7 tuntia 5 minuuttia päivässä ja työpaikka lyhyen pyöräilymatkan päässä päiväkodin vieressä. Verottaja vie osansa ja käteen tuosta jää ehkä 3600 euroa kuussa, 5000 käteen on meille utopiaa!
ei se välttänmättä tarkoita että ostaa ITSELLEEN. Jos mulla olis tuo palkka niin ostaisin myös lapsille kaikkea kivaa ja olisin siitä erittäin iloinen esim uudet kemgät ja niistä saa iloita pitkään että lapsi sai uudet kengät. Maailman mahtavin asia kun LAPSI saa jotain uutta ja hänen kasvoillaan se hymy ja hehku!!! Se tekee minut onneliseksi, eikä se onni häviä heti!!
Mitähän sanoisi mies jos näkisi oman palkkakuitin av:lla :DDD
Olen toki iloinen ap:n puolesta. Kiva, että voi elää laskematta joka penniä, mutta miksi tämä todistelu av:lla??? Ihan höpsöä.
kertoisin että laitoin sun palkkakuitin av:lle :D Tosin kun kerroitoisin että NIMETTÖMÄNÄ ja niin ettei siitä voi tunnistaa niin toteaisi että ei sen sitten väliä :)
Ja kun joku sanoi että ostaisi rahoilla jotakin lapselle niin ensimmäisenä ostinkin Jonathanin talvihaalarin, Jonathanin 2-osaisen puvun, hanskoja, pipoja, Viking gore syyslenkkarit, pitkiä kalsareita yms.yms.
Pointti olikin se että MINÄ en ole ostanut itselleni 5 vuoteen mitään, kerran tosiaan käynyt kampaajalla. Niin nyt kun meillä on ylimääräistä on MYÖS minulla mahdollisuus ostaa jotain ylimääräistä. Ajattelen aina omalla kohdallani kunn rahaa ei ole paljoa että en minä tarvitse... mutta nyt, nyt minäkin saan haluta jotain :)
ap
jatkanpa vielä että en edellistä kirjoittaessa ollut huomannut tuota palkkaerittelyviestiä. Tosiaan melkoista tahtia miehesi pitää töissä.
Toivottavasti ei oo jatkuvasti tuota, eihän sitä kukaan jaksa.
Nauti nyt kuitenkin isosta tilistä.