Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, miehen tili on 2500 käteen

Vierailija
15.09.2010 |

2 viikon palkka tuo :)

Me ollaan rikkaita!!! Jee!!!!

Mitäköhän kaikkee kivaa mä ostan??

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistua tähän keskusteluun. Mä en nimittäin edes tiedä, mitä mun mies tienaa. Olemme sopineet, että raha-asiat jätetään tämän parisuhteen ulkopuolelle. Meillä on molemmilla omat rahat. Mutta kuitenkin meillä menee hyvin ja rahaa on toistaiseksi riittänyt myös perheemme tarpeisiin.

Vierailija
102/103 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eivät ole koko perheelle tarkoitettua rahaa? Eikö miehen palkankorotus tai bonus ole koko perheen ilon asia? Eikö sillä saa mällätä koko perhe ihan tasa-arvoisesti? Ettekö itse jaa palkastanne koko perheen hyväksi vai onko miehenne niin ilkeä, ettei osallistu tasa-arvoisesti perheen kustannuksiin? Ihan oikeasti, mikä helvetti teitä oikein vaivaa? Miksi pitää olla naama norsunvitulla, kun jollekin kävi hyvin?

Aivan totaalisen huuli pyöreänä seuraan tätä kateellista ja äärimmäisen vittumaisten ämmien "keskustelua". HÄVETKÄÄ. Oikein kylmät väreet tulee, kun tätä lukee.

T:Feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on enemmän rahaa milloinkin taloon tuonut, ja ne tilanteet ovat vaihdelleet suuresti. Tällä hetkellä mies tuo "isot rahat" taloon, mutta miehen vielä opiskellessa tilanne oli aivan päinvastainen. Perheen eteen voi antaa panoksensa myös muuten kuin palkkatyöllä - se kaikki menee yhteiseen hyvään.

Oikeastiko joidenkin mielestä vanhempien palkkatulot... ... eivät ole koko perheelle tarkoitettua rahaa? Eikö miehen palkankorotus tai bonus ole koko perheen ilon asia? Eikö sillä saa mällätä koko perhe ihan tasa-arvoisesti? Ettekö itse jaa palkastanne koko perheen hyväksi vai onko miehenne niin ilkeä, ettei osallistu tasa-arvoisesti perheen kustannuksiin? Ihan oikeasti, mikä helvetti teitä oikein vaivaa? Miksi pitää olla naama norsunvitulla, kun jollekin kävi hyvin?

Aivan totaalisen huuli pyöreänä seuraan tätä kateellista ja äärimmäisen vittumaisten ämmien "keskustelua". HÄVETKÄÄ. Oikein kylmät väreet tulee, kun tätä lukee.

T:Feministi