Ihanaa, miehen tili on 2500 käteen
2 viikon palkka tuo :)
Me ollaan rikkaita!!! Jee!!!!
Mitäköhän kaikkee kivaa mä ostan??
Kommentit (103)
Älä välitä noista katkerista kommenteista. Eläkää elämäänne niin kuin teille parhaiten sopii.
niin että mielestäsi mies joka tekee työtä pitkälle iltaan pitäisi työkiireltänsä muistaa soittaa esim. lääkäriaikaa itselleen? Miksi? Itselläni on siihen loistavasti aikaa ja muistankin sen paremmin.
Mies ei koe tätä paapomisena vaan rakastan vaimon käytösenä, minä rakastan häntä (joka on selvästi sinulle vieras asia) ja teen kaikkeni jotta meillä kaikilla asiat sujuvat mahdollisimman mutkattomasti.
Samoin tekee mieheni, raskaalla työllään raatamat rahat on yhteisiä, hän rakastaa minua ja haluaa jakaa kaikki.
Nämä feminsitit täällä varmasti lyövät imurinkin miehen käteen 12 tunnin työpäivän jälkeen vaikka itse on kotiäitinä jotta tulee kotityöt varmasti tehty puoliksi.
Kummankohan mies mielummin jättää? :)
itsellä oli sama tilanne, monta vuotta pihisteltiin kun opiskeltiin, mutta nyt on helpottanut.. nauti!
Ja todellakin, meillä on monesti jäänyt laskujen jälkeen 200e rahaa niin kyllä siinä nämä tulot tuntuu luxukselta! :)
ap
Ihme kommentteja olet taas saanut, vaikkei se minua yllätäkään. Täällä tasa-arvoisella avlla naisten pitäisi luopua omasta työstään, omista harrastuksistaan ja ystävistään hoitaakseen lapsensa kouluikään asti kotona. ja sitten pitäisi vielä elättää koko perhe kovapalkkaista miestä lukuunottamatta kotihoidontuella... Meille on ollut itsestäänselvää, että koska minä olen pois työelämästä, perheemme elää miehen tuloilla. avioliitossa talous on yhteinen, onhan puoliso elatusvelvollinen. Aika moni av-mamma ei tunnu sitä tietävän...
Mä en kyllä usko et aikaisemmin on ollu ihan minimi palkalla ja siitä on voinut siirtyä noin paljon isompaan palkkaan ilman mitään koulutusta..
omaisuus menee puoliksi niin miksei sitten avioliitossa???
Puoliso on elatusvelvollinen eikä siinä ole mitään siivellä elämistä. Yritin sitä jo sanoa mutta joku nauroi mulle :)
ap
todellinen tähtimyyjäpersoona kyseessä. Olen kuitenkin itse nähnyt millaisia tuloksia/ palkkoja parhaat voivat saada, ja pohjakoulutusvaatimuksia ei ole.
Mä en kyllä usko et aikaisemmin on ollu ihan minimi palkalla ja siitä on voinut siirtyä noin paljon isompaan palkkaan ilman mitään koulutusta..
EN täällä ala tunnistettavuus syistä avautumaan mitkä seikat ovat vaikuttaneet miehen palkan nousuun ja miksi oli huonolla palkalla aiemmin tai miksi siitä jäi meille vähän käteen.
Ihme että tämänkin pitää olla muka provo koska eihän kukaan saa yhtäkkiä edetä urallansa mistään syystä ja ainakaan mainita siitä...
Ja kukaan ei pysty mun iloa tästä pilaamaan, sen verran iloinen olen vaikka kuka sanois mitä! :)
Vain duunareille maksetaan kahdesti kuussa palkka ja kyllä saa duunari tienatakin saadakseen 5000 Euron nettotulot. Suomennettuna 10 000 Euron bruttotulot. Tuollaisia tienaa lähinnä isommat pomot ja vaikka erikoislääkärit ylitöillä. Kumpikin ammattiryhmä vaan saa palkkansa kerran kuussa.
Kerro vielä sekin, että mikä se miehen bruttopalkka on?
t: utelias ja ehkä kateellinenkin.:)
todellinen tähtimyyjäpersoona kyseessä. Olen kuitenkin itse nähnyt millaisia tuloksia/ palkkoja parhaat voivat saada, ja pohjakoulutusvaatimuksia ei ole.
ja hups, salamanisku perseeseen ja muutut huipuksi ja saat huippupalkkaa..
Mikähän työ on kyseessä??? Jokin tässä mättää..
Niin että monta vuotta olet paska myyjä
ja hups, salamanisku perseeseen ja muutut huipuksi ja saat huippupalkkaa..Mikähän työ on kyseessä??? Jokin tässä mättää..
ja hups, salamanisku perseeseen ja muutut huipuksi ja saat huippupalkkaa..Mikähän työ on kyseessä??? Jokin tässä mättää..
millähän alalla saa ensimmäiseksi tuollaisia palkkoja.. varsinkin kun työhistoriassa on 3 vuoden työttömyys...
ihan skeidaa koko juttu mutta mikäs siinä pääasia että ap:lla on kivaa vaikka sitten virtuaalisesti:D
Esimerkiksi Fonectalla parhaat myyjät voivat saada tuon, mutta toki tällaisia luontaisia kykyjä ei kovin tiheässä ole. Ahkeruutta vaaditaan myös. Ja taloon voi päästä ilman minkäänlaista aiempaa myyntikokemusta, JOS osaa vakuuttaa rekrytoijat.
t. itsekin ko. puljussa mediamyynnissä töissä ollut
millähän alalla saa ensimmäiseksi tuollaisia palkkoja.. varsinkin kun työhistoriassa on 3 vuoden työttömyys...ihan skeidaa koko juttu mutta mikäs siinä pääasia että ap:lla on kivaa vaikka sitten virtuaalisesti:D
Esimerkiksi Fonectalla parhaat myyjät voivat saada tuon, mutta toki tällaisia luontaisia kykyjä ei kovin tiheässä ole. Ahkeruutta vaaditaan myös. Ja taloon voi päästä ilman minkäänlaista aiempaa myyntikokemusta, JOS osaa vakuuttaa rekrytoijat.
millähän alalla saa ensimmäiseksi tuollaisia palkkoja.. varsinkin kun työhistoriassa on 3 vuoden työttömyys...ihan skeidaa koko juttu mutta mikäs siinä pääasia että ap:lla on kivaa vaikka sitten virtuaalisesti:D
myyntityössä välttämättä pääse joka kuukausi.. myyntityössä on aina niitä huonoja ja hyviä kuukausia.. lisäksi palkka maksetaan kerran kuussa..
mulla jää käteen 1700e/kk ja maksan yksin kaikki kulut, asuntolainat+vastikkeet, ruuat jne. lapsia 3kpl. yhtään ei jää ylimääräistä ja se kyllä joskus harmittaa.
onnea ap:lle hyvän miehen valinnasta!
Mutta periaatteessa myyntihommissa kovat tulot ovat mahdollisia kouluttamattomallekin. Toki tulot vaihtelevat sitten.
Palkanmaksu taas riippuu firmasta, jotkut yritykset maksavat palkan 2 kertaa/kk.
55
Juu mutta tuohon palkkaan et
myyntityössä välttämättä pääse joka kuukausi.. myyntityössä on aina niitä huonoja ja hyviä kuukausia.. lisäksi palkka maksetaan kerran kuussa..
Mies vaihtoi firmaa ja sai paljon paremman aseman kuin vanhassa työpaikassa ja ihan perusduunari siis on, fyysinen työ mutta nyt hän on pienen yksikön vastaava joten palkka on huomattavasti parempi kuin rividuunarina.
Tuntipalkka nousi useammalla eurolla ja työt ovat toisessa kaupungissa joten päivärahat juoksee. On myös satunnaisesti viikonloppuisin työssä.
Hänellä on koulutus tähän työhön, ei vaan aiemmin ole saanut koulutustaan vastaavaa työtä. 3 vuotta oli kotona työttömänä, lisäkoulutti itseään pienillä kursseilla.
Ja voitte kateelliset ajatella näin: Miettikää mitä esim. astianpesukoneen korjaus maksaa? Mitä maksaa kun ihan mistä tahansa liikkestä tulee kodinkonekorjaaja pikkuvian takia? Meilläpäin se on melkein 100e kun tulevat edes katsomaan niin voitte kuvitella mitä näiden korjaajien tuntipalkat ovat.
Samoin autonkorjaajat.. useat todella hyväpalkkaista porukkaa. Niinkuin putkimiehet, sähkömiehet tms.
Mies ei kuitenkaan ole näilläkään aloilla mutta ei tarvitse olla lääkäri tms. jotta voi tienata hyvin. Sen tiedän itse entisenä puhelinmyyjänä kun tienasin enemmän kuin terveyskeskuslääkäri.
ap
mieltäni, olis voinu kuvitella että edes joku olis voinu sanoa että mahtavaa kun olet tyytyväinen tuloihisi, hienoa että teillä menee mielestäsi hyvin ja vaikkapa ehdotellut mitä kivaa olisin voinut käydä ostamassa kun kerrankin on ylimäärästä... Mutta ei, katkeria ja kateellisia ilonpilaajia!!!
meillä meni edellinen vuosi molempien rahat täysin elämiseen ja edellisten suhteiden toisten osapuolien aiheuttamien velkojen maksamiseen. mies painoi ylitöitä, minkä jaksoi ja välillä sekään ei riittänyt. kesällä sai kolmen tonnin palkan käteen ja saatiin laskujen ym lisäksi pientä ylimääräistä kesäkivaa.
tiedän tunteen, kun oikeasti helpottaa pitkän kuivan kauden jälkeen :)
Itselläkin palkka 1200e ja maksoin vuokran ja pari laskua, jäi 125e tililleni. Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu :)