Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, miehen tili on 2500 käteen

Vierailija
15.09.2010 |

2 viikon palkka tuo :)

Me ollaan rikkaita!!! Jee!!!!

Mitäköhän kaikkee kivaa mä ostan??

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ap:n ukkokaan 5000 käteen saa...

kaikkea ihanaa :) Vaatteita ja kenkiä ja vaikka uusia astioita kotiin. Älä välitä noista vähättelijöistä. Saadakseen 5000 kuussa käteen tarvii olla yli 10000 brutto. Tuskin noilla huutelijoilla on.

2500 + 2500 oli ennen 5000, mutta mä olenkin jo 40v. Ehkä matematiikan perusteet ovat muuttuneet sitten mun kouluaikojen =)

tv. 11

Vierailija
22/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen vaateostoksille :) Rakennekynsistä olen haaveillut vuosia... pitäiskö hankkia? :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen vaateostoksille :) Rakennekynsistä olen haaveillut vuosia... pitäiskö hankkia? :)

ap

Mun makuun liian muoviset, mutta hanki jpos olet niistä haaveillut. Tai sit voisit ostaa oikein hyvän kynsienhoitotuote-setin ja pitää huolta omistasi ja saada omat kynnet kasvamaan.

Vierailija
24/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömiä luusereita vituttaa, kun jollakulla on kunnolla tienaava mies kun oma ukkonsa on pudonnut pois korvauksilta ja haisee sohvalla

..että ukon tileillä kiekutaan... luuseri syö tosien rahapussista..

Joo, meillä on omat jääkaapitkin, ettei vain sekoitu omat rahat ja tavarat.

Vierailija
25/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömiä luusereita vituttaa, kun jollakulla on kunnolla tienaava mies kun oma ukkonsa on pudonnut pois korvauksilta ja haisee sohvalla

ukko kyllä haisee tällä hetkellä sohvalla mut ei omasta tahdostaan. Valitettavasti lomautuksille ei voi mitään. Mutta eiköhän tämä tilanne tästä joskus parane....

Vierailija
26/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HETI KUN JONKUN MIES TIENAA VÄHÄNKIN PAREMMIN...

:=DDDDD

No, onhan se kova paikka.

Vierailija
27/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltäni, olis voinu kuvitella että edes joku olis voinu sanoa että mahtavaa kun olet tyytyväinen tuloihisi, hienoa että teillä menee mielestäsi hyvin ja vaikkapa ehdotellut mitä kivaa olisin voinut käydä ostamassa kun kerrankin on ylimäärästä...

Mutta ei, katkeria ja kateellisia ilonpilaajia!!!

"hyvä kun olet tyytyväinen tuloihisi"

SIIS OIKEESTI vaikka ne rahat olis yhteiset niin ne on kyllä miehen tulot, ja jos jotain vinkkejä "herroiksi elämiseen" olisit halunnut olisi kannattanut ihan suoraan kysyä.

Nyt viestisi näyttää pelkästään siltä että paistattelet miehen palkalla ja ei millään pahalla se on säälittävää.

Vierailija
28/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä maksetaan palkka 2 kertaa kuussa?

Anteeksi kun kysyn, olen vain utelias.

Vierailija
29/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun se mies joka oli työttömänä seurustelumme ensimmäiset 3 vuotta jolloin minä maksoi kaikki omasta palkastani on mennyt töihin ja nyt saanut jopa pienoisen ylennyksen :) Vuosia ollaan kitkutettu minun palkalla, äitiysrahoilla ja miehen huonolla plakoilla pätkätöistä, kotihoidontuella ja edelleen miehen surkealla palkalla, minun liiton rahoilla ja miehen normaalilla palkalla kunnes nyt, VIHDOIN meillä on varaa olla kituuttamatta! :)

Tehdä ehkä ulkomaanmatka, olla juoksematta ruokakaupan tarjousten perässä . Olen hoitanut YHTEISESTÄ päätöksestä lastamme 5 vuotta kotona. Jätin tätä varten vakituisen työpaikkani.

Mies käy työssä kodin ulkopuolella, minä teen myös ihan täyttä päivää lapsen kanssa kotona. Katson todella että mieheni tulot ja ansiot kuuluu myös minulle ja lakikin sen sanoo, aviopuolisot ovat yhdenvertaiset, meillä myös raha-asioissa.

ap

Vierailija
30/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun se mies joka oli työttömänä seurustelumme ensimmäiset 3 vuotta jolloin minä maksoi kaikki omasta palkastani on mennyt töihin ja nyt saanut jopa pienoisen ylennyksen :) Vuosia ollaan kitkutettu minun palkalla, äitiysrahoilla ja miehen huonolla plakoilla pätkätöistä, kotihoidontuella ja edelleen miehen surkealla palkalla, minun liiton rahoilla ja miehen normaalilla palkalla kunnes nyt, VIHDOIN meillä on varaa olla kituuttamatta! :)

Tehdä ehkä ulkomaanmatka, olla juoksematta ruokakaupan tarjousten perässä . Olen hoitanut YHTEISESTÄ päätöksestä lastamme 5 vuotta kotona. Jätin tätä varten vakituisen työpaikkani.

Mies käy työssä kodin ulkopuolella, minä teen myös ihan täyttä päivää lapsen kanssa kotona. Katson todella että mieheni tulot ja ansiot kuuluu myös minulle ja lakikin sen sanoo, aviopuolisot ovat yhdenvertaiset, meillä myös raha-asioissa.

ap

Huoh, MISTÄ NÄITÄ SIKIÄÄ.....

Vierailija
31/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa kuussa

Vierailija
32/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voi sellaista kannattaa että avioluolisoilla on OMAT rahat?? Minä kasvatan lapsen ja hoidan KAIKKI perheen asiat ja sitten joku jäänne vuodelta 1940 sanoo mulle että mun pitäis tehdä tätä "ilman palkkaa"?? Kyllä minä olen oikeutettu puoleen mieheni tuloista koska hän saa nauttia puliksi minun hyvin kasvattamasta pojasta, minun tekemistä ruuista, minun maksamista laskuista, minun hoitamista KAIKISTA asioista, tilaan miehelleni jopa lääkärit ja varaan parturit.

Minä en koe olevani kenenkään siivellä, yhteistä elämää tässä eletään koko perhe.

Vierailija
33/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voi sellaista kannattaa että avioluolisoilla on OMAT rahat?? Minä kasvatan lapsen ja hoidan KAIKKI perheen asiat ja sitten joku jäänne vuodelta 1940 sanoo mulle että mun pitäis tehdä tätä "ilman palkkaa"?? Kyllä minä olen oikeutettu puoleen mieheni tuloista koska hän saa nauttia puliksi minun hyvin kasvattamasta pojasta, minun tekemistä ruuista, minun maksamista laskuista, minun hoitamista KAIKISTA asioista, tilaan miehelleni jopa lääkärit ja varaan parturit.

Minä en koe olevani kenenkään siivellä, yhteistä elämää tässä eletään koko perhe.

Ja miten sä muuten ne laskut maksat jos sulla ei ole rahaa. Aika onneton äijä sulla, jos ei itse osaa edes laskuja maksaa lääkärin tilaamisesta puhumattakaan. Huhhuh.

Vierailija
34/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheessä on yhteinen rahatalous. Miehen tuloista iloitseminen avoimesti voi toki olla hieman moukkamaista, mutta kukapa meistä ei oikeastaan olisi tyytyväinen tuollaisesta? Yleensä perheissä kuitenkin talous on enemmän tai vähemmän yhteinen, näin ainakin meillä ja tuttavaperheissä. Näitä kahden erillisen talouden ja jääkaapin perheitä ihmettelen itse enemmän.

Täällä yks maisterinainen tuntee myötähäpeää...

..että ukon tileillä kiekutaan... luuseri syö tosien rahapussista..

Vierailija
35/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on myös todella hyvätuloinen ja oma palkkanikin taitaa olla keskimääräistä parempi, mutta kyllä sitä on tullut opiskeltuakin vuosikausia! Ja opiskeluaikojen kituuttaminen on todella opettanut rahan arvon.

Rahalla ei siis tule mällättyä, mutta lapsille kasvatetaan pesämunaa, jotta voivat vaikka ostaa oman asunnon, kun muuttavat pois kotoa.

Kaikkein parasta tässä on kyllä se, että elämä on kovin huoletonta rahan suhteen. Talous ei kaadu esim. kodinkoneen pamahtamiseen (rumpukuivain meni juuri pari päivää sitten) ja ruokakaupassa ei tarvitse tarjouksia katsella (vaikka vanhasta tottumuksesta sitä tuleekin välillä tehtyä).

Vierailija
36/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla erilainen eri perheissä. Ja sehän on ihan sopimusasia, eikä ole olemassa yhtä oikeaa ratkaisua.

Vittu mitä äijien paapojia nykyaikanakin vielä on.

Ja miten sä muuten ne laskut maksat jos sulla ei ole rahaa. Aika onneton äijä sulla, jos ei itse osaa edes laskuja maksaa lääkärin tilaamisesta puhumattakaan. Huhhuh.

Vierailija
37/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ KOSKAAN KEHU TÄÄLLÄ MILLÄÄN ASIALLA

Älä varsinkaan kehu miehesi tai omilla tuloilla, perinnöllä, kauniilla ja fiksuilla lapsilla, lasten hyvillä koulutodistuksilla, uudella autolla, talosi neliömäärällä tai ulkomaanlomalla.

Jos sen teet, hyyyyyyyyyyvin monen ihmisen päivä on pilalla ja hehän kostavat sen heti kehujalle.

Vierailija
38/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkasan laskut YHTEISLTÄ tililtämme :) Niin se katsos käy kun oikein ihmetellä täytyy... Menen verkkopankkiin, otan tunnukset esiin ja kirjaudun. Sitten otan laskun käteen ja näpyttelen tarvittavat tiedot. Sitten lasku on maksettu ja näin edelleen

En iloitse miehen tuloista avoimesti vaan anonyymisti täällä.

Mies käy töissä ja minä hoidan talouden johon kuuluu kaikkien meidän asioiden hoito. EN koe sitä mitenkään huonona vaan minulla on siihen enemmä aikaa ja olen järjestelmällisempi kuin mieheni.

Mikä teitä kateellisia oikein vaivaa? Se että mieheni saa hyvää palkkaa vai se että myös minä ja lapsi voimme nauttia siitä????

Vierailija
39/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkasan laskut YHTEISLTÄ tililtämme :) Niin se katsos käy kun oikein ihmetellä täytyy... Menen verkkopankkiin, otan tunnukset esiin ja kirjaudun. Sitten otan laskun käteen ja näpyttelen tarvittavat tiedot. Sitten lasku on maksettu ja näin edelleen

Mies käy töissä ja minä hoidan talouden johon kuuluu kaikkien meidän asioiden hoito. EN koe sitä mitenkään huonona vaan minulla on siihen enemmä aikaa ja olen järjestelmällisempi kuin mieheni.

Mikä teitä kateellisia oikein vaivaa? Se että mieheni saa hyvää palkkaa vai se että myös minä ja lapsi voimme nauttia siitä????

Vierailija
40/103 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jättää sut kun nallin kalliolle.

Ai niin, mut sähän voit iloita elämästä maksamalla miehen puolesta laskuja ja tilaamalla sille lääkäriaikoja. Mahtaa olla kivaa.