Ihanaa, miehen tili on 2500 käteen
2 viikon palkka tuo :)
Me ollaan rikkaita!!! Jee!!!!
Mitäköhän kaikkee kivaa mä ostan??
Kommentit (103)
mutta älä yritä sitä meille syöttää.
tuntipalkan on pitänyt nousta monella kympillä niinkuin joku sinulle jo laskikin.
Niin ja jos sinulla on oma yritys niin tienaat mutta älä nyt yritä syöttää mulle sellasta paskaa että vieraalla töissä oleva sähkömies/putkimies/ mikä tahansa duunari tienaisi 10 000 brutto. Oikeesti mä kusen housuuni:DDDDDDDD
tuntipalkan on pitänyt nousta monella kympillä niinkuin joku sinulle jo laskikin.
Niin ja jos sinulla on oma yritys niin tienaat mutta älä nyt yritä syöttää mulle sellasta paskaa että vieraalla töissä oleva sähkömies/putkimies/ mikä tahansa duunari tienaisi 10 000 brutto. Oikeesti mä kusen housuuni:DDDDDDDD
Nuolen myös omaa persettäni jos tapaan livenä vieraalla töissä olevan duunarin joka tienaa 10 000e/kk
Ap hyvä, miehesi kuukausipalkan pitäisi olla 8000 Euroa (reilut 4 käteen ja päivärahat päälle) eli vuosipalkka mukavat 100 000 Euroa. HALOO? Tuollaisia ansioita duunareista saavat vain ne, joilla on oma firma ja siinä työntekijät. Yhtään palkollista duunaria en tiedä liikkuvan lähelläkään noita summia... Parhaimmat pääsee puoleen tuosta tai pikkuisen yli, jos tosiaan tekevät pitkiä päiviä.
MITEN voi edes tällä palstalla olla noin vittumaoista porukkaa!
Meidän perheessä ainakin iloitaan kummankin onnistumisia ihan tasa-arvoisesti! Jos mies saa palkankorotuksen, koko perhe saa nauttia siitä. Jos minä onnistun jossakin, ihan sama juttu. Silloin juhlitaan, matkustellaan, shoppaillaan ja pidetään hauskaa koko perheen voimin, koska me olemme PERHE. Emme kaksi kämppistä, vaan perhe, yksikkö, jossa kaikki puhaltavat yhteen hiileen.
MITEN voi "aikuiset" ihmiset käyttäytyä tuolla tavoin? Tunnen syvää myötähäpeää useimpien vastaajien puolesta.
Ilkeät ihmiset, katsokaapa heti peiliin ja vastatkaan vasta sitten. Mitä te oikein lapsillenne opetatte? Toisten ilo on minulta pois? Älkää KOSKAAN kannustako kanssaihmisiä?
Onneksi en asu Suomessa, jos mentaliteeti on tuo. Hyi, yök.
Ap hyvä, miehesi kuukausipalkan pitäisi olla 8000 Euroa (reilut 4 käteen ja päivärahat päälle) eli vuosipalkka mukavat 100 000 Euroa. HALOO? Tuollaisia ansioita duunareista saavat vain ne, joilla on oma firma ja siinä työntekijät. Yhtään palkollista duunaria en tiedä liikkuvan lähelläkään noita summia... Parhaimmat pääsee puoleen tuosta tai pikkuisen yli, jos tosiaan tekevät pitkiä päiviä.
joka tapauksessa. Juttu kusi omaan mahdottomuuteensa:)
Ja hännän huippuna tuo "korjaajalle maksetaan 100e"- vertaus,
ihan muuten vaan pikku juttu, Citymarketin liikevaihto on 50 miljoonaa euroa vuodessa ja silti kassaneidin palkka on 8,50 e tunti:D
Haluatteko että laitan miehen tiliotteen tähän???
Ilkeät ihmiset, katsokaapa heti peiliin ja vastatkaan vasta sitten. Mitä te oikein lapsillenne opetatte? Toisten ilo on minulta pois? Älkää KOSKAAN kannustako kanssaihmisiä?
Onneksi en asu Suomessa, jos mentaliteeti on tuo. Hyi, yök.
opetan että elä ja opiskele itsellesi sellainen ammatti ettei tarvi miehen rahoilla leveillä sillä työ ei joku aamu herätessään totea "en rakasta sinua enää"
Citymarketin liikevaihto on 50 miljoonaa euroa vuodessa ja silti kassaneidin palkka on 8,50 e tunti:D
Tuntipalkka 15ex119h yht. 1785
Ylityölisä 50% 26hx7,5e yht.195
Ylityölisä 100% 17hx15e yht.255e
Pekkaskorvaus 1785 0,05 yht.83e
kokopäiväraha 11h 36e yht.396e
ennakonpidätys 591,32
eläkevakuutusmaksu 104.35
työttymyysvakuutusmaksu 9,28
Maksetaan 2009.95
Lisäksi 550e bonus yksikön johtamisesta
Yhteensä 2559,95
Vieläkö naurattaa?? :)
ap
Onko se noin 4000 Euroa??? Sitten uskomme. Ja siis tosiaan kahdelta viikolta.
todistaa mitään. Meillä on nyt asiat hyvin, nautimme kun ei tarvitse kärvistellä ja elämä on paljon parempaa kuin monella tässä ketjussa :)
Ja hei, ei tarvitse uskoa jos se tuo teille paremman mielen :)
Mä en ymmärrä tota että jos mies jättää joskus kun ei ole itse töissä... pidättekö te jotain vara-rahastoa mieheltänne jos se vaikka jättää joku aamu niin sitten teillä ainakin on rahaa? EN tajua...
Tuntipalkka 15ex119h yht. 1785
Ylityölisä 50% 26hx7,5e yht.195
Ylityölisä 100% 17hx15e yht.255e
Pekkaskorvaus 1785 0,05 yht.83e
kokopäiväraha 11h 36e yht.396eennakonpidätys 591,32
eläkevakuutusmaksu 104.35
työttymyysvakuutusmaksu 9,28
Maksetaan 2009.95Lisäksi 550e bonus yksikön johtamisesta
Yhteensä 2559,95
Vieläkö naurattaa?? :)
ap
Ukkos on yötä päivää töissä ja sä tuhlaat rahat rakennekynsiin.
Ihan sanomattakin selvää että miehesi ei pysty tuohon työtahtiin montaakaan kuukautta ja bonuksia ei satele joka kuukausi joten miehesi KUUKAUSIPALKKA ei ole 5000e Kuukaudessa.
Miehesi tekee muuten hurjasti töitä, 119 h/2 vkoa on hirveä määrä!!! Pitkällä aikavälillä harva pystyy tuohon. 15 Euroa/h kuulostaa hyvin realistiseltä hyvän duunarin palkalta
Miehesi bruttopalkka tuolta ajanjaksolta on 2868 Euroa ja tuossa on mukana tuo 550 Euroa bonusta, joka maksettaneen vain kerran kuussa. Tuolla miehesi kuukausipalkaksi tulisi 5186 Euroa. Se on oikeasti tosi hyvä, onneksi olkoon. Se nyt ei kuitenkaan tarkoita, että miehesi tulisi saamaan 2500 Euroa käteen jatkuvasti. Hänen nettoansioinsa tuolla palkalla tulevat olemaan noin 3000 Euroa/kk ja päälle päivärahat. Hyvä sekin, mutta nyt aletaan liikkumaan järjellisissä summissa. Tuo on sellainen jotenkin uskottava määrä, kun kerran tekee noin tolkuttomasti töitä.
Miehesi tekee muuten hurjasti töitä, 119 h/2 vkoa on hirveä määrä!!! Pitkällä aikavälillä harva pystyy tuohon. 15 Euroa/h kuulostaa hyvin realistiseltä hyvän duunarin palkalta
Miehesi bruttopalkka tuolta ajanjaksolta on 2868 Euroa ja tuossa on mukana tuo 550 Euroa bonusta, joka maksettaneen vain kerran kuussa. Tuolla miehesi kuukausipalkaksi tulisi 5186 Euroa. Se on oikeasti tosi hyvä, onneksi olkoon. Se nyt ei kuitenkaan tarkoita, että miehesi tulisi saamaan 2500 Euroa käteen jatkuvasti. Hänen nettoansioinsa tuolla palkalla tulevat olemaan noin 3000 Euroa/kk ja päälle päivärahat. Hyvä sekin, mutta nyt aletaan liikkumaan järjellisissä summissa. Tuo on sellainen jotenkin uskottava määrä, kun kerran tekee noin tolkuttomasti töitä.
Alkoi kuulostamaan OIKEESTI duunarin palkalta. Onnea, se on tosi hyvä palkka mutta muista ihmeessä "himmailla" miestäsi ettei pala loppuun, niinkuin omalleni kävi.
Vain duunareille maksetaan kahdesti kuussa palkka ja kyllä saa duunari tienatakin saadakseen 5000 Euron nettotulot. Suomennettuna 10 000 Euron bruttotulot. Tuollaisia tienaa lähinnä isommat pomot ja vaikka erikoislääkärit ylitöillä. Kumpikin ammattiryhmä vaan saa palkkansa kerran kuussa.
Kerro vielä sekin, että mikä se miehen bruttopalkka on?
t: utelias ja ehkä kateellinenkin.:)
Eikö ap jo sanonut että 6200e/kk. Nyt on loppuvuosi, joten jos alkuvuoden tulot on pienet niin muutaman kk isotkin tulot saa kyllä kohtuu veroprosentilla.
Mulla vähän sama tilanne. Kyllä se taloustilanteen paraneminen vaan tuntuu kivalta.
Mä kyllä oon niitä onnettomia jotka mieluumin hilloo rahaa tilillä kun törsäilee huoletta. eli oon vähän kade sun asenteestasi.
Ehkä mäkin vielä joskus.
mutta mies saa tuon bonuksen joka tiliin.
Hän tekee paljon töitä nyt aluksi kun on uusi ja on paljon "todistettavaa" . Ajan myötä on selvää ettei hän tee noin paljon töitä mutta hän on koeajalla ja koeajan jälkeen peruspalkka nousee. eli vaikka työtunnit vähenee niin palkka saattaa laskea HIUKAN tai sitten ei.
Mulle on ihan sama mitä te ajattelette, olen iloinen edelleen että saimme talouden kuntoon ja jää vähän ylimääräistäkin. Itse olen elänyt 5 vuotta ostamatta MITÄÄN itselleni, kampaajalla olen käynyt kerran. Jos nyt nautin ja meinasin ostaa uusia vaatteita tai jopa rakennekynnet niin mitä sitten?
Ja ei se palkka tule olemaan 3000e kk vaan kyllä se on lähempänä sitä 5000e halusitte tai ette :D
Jos miehesi on tosiaan vieraalla töissä.
Pieni laskelma:
Kahden viikon jaksolla miehesi on siellä vieraalla paikkakunnalla vaikka 12 päivää eli toisen viikonlopun kotona ja toisen töissä. Päivärahat tästä reilut 400 Euroa. Sen jälkeen hänen pitäisi tienata nettona 2100 Euroa noina kahtenatoista päivänä... Kyllä saakin tehdä jumalattomasti töitä vai alkaako miehesi tuntipalkka kolmosella? Useamman euron korotus ei taida rividuunarin palkkaan riittää...
Toki, jos hän on nyt aloittanut työssä, niin veroprosenttihan on todella alhaalla. Sillä tuo selittyisikin. Uskon oikeasti, että miehesi palkka on hyvä, mutta ei nyt sentään noin hyvä tuosta vaan työttömyysjakson jälkeen.