Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?
Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.
Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen.
En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.
Kommentit (365)
Silikoonitissit kiinnostaa miehiä vaan ja ainoastaan helpon seksin takia, kukaan ei usko että sellainen överi ankanhuuli haluaa mitään muuta kuin jonkun pinnallisen suhteen, mistä vielä voi itse hyötyä jotain...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se käytös on enemmän tärkeä kuin ulkonäkö, kuuntele miestä, ole kiinnostunut siitä mistä hän puhuu, kysele mistä hän pitää, tehkää yhdessä sellaista mistä mies pitää todennäköisesti mies menee treffeillä mielummin lätkämatsiin tai oluelle kun katsoo sun kanssa Titanic-leffaa...
Titanic-leffaa vuonna 2024? :D Ihan olen käynyt kahvi- ja kaljatreffeillä, niissä kun pystyy juttelemaankin.
Ap
Treffeille voisi vähän meikata, hyvät alusvaatteet saa ryhtiä ulkonäköön, hame tai mekko ois naisellinen valinta, myös farkut on ihan ok, mutta mikään college asu ei ole treffeille sopivaa, ellei ole menossa harrastaa jotain liikuntaa.
Opettele meikkaamaan hyvin.
Hanki silikonitissit.
Ala käymään salilla, erityisesti peräpään treenaus.
Käytä mahdollisimman paljon siroja korolla varustettuja kenkiä, avoimia kaula-aukkoja, hameita.
Irtoripset, valkaise hiukset, vahaa tuhero pois, kainalot, sääret.
Vaikka et haluaisi sitä kuulla, tuollaisia asioita tekee ne naiset jotka saavat miehiä ja pääsevät valitsemaan parhaista.
Pieni laihduttaminen parantaa ulkonäköä yleensä aina, jos on normaalipainon ylärajoilla. Mene meikkauskouluun. Opettele tekemään sellainen nude-meikki, josta miehet ei huomaa että meikkiä onkaan, vaan luulevat sinua paremman näköiseksi.
Ikääntymällä. Mulla oli nuorempanakin ihan kivasti vientiä, mutta nyt 40 + ikäisenä homma on lähtenyt ihan käsistä. Ilmeisesti iän ja kokemuksen tuoma itsevarmuus sekä aikuisen naisen itsenäisyys ja riippumattomuus vetoaa useimpiin miehiin. Toki ulkoisetkin asiat vaikuttaa.
Itsevarma olemus on tärkeämpi kuin pelkkä ulkonäkö. Katso, miten kannat itsesi ja pää pystyyn. Opiskeli kiinnostavia asioita, ei anna fiksua kuvaa naisesta, joshän ei osaa keskustella kuin käärijästä tms.
Leikkuuta kaunis kampaus esim polkkatukka, se korostaa kasvoja kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Ikääntymällä. Mulla oli nuorempanakin ihan kivasti vientiä, mutta nyt 40 + ikäisenä homma on lähtenyt ihan käsistä. Ilmeisesti iän ja kokemuksen tuoma itsevarmuus sekä aikuisen naisen itsenäisyys ja riippumattomuus vetoaa useimpiin miehiin. Toki ulkoisetkin asiat vaikuttaa.
Olen 43..
Ap
Kaikista tärkein on, että laihdutat itsesi oikeasti hoikaksi ja treenaat pyllyä ja reisiä.
Miehet katsovat kroppaa enemmän kuin naiset ymmärtää.
Tuolla itsetunnolla et saa ketään.
Tässä jää nyt jotain oleellista kertomatta. Ap:n kuvaamilla ominaisuuksilla pitäisi miestä tulla ovista ja ikkunoista. Jos ei tärppää, niin tuntuu käsittämättömältä. Ehkä ap haluaa mehen vain parhaasta 1% ryhmästä tms., mikä selittää vaikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se käytös on enemmän tärkeä kuin ulkonäkö, kuuntele miestä, ole kiinnostunut siitä mistä hän puhuu, kysele mistä hän pitää, tehkää yhdessä sellaista mistä mies pitää todennäköisesti mies menee treffeillä mielummin lätkämatsiin tai oluelle kun katsoo sun kanssa Titanic-leffaa...
Vaikka mies olenkin, en lähtisi treffeillä johonkin jääkiekko-otteluun koska jääkiekko ja kaikki siihen liittyvä on äärimmäisen tylsää ja typerää, mieluummin katsoisin vaikka mainitun Titanicin isosta telkkarista. Tai kävelisin metsässä.
Iloisuus, läsnäolo ja kevyt mekki. Sen ilmoisuuden täytyy ulottua silmiin asti, jotta se vaikuttaa.
"juuri ja juuri normaalipainon puolella"
Tuossahan se syy tulikin.
pitää ap sun kysyä muilta homomiehiltä
Miehet ja naiset pitävät itsevarmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla itsetunnolla et saa ketään.
Niinpä. Vain itsevarmat ihmiset ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Opettele meikkaamaan hyvin.
Hanki silikonitissit.
Ala käymään salilla, erityisesti peräpään treenaus.
Käytä mahdollisimman paljon siroja korolla varustettuja kenkiä, avoimia kaula-aukkoja, hameita.
Irtoripset, valkaise hiukset, vahaa tuhero pois, kainalot, sääret.
Vaikka et haluaisi sitä kuulla, tuollaisia asioita tekee ne naiset jotka saavat miehiä ja pääsevät valitsemaan parhaista.
Kai tämä on vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Niele mällit mällykkeet
Tämä olisi kohtalaisen outoa toimintaa kahvilan pöydässä 🙄
Ap