Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla 21-vuotias mies sanoi

Vierailija
15.09.2010 |

mulle että "vitun kädetön kurppanamummu". Olen 35-vuotias ja ihan freeshin näköinen ja kädetkin mulla on ja työssäni olen hyvä. Vähän sieppasi päästä. No, "vitun kädetön kurppanamummu" antoi sitten johtoryhmässä lausunnon tästä sanojasta, kun päätettiin henkilöstöasioista. Ja voi voi, 21-v. ei yllättäen saanutkaan jatkaa koeajan jälkeen.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäisit Jennifer Anistonilta niin se ei olisi taatusti sanonut noin. Hyvä että annoit kenkää.

Vierailija
2/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle että "vitun kädetön kurppanamummu". Olen 35-vuotias ja ihan freeshin näköinen ja kädetkin mulla on ja työssäni olen hyvä. Vähän sieppasi päästä. No, "vitun kädetön kurppanamummu" antoi sitten johtoryhmässä lausunnon tästä sanojasta, kun päätettiin henkilöstöasioista. Ja voi voi, 21-v. ei yllättäen saanutkaan jatkaa koeajan jälkeen.

Mitä työtä teet kun nuorten sanomiset noin sieppaavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään työpaikalla voi kommentoida kolleegoille tuohon tyyliin, vaikka olisi kuinka vanha tai nuori. Kyllä työelämään mennessä on aika aikuistua sen verran, että pystyy puhumaan ihmisille asiallisesti (vaikka olisikin erimielisyyksiä).

T: ei-ap

Vierailija
6/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt mitä työtä teet?

Saitko vallantunnetta kun sait hommattua fudut nuorukaiselle?

JEEEEEE, kurppatisu otti nokkiinsa ja kankesi nuoren räkänokan kilometritehtaalle!

ps osta ryppyvoidetta

Vierailija
7/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin asia hoidetaan myös henkilökohtaisesti, eikä kannella :)

Reppana tuo ap.

Ei millään työpaikalla voi kommentoida kolleegoille tuohon tyyliin, vaikka olisi kuinka vanha tai nuori. Kyllä työelämään mennessä on aika aikuistua sen verran, että pystyy puhumaan ihmisille asiallisesti (vaikka olisikin erimielisyyksiä).

T: ei-ap

Vierailija
8/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidenkympin villityksen kourissa olevat homot ja vaihdevuosista kärsivät naiset. Ap on näköjään jälkimmäistä lajia, heti herneet nenässä jos joku käy vähän poikkipuoliin. Pomona nää tyypit on ihan järkyttäviä, lamauttavat koko työyhteisön.

Vierailija
9/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEEEEE, kurppatisu otti nokkiinsa ja kankesi nuoren räkänokan kilometritehtaalle!

ps osta ryppyvoidetta

on ok sanoa työkaverille noin? Mitä muuta työpaikalla voi sanoa? Voiko käydä fyysisesti käsiksi?

Siis etkö todellakaan ole sitä mieltä, että ihminen, joka kehtaa sanoa jollekin noin, vaikuttaa aikamoisen tasapainottomalta?

Vierailija
10/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miltä näytät. Jos ei kaveri heittänyt sitä vitsinä niin se oli epäasiallista joten potkut on ok.

Vierailija
11/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps osta ryppyvoidetta

Vierailija
12/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime tuttia äläkä sekoa aikuisten asioihin

Vierailija
13/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihme, työpaikalla kun vaaditaan käytöstapojakin. Työpaikalla et ole enää se nuori jota aikusiten tulee yrittää ymmärtää.

Kerro nyt mitä työtä teet? Saitko vallantunnetta kun sait hommattua fudut nuorukaiselle? JEEEEEE, kurppatisu otti nokkiinsa ja kankesi nuoren räkänokan kilometritehtaalle! ps osta ryppyvoidetta

Vierailija
14/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt mitä työtä teet? Saitko vallantunnetta kun sait hommattua fudut nuorukaiselle? JEEEEEE, kurppatisu otti nokkiinsa ja kankesi nuoren räkänokan kilometritehtaalle! ps osta ryppyvoidetta

Sinunkin pieni rääväsuinen "johtajaluonteinen" Jani-Petterisi tulee lentämään duunista kuin duunista, kun on äitinsä tavan kommunikoida omaksunut!

Mutta eihän sitä WT:n voi olettaa ymmärtävän että tavallisten ihmisten keskuudessa puhutaan toinen toiselle kunnioittavasti.

Vierailija
15/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole kuin täytetyksi puumaksi ja totuus sattuu.

Olen vanhempi kuin sinä, eikä paljoa haittaisi kuin joku nuori poika sanoisi minulle noin.

Itsetuntoa pitää olla edes tuon verran.

Vierailija
16/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiin suhtaudutaan kunnioittavasti.

t. mies

Vierailija
17/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli selvästi asiaton kommentti, eikä tuollaiselle käytökselle ole työmaailmassa (eikä muutenkaan) sijaa.

Vierailija
18/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä ap ylireagoi, onko teistä OIKEASTI ok sanoa noin työkaverille? Minusta ei. Minusta tuollainen käytös kertoo ihmisestä aika paljon, eikä hyvää. Enpä palkkaisi tuommoista ihmistä mihinkään töihin, ties mitä keksisi tulevaisuudessa.

Vierailija
19/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunkin pieni rääväsuinen "johtajaluonteinen" Jani-Petterisi tulee lentämään duunista kuin duunista, kun on äitinsä tavan kommunikoida omaksunut!

Mutta eihän sitä WT:n voi olettaa ymmärtävän että tavallisten ihmisten keskuudessa puhutaan toinen toiselle kunnioittavasti.

Hihihiih, WT-kortti lentää heti.

Ettekö muuhun pysty, hiekkapympylät ;)

Vierailija
20/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asemasta johtoryhmässä. Ette kai oikeasti kukaan sietäisi tuommoista käytöstä työkaverilta, saati sitten alaiselta? En ainakaan minä. Jos on vaihtoehtoina potkaista tuollainen kielenkäyttäjä ulos ja valita fiksumpi tilalle, niin miksi joku ei niin tekisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi