Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppila ja vessan roskis

Vierailija
03.04.2015 |

Täällä sitä taas ollaan seuraavat kuusi päivää, Anoppilassa. Ja minulla on tietysti menkat. Ongelma on, ettei vaihdevuodet ohittaneella Anopilla ole vessan roskiksessa pussia. Roskiksessa ei ole edes kantta, koska sinne laitetaan vain wc-paperin hylsyt ja satunnaiset vanut. Joten minne laitan kaikki veriset tamppoonit ja siteet? Piilotan laukkuuni? Keittiön roskikseen? Ällöä!
Ja olen siis kolmekymppinen kykenevä nainen, ja välimme anopin kanssa ovat ihan ok. Muilla vastaavia ongelmia? Miten asian hoitaisi tyylikkäästi?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:27"]

Joo mä en ymmärrä tota kun ei voi laittaa pussia sinne roskikseen!! Meijän anoppilassa sama juttu. Ja keittiön roskiksessa käytetään aina jotain pientä hedelmäpussia tai wc-parerirullien pussia! Tosi ärsyttävää että ei voi ees vieraiden käynnin ajaksi laittaa kunnon roskapussia. Ja joojoo joku noheva nyt varmaan valittaa että miks niiden pitäis omassa kodissaan tehdä niinku vieraat haluu ja blaa blaa. Meillä nyt sattuu kuitenki olemaan puolivuotiaat kaksoset joten meillä tulee sitä roskaa vaipoista sun muista. Ni aina pitää olla kertäämässä jotain pikku pusseja. Ja anoppi aina päivittelee itekki sitä että käyttää niitä pikkupusseja ku eihä niihin mitää mahu jne. Miks ei sit tee jotain?!

[/quote]

Nämä ei varmaan raaski ostaa roskapusseja... Vie tuliaisiksi?

Vierailija
2/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukupilla ei olisi tuollaista ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:40"]

[/quote]

Muita ongelmia kylläkin.

Vierailija
4/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite käytän siteitä, niin käärin käytetyn siteen seuraavan siteen muovikääreeseen ja siinä on sellainen pieni teippi mukana, niin saa paketin tiiviisti kiinni ja keittiön roskiin. Meillä ei ole vessassa omaa roskista. Poikien tyttöystävät tietävät systeemin, olen heille sanonut, kun kerran toinen kysyi, että mihin käytetyt siteet voi laittaa. Aivan luonnollinen asia.

Vierailija
5/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:40"]

[/quote]

Muita ongelmia kylläkin.
[/quote]

Ai mitä ongelmia? Tuskin veripaakut viemäriä tukkii, jos anopin jöötitkin menee siitä läpi. Oikeesti kotona tai kylässä kuukupin tyhjennys on aivan sama operaatio. Jos pesuainetta kupille tarvii niin eiköhän sen voi jättää anopin vessaan.

Vierailija
6/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:40"] Kuukupilla ei olisi tuollaista ongelmaa. [/quote] Muita ongelmia kylläkin. [/quote] Ai mitä ongelmia? Tuskin veripaakut viemäriä tukkii, jos anopin jöötitkin menee siitä läpi. Oikeesti kotona tai kylässä kuukupin tyhjennys on aivan sama operaatio. Jos pesuainetta kupille tarvii niin eiköhän sen voi jättää anopin vessaan.

[/quote]

No ihan vaikka se, ettei syystä tai toisesta _pysty_ käyttämään kuppia.

Vierailija
7/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaasi joku suljettava pussi (matkatavaroihisi) ja sujauta roskasi sinne. Viet vasta kotona roskikseen (tai kotimatkalla huoltiksen roskikseen). Ota myös sanomalehtipaperia ja teippiä, jotta voit tehdä tiukan, kompaktin paketin siteistäsi.

Vierailija
8/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopilla on roskis ihan ok, mutta en ole voinut sitä koskaan käyttää, sillä anoppi tutkii kaikki paikat ja on selvillä kaikesta, mikä kuuluu sinne roskikseenkin.

huoh

Kääri siteet vessapaperiin ja ujuta ihan tavalliseen roskiskeen, joka varmaan viedään päivittäin ulos.

Vierailija
9/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:22"]Ota mukaasi joku suljettava pussi (matkatavaroihisi) ja sujauta roskasi sinne. Viet vasta kotona roskikseen (tai kotimatkalla huoltiksen roskikseen). Ota myös sanomalehtipaperia ja teippiä, jotta voit tehdä tiukan, kompaktin paketin siteistäsi.
[/quote]

No hyi helvetti, luuletko ettei kuuden päivän jälkeen ala jo hieman haisemaan veriset siteet ja tamponit, vaikka kuinka sulkisit ne johonkin pussiin??

Mikähän tässäkin on nyt ongelmana? Käärit siteet vessapaperiin ja viet taskussa normiroskiin. Uskomatonta tämmöinen.

Vierailija
10/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelisin anopin kanssa ("mulla on nyt menkat, vienkö suojat keittiön roskikseen vai laitanko pussin vessan roskikseen"), koska jutellaan muutenkin melkein kaikesta. Muussa tapauksessa pyöräyttäisin siteen/tamponin vessapaperiin ja veisin keittiön roskikseen (ja sujauttaisin sen vähän jonnekin sivuun/alle, en jättäisi päällimmäiseksi).
En todellakaan piilottelisi niitä mihinkään tavaroihin (tai vetäisi vessasta, sitä kuitenkin joku keksisi ehdottaa).

Vierailija
11/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos avaisit suusi, "voinko laittaa pussin vessan roskikseen, minulla on kuukautiset". Nainenhan se anoppikin on ja ymmärtää varmasti, enkä ylipäätänsä tajua mitä hävettävää kuukautisissa on.

Vierailija
12/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olen aina laittanut keittiön normiroskiin. Ei se pussi siellä päiväkausia ole, toisin kuin vessan rosis.

Vierailija
13/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Side tai tamponi mustaan koirankakkapussiin ja tiukasti solmuun. Sitten normiroskikseen.

Vierailija
14/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kykenevä niin mitä hittoa kyselet täältä anopin roskiksen perään. Tai no kuukuppi, ja voit unohtaa anopin pussit.

Vierailija
15/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet keittiön roskikseen tai sanot laittavasi pussin veskin roskikseen jonka itse viet ulos kerran päivässä. Mikä tässä on ongelma? Älä nyt ala säilömään niitä missään matkatavaroissa.

Vierailija
16/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 09:59"]

Mitä jos avaisit suusi, "voinko laittaa pussin vessan roskikseen, minulla on kuukautiset". Nainenhan se anoppikin on ja ymmärtää varmasti, enkä ylipäätänsä tajua mitä hävettävää kuukautisissa on.

[/quote]

Anoppina vastaisin, että ei, käytetty tamponi alkaa haisemaan samantien, joten voisitko miniäkulta ottaa pienen muovipussin, laittaa tamponin siihen, sulkea tiiviisti ja tuoda sen sitten tänne keittiön roskikseen. Jonka muuten voisit vaikka tyhjentää samantien, se näkyy nytkin olevan aika täynnä.

Vierailija
17/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus teininä iskällä sama ongelma ja ratkasin sen niin että laitoin ne pieniin minigrippeihin ja toilettilaukkuun, ei haisse

Vierailija
18/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa noi menkat...

Vierailija
19/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä päivä... Rullaat tamponin tai siteen vessapaperiin ja viet kädessäsi sen keittiön roskikseen. Ei tarvi päällimmäiseksi jättää vaan tunget sen vaikka sivummalle. Tai ala käyttämään kuukuppia ja vältyt tuolta "kriisiltä"

Vierailija
20/42 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta koirankakka-pusseja, ja laita se käytetty side sinne pussiin ja sitte sinne roskiin.
Etkö muka kehtaa vihjata anopille että se aika kuusta, ja veisit sitten illan päätteeksi itse sen roskapussin roskiin?