Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla 21-vuotias mies sanoi

Vierailija
15.09.2010 |

mulle että "vitun kädetön kurppanamummu". Olen 35-vuotias ja ihan freeshin näköinen ja kädetkin mulla on ja työssäni olen hyvä. Vähän sieppasi päästä. No, "vitun kädetön kurppanamummu" antoi sitten johtoryhmässä lausunnon tästä sanojasta, kun päätettiin henkilöstöasioista. Ja voi voi, 21-v. ei yllättäen saanutkaan jatkaa koeajan jälkeen.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit tälle 21 v:lle kun hän sanoi sulle näin? Ilmeisesti tuollaisessa tilanteessa, kyse on kummankinpuoleisesta antipatiasta.

Oliko tämä tilanne se, että 21 v sanoi noin, ilman että itse nimittelit häntä mitenkään?

Mä olen oikeasti niin vanha, että mulla on ton ikäisiä lapsia. Enkä tosiaan haluaisi, että oma poikani tai tyttöni käyttäytyisi noin huonosti missään. Varsinkaan työpaikassaan.

Jos saisi potkut suunsoiton takia, niin sanoisin todellakin, että oma vikasi.

Vierailija
42/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuori mies ei suostunutkaan seksiin...

Amis-aivot taas vauhdissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle, oli ikä mikä tahansa, menisi nuorempi harjoittelussa oleva nainen sanomaan " Vitun munaton pappa!", niin ovi olisi auki heti, ilman johtoryhmää.

Täällä aletaan puollustamaan nuorta miestä, joka herjaa vanhempaa työntekijää.

Nyt taitaa niitä kurppamummoja näkyä ihan muissa peileissä kuin ap:n.

Ettekö te muuten tajua, että ap teki loppujen lopuksi kaverille suuren palveluksen? Hän todella opetti pojulle työpaikkakäytöstä. Jos tuosta ei opi, niin ei sitten mistään.

Hyvä ap!

Vierailija
44/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa koko ketju ennenkun alatte viisastelemaan.

Vierailija
45/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ihania panoja varastossa, leijonan kova elin ei enää suostunut tunkeutumaan ahnaaseen vaginaasi.

Vierailija
46/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asemasta johtoryhmässä. Ette kai oikeasti kukaan sietäisi tuommoista käytöstä työkaverilta, saati sitten alaiselta? En ainakaan minä. Jos on vaihtoehtoina potkaista tuollainen kielenkäyttäjä ulos ja valita fiksumpi tilalle, niin miksi joku ei niin tekisi?

Luuletko, että jotain oikeasti kiinnostaa tämä juttu, tämä on kuitenkin aivan vitsinkaltainen draama.

Luuletko, että ihmiset ovat kateellisia toisen asemalle yleensä. No, jotkut turhapurot voivat olla.

Huvittavia kirjoituksia sinänsä, ihmiset tulistuvat tälläisestä aivan uskomattomasta.

Saahan sitä haistatella, kunhan ei tee sitä lapselle, eikä vanhukselle. Mutta itse pitää kantaa seuraukset sitten.

Lyön vetoa että olet se sama urpo, joka länkyttää täällä typeriä mielipiteitään joka asiasta. Mensit nyt vain lenkille lasten kanssa...hopi hopi..!

Vierailija
47/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asemasta johtoryhmässä. Ette kai oikeasti kukaan sietäisi tuommoista käytöstä työkaverilta, saati sitten alaiselta? En ainakaan minä. Jos on vaihtoehtoina potkaista tuollainen kielenkäyttäjä ulos ja valita fiksumpi tilalle, niin miksi joku ei niin tekisi?

Luuletko, että jotain oikeasti kiinnostaa tämä juttu, tämä on kuitenkin aivan vitsinkaltainen draama.

Luuletko, että ihmiset ovat kateellisia toisen asemalle yleensä. No, jotkut turhapurot voivat olla.

Huvittavia kirjoituksia sinänsä, ihmiset tulistuvat tälläisestä aivan uskomattomasta.

Saahan sitä haistatella, kunhan ei tee sitä lapselle, eikä vanhukselle. Mutta itse pitää kantaa seuraukset sitten.

Lyön vetoa että olet se sama urpo, joka länkyttää täällä typeriä mielipiteitään joka asiasta. Mensit nyt vain lenkille lasten kanssa...hopi hopi..!

Vaikuttaa minusta taas että täällä on taas tämä ylimielinen urpo, jonka mielipiteet ovat parempia kuin muiden, tämän vuoksi haukkuu toisia urpoiksi.

Mutta aloitusviestiin - selvästä seksisuhteestahan tässä oli kyse.

Vierailija
48/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy, kun alkaa ryttyilemään (vitun) kädettömien kurppanamummujen kanssa.

Vierailija
49/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttänyt, että et olekaan kädetön.

JEEEUUUUUUUUU! Pimppa ihan kostuu tätä ketjua lukiessa!!!!!

Vierailija
50/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi poika oli sen verran nuori, että tuo meni vielä kokemattomuudesta johtuvan ylimielisyyden piikkiin.

Jos miehelle, oli ikä mikä tahansa, menisi nuorempi harjoittelussa oleva nainen sanomaan " Vitun munaton pappa!", niin ovi olisi auki heti, ilman johtoryhmää.

Ettekö te muuten tajua, että ap teki loppujen lopuksi kaverille suuren palveluksen? Hän todella opetti pojulle työpaikkakäytöstä. Jos tuosta ei opi, niin ei sitten mistään.

Hyvä ap!

Vierailija
51/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi poika oli sen verran nuori, että tuo meni vielä kokemattomuudesta johtuvan ylimielisyyden piikkiin.

Hyvä ap!

pitänyt osata hoitaa ilman sitä, että ap uhosi ja käytti typerällä tavalla valtaansa. Se vasta pikkusieluista oli.

Vierailija
52/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä ap ylireagoi, onko teistä OIKEASTI ok sanoa noin työkaverille? Minusta ei. Minusta tuollainen käytös kertoo ihmisestä aika paljon, eikä hyvää. Enpä palkkaisi tuommoista ihmistä mihinkään töihin, ties mitä keksisi tulevaisuudessa.

OLISINKIN sitä mieltä. Kyllähän nyt normaaleihin sosiaalisiin taitoihin kuuluu, että tuollaista ei sanota. Mielestäni aivan alaluokkaista, ELLEI SELVÄSTI (äänensävy, tilanne ja molemminpuolinen selkeä ymmärrys) ole sanottu HUUMORILLA.

Itselleni ei tulisi mieleenkään sanoa noin. Työelämässäni on tullut vastaan sellaisia henkilöitä, jotka eivät ymmärrä vaikka rautalangasta vääntää. En ole koskaan sanonut tyhmä tms. (miksi olisin?) Ehkä käytöksestäni on joskus saattanut näkyä asia, jos ovat tajunneet.

Eli joku heitti, että itsetunnon pitäisi kestää edes sen verran. Minusta tuo ei ole mikään ap:n itsetuntokysymys!

Vierailija
53/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeehän sen heti.

Vierailija
54/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä ap ylireagoi, onko teistä OIKEASTI ok sanoa noin työkaverille? Minusta ei. Minusta tuollainen käytös kertoo ihmisestä aika paljon, eikä hyvää. Enpä palkkaisi tuommoista ihmistä mihinkään töihin, ties mitä keksisi tulevaisuudessa.

OLISINKIN sitä mieltä. Kyllähän nyt normaaleihin sosiaalisiin taitoihin kuuluu, että tuollaista ei sanota. Mielestäni aivan alaluokkaista, ELLEI SELVÄSTI (äänensävy, tilanne ja molemminpuolinen selkeä ymmärrys) ole sanottu HUUMORILLA.

Itselleni ei tulisi mieleenkään sanoa noin. Työelämässäni on tullut vastaan sellaisia henkilöitä, jotka eivät ymmärrä vaikka rautalangasta vääntää. En ole koskaan sanonut tyhmä tms. (miksi olisin?) Ehkä käytöksestäni on joskus saattanut näkyä asia, jos ovat tajunneet.

Eli joku heitti, että itsetunnon pitäisi kestää edes sen verran. Minusta tuo ei ole mikään ap:n itsetuntokysymys!

Kyllä itsetunnon pitäisi silti kestää, jos joku kurpattelee, sanojan oman typeryydenhän tuo paljastaa. Tosin kyseessä oli kuoripoika, joka toivottavasti oppii vielä kunnioittamaan ihmisiä.

Voihan olla, että ap on ollut harvinaisen vittumainen ihminenkin tällä ihanalle "leijonalle".

Mutta lukekaa nuo ap:n viestit uudelleen, ne ovat seksuaaliväritteisiä, puhutaan leijonista ym.

Vierailija
55/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa haistatella! Haloo! Mikä ihme tarve on yleensäkin haistatella? Mitä se edistää?

Vierailija
56/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa haistatella! Haloo! Mikä ihme tarve on yleensäkin haistatella? Mitä se edistää?

Eiköhän jokainen ole itse vastuussa siitä, mitä suustaan päästää. Kyse on tässä siitä. Typeryyttähän haistattelu on suuressa osassa tapauksia.

Huonoa käytöstä tuollainen nimittely tietysti on, mutta jokainenhan SAA haistatella niin paljon kuin haluaa, mutta eri asia onko sen hyväksyttyä.

t: Tuon mielipahaa aiheuttaneen viestin kirjoittaja, joka ei kommentoi joka asiaan, eikä kirjoittele paljoa tänne.

Vierailija
57/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsetunnon pitäisi silti kestää, jos joku kurpattelee, sanojan oman typeryydenhän tuo paljastaa. Tosin kyseessä oli kuoripoika, joka toivottavasti oppii vielä kunnioittamaan ihmisiä.

Voihan olla, että ap on ollut harvinaisen vittumainen ihminenkin tällä ihanalle "leijonalle".

Mutta lukekaa nuo ap:n viestit uudelleen, ne ovat seksuaaliväritteisiä, puhutaan leijonista ym.

ja itsetuntokysymykseen. Minusta tästä ei voi päätellä ainakaan negatiivista ap:n itsetunnosta. Käyttäytyi kuin olisi olettanut. Poikahan on käyttäytynyt muutenkin huonosti. Sitä paitsi ap viittasi leijonilla miehiin ja naisin.

Vierailija
58/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään maahan tullen ja mennen. Ap ei siihen suostunut vaan antoi tyypistä oman arvionsa kun tämä ei käytöstään muuttanut vaikka mahdollisuus annettiin. Jos ap:lla olis huono itsetunto olis tyyppi edelleen töissä niillä ja jatkais vittuiluaan.

Hyvä ap!

Vierailija
59/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa mut kiroilijalle se ei sopinut ja hän hermostui ap:lle joka taas suuttui, kuten olemme jo todenneet ja ap:kin on sen jo myöntänyt.

Naurettavaa suuttua, jos ei saa nuorelta mieheltä seksiä. Vielä naurettavampaa on vongata sitä ja käyttää pomon asemaansa vielä hyväkseen vonkaamisessa.

Vierailija
60/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy kyllä sanoa, että ihmeellisiä ajatuksia ihmisille tulee mieleen avauksesta. Puhumattakaan siitä miten taitavasti jotkut osaavat kuljettaa sekopäisille sivupoluille täysin asiallisia vastauksia.

No, tämä kai lienee samalla palstan suola.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi