Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla 21-vuotias mies sanoi

Vierailija
15.09.2010 |

mulle että "vitun kädetön kurppanamummu". Olen 35-vuotias ja ihan freeshin näköinen ja kädetkin mulla on ja työssäni olen hyvä. Vähän sieppasi päästä. No, "vitun kädetön kurppanamummu" antoi sitten johtoryhmässä lausunnon tästä sanojasta, kun päätettiin henkilöstöasioista. Ja voi voi, 21-v. ei yllättäen saanutkaan jatkaa koeajan jälkeen.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä ap ylireagoi, onko teistä OIKEASTI ok sanoa noin työkaverille? Minusta ei. Minusta tuollainen käytös kertoo ihmisestä aika paljon, eikä hyvää. Enpä palkkaisi tuommoista ihmistä mihinkään töihin, ties mitä keksisi tulevaisuudessa.

ja missä tilanteessa.

Pitää olla myös luonnetta siihen, että antaa samalla mitalla takaisin, eikä kantele kuin koulutyttö.

Hitto, että olette yksisilmäisiä. Tuossa pojassahan on anarkiaa, ties mitä tämä ap on tehnyt ja teettänyt pojalle.

Mistä tiedätte, ettei ole itse kaivanut verta nenästään?

Vierailija
22/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt riehaantuko.

Lyhyesti ottaen faktat ovat sellaiset, että asia käytiin läpi sekä työpaikan käytöskoodin että yleisen hyvän käytöksen kannalta - kahden kesken. Mutta koska nimittely toistui useammankin kerran omasta asiallisesta käytöksestäni huolimatta, tein sitten ratkaisuni.

Tässä firmassa ei jo-ry:ssä kannella, vaan annetaan lausunto oman osaston yksittäisistä henkilöistä tyyliin kyllä tai ei. Yksittäiset henkilöt on käyty läpi henkilöstöpuolella jo ennen sitä. Oma esimieheni tiesi nuoren miehen paskamaisesta käytöksestä, ja tuki minua. Hän myös kunnioitti ratkaisuani yrittää hoitaa asia nätisti kahden kesken.

Mutta näitä nuoria leijonia riittää kyllä ja varmaan 99 prosentin kanssa tulen oikein hyvin toimeen. Päteviä ja fiksuja nuoria miehiä JA naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja ap tuo vittuilija, kaikki täällä haukkuisivat sovinistista kusipääpomoa ja komppaisivat ap:tä...

Vierailija
24/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asemasta johtoryhmässä. Ette kai oikeasti kukaan sietäisi tuommoista käytöstä työkaverilta, saati sitten alaiselta? En ainakaan minä. Jos on vaihtoehtoina potkaista tuollainen kielenkäyttäjä ulos ja valita fiksumpi tilalle, niin miksi joku ei niin tekisi?

Luuletko, että jotain oikeasti kiinnostaa tämä juttu, tämä on kuitenkin aivan vitsinkaltainen draama.

Luuletko, että ihmiset ovat kateellisia toisen asemalle yleensä. No, jotkut turhapurot voivat olla.

Huvittavia kirjoituksia sinänsä, ihmiset tulistuvat tälläisestä aivan uskomattomasta.

Saahan sitä haistatella, kunhan ei tee sitä lapselle, eikä vanhukselle. Mutta itse pitää kantaa seuraukset sitten.

Vierailija
25/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kukaan palkkaa noin huonosti käyttäytyvää ihmistä koeajan jälkeen, niin kuin ei olisi palkattu sellaistakaan henkilöä, joka olisi toistuvasti myöhästellyt, varastellut, vittuillut asiakkaille tai vaikuttanut muuten epäluotettavalta taikka tasapainottomalta.

Mielenterveyspotilaiden suojatyöpaikat on sitten erikseen, toki semmoisissa työpaikassa ei oletetakaan, että työntekijän käytös on moitteetonta.

Vierailija
26/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole kuin täytetyksi puumaksi ja totuus sattuu.

Olen vanhempi kuin sinä, eikä paljoa haittaisi kuin joku nuori poika sanoisi minulle noin.

Itsetuntoa pitää olla edes tuon verran.

keskiportaan pikku nilkki?

Vierailija
27/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näitä nuoria leijonia riittää kyllä ja varmaan 99 prosentin kanssa tulen oikein hyvin toimeen. Päteviä ja fiksuja nuoria miehiä JA naisia.

Vierailija
28/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt riehaantuko.

Lyhyesti ottaen faktat ovat sellaiset, että asia käytiin läpi sekä työpaikan käytöskoodin että yleisen hyvän käytöksen kannalta - kahden kesken. Mutta koska nimittely toistui useammankin kerran omasta asiallisesta käytöksestäni huolimatta, tein sitten ratkaisuni.

Tässä firmassa ei jo-ry:ssä kannella, vaan annetaan lausunto oman osaston yksittäisistä henkilöistä tyyliin kyllä tai ei. Yksittäiset henkilöt on käyty läpi henkilöstöpuolella jo ennen sitä. Oma esimieheni tiesi nuoren miehen paskamaisesta käytöksestä, ja tuki minua. Hän myös kunnioitti ratkaisuani yrittää hoitaa asia nätisti kahden kesken.

Olisit rakastellut tämän klopin kanssa, kun nämä "nuoret leijonat" tuntuvat sinua kiinnostavan...

Ah, näen jo sinut jakkupuvussa kopiohuoneessa, nuoren leijona nuollessa klitoristasi ahnaasti ja kiimassa.

Silloin et potkisikaan tämä pihalle.

Vierailija
29/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vastaan keskisuuren yrityksen työhönotosta ja haastatteluista ja olen ollut sairauslomalla mielenterveyssyistä. :D

Mielenterveyspotilaiden suojatyöpaikat on sitten erikseen, toki semmoisissa työpaikassa ei oletetakaan, että työntekijän käytös on moitteetonta.

Vierailija
30/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten mies tai nainen, niin tollanen kommentointi todellakin epäasiallista. Ja jos ei tohon ikään oo oppinut työyhteisössä toimimista niin tuossa hyvä opetus.

Vaikka jonkun kanssa ei toimeen tulisi, niin tuo ei ole oikea tapa "antaa palautetta".

Vierailija
31/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään tyypin, joka tuli lainaamaan naistentuvasta illalla kosteusvoidetta (ei saanut olla liian rasvaista) ja kertoi samalla, kuin suomalainen nainen on vanha jo 25-vuotiaana, jolloin niiltä alkaa jo hiuksetkin ohentua. Kyllä ne "miehet" osaa..

Sama tyyppi lähti RUK:sta maitojunalla sitten kotiin, oli vissiin rasvat loppu ;)

Vierailija
32/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt riehaantuko.

Olisit rakastellut tämän klopin kanssa, kun nämä "nuoret leijonat" tuntuvat sinua kiinnostavan...

Ah, näen jo sinut jakkupuvussa kopiohuoneessa, nuoren leijona nuollessa klitoristasi ahnaasti ja kiimassa.

Vierailija
33/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hermostuit ja hommasit sille potkut?

Vierailija
34/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain huvikseni tahdon kertoa sinulle, että vastaan keskisuuren yrityksen työhönotosta ja haastatteluista ja olen ollut sairauslomalla mielenterveyssyistä. :D

ollut sairaslomalla mielenterveyssyistä, ja eräs läheinen sukulaiseni on suojatyöpaikassa. Ilmeisesti käsitit kommenttini jotenkin loukkaavaksi? Miksi? Tämä lähisukulainen on skitsofreenikko, ja voin kertoa, ettei hän todellakaan käyttäydy yleisten normien olettamalla tavalla, vaan saattaa vaikuttaa jopa uhkaavalta (mitä ei oikeasti ole). Siksipä suojatyöpaikka on hänelle aivan oikea ratkaisu, eikä siinä käsittääkseni ole mitään noloa tai hävettävää.

Vierailija
35/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään tyypin, joka tuli lainaamaan naistentuvasta illalla kosteusvoidetta (ei saanut olla liian rasvaista) ja kertoi samalla, kuin suomalainen nainen on vanha jo 25-vuotiaana, jolloin niiltä alkaa jo hiuksetkin ohentua. Kyllä ne "miehet" osaa..

Sama tyyppi lähti RUK:sta maitojunalla sitten kotiin, oli vissiin rasvat loppu ;)

Etkös tiedä että peppareikä rähjääntyy ja tulee kakat housuun

Vierailija
36/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt riehaantuko.

Nuoret maemot rakastelevat ap:ta kiihkeästi takaapäin, kalut sykkien.

Vierailija
37/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmöyttään on poika mennyt haukkumaan, fiksu työntekijä osaa käyttäytyä. Ei sitten osannut arvostaa työpaikkaansa tarpeeksi ja joutikin ulos.

Vierailija
38/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuori mies ei suostunutkaan seksiin...

Vierailija
39/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta täällä av:llä nyt on sen verran outoa porukkaa...

Normaali, fiksu ihminen kyllä ymmärtää, ettei työpaikalla puhuta toisille rumasti. Siitä hyvästi voi tosiaan saada potkut tai ainakin ylenemismahdollisuudet huononevat huomattavasti.

Te ap:n haukkujat, suosittelen teitä opettamaan lapsillenne käytöstapoja, joita on osattava siellä työelämässä sitten ihan oikeasti. Ehkä joillain olisi syytä vilkaista sitä ennen kuitenkin peiliin ja viettää sellainen parin minuutin hiljainen mietiskelyhetki, mikäli tämän ketjun perusteella teistä saa oikean kuvan.

Vierailija
40/60 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuori mies ei suostunutkaan seksiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi