Kuumeilijoita vuodelle 2012 tai loppuvuodelle 2011?
Eli täällä yks nuori kuumeilija... Haaveet noin pitkällä sen vuoksi että sais miehelle töitä ennen vauvan tuloa :)
Vaikka vauva ilmottaisi tulostaan aijemmin ei sekään olisi maailmanloppu... Molemmilla ammatit ja minä töissä. Seurusteltu ollaan ensikeväänä 5 vuotta ja vauvasta puhuttu jonkin verran tosissaan jo varmaan vuoden verran.
Kommentit (171)
Näin ne päivät vähenee, nyt ollaan jo helmikuun puolella, eli tässä kuussa jätämme ehkäisyn kokonaan pois! :) Jännittää :) Reilun viikon päästä pitäisi alkaa menkat, ja sitten annetaan mennä ilman ehkäisyä. Jännää, miten aika menikin sitten suhteellisen nopeasti, lokakuussa kun oltiin jo ihan hermona että kevät ei tuu ikinä :D Vauvakuume on edelleen todella kova ja kovemmaksi vain käy. Pelottaa kyllä hieman, pessimisti kun olen, että kauanko menee plussaamiseen/tuleeko plussaa ollenkaan, mutta sitä ei kannata murehtia etukäteen. Onneksi on kaikkea muutakin mietittävää, kuten häiden järjestely ja koulu, niin ajatukset pysyy kasassa. :)
Tänne unohtu ilmoittaa! Plussasin 2.2! :)
Noakylle onnea yritykseen. Vaavi tulee kun on tullakseen. :)
Onnea Möhkövantti3:lle ja muillekin plussanneille! :) Meillä odotellaan kuukautisia (tänään pitäisi alkaa) ja sitten olemme naturellisti ilma ehkäisyä :) Oviksen pitäisi olla juuri hiihtolomaviikon aikana, joten ainakin minun pitäisi olla sopivan rentoutuneessa tilassa ;D mieheni on sii töissä joten hän ei ole lomalla, mutta minä olen tässä perheessä se joka enempi ressaa kaikesta enemmän ja vähemmän turhasta.
Plussatuulia kaikille ja nauttikaa auringosta vaikka kylmä onkin!
Täällä myös kuumeillaan! (Tai siis minä, ei mies) Olen 24v, mies pari vuotta vanhempi. Itselläni on ollut vaihtelevan laatuinen vauvakuume jo vuosia, mies taas on ollut "sitten joskus" linjalla jo vuosia.
Nyt alkaa lähestymään se korkein kynnys, eli minun valmistumiseni jouluna 2011. Naimisiin ollaan menossa syksyllä 2011 ja tekisi NIIN mieli jättää ehkäisy pois häistä etiäpäin, mutta ollaan menossa häämatkalle (vaeltamaan) kesällä 2012 eikä se taitaisi onnistua masun kanssa ja sen reissun haluaisin kuitenkin myös kokea. Lisäksi mies koittaa sanoa, että ostetaan nyt ensin se talo ja rakennellaan lasten huone jne jne ja sitten on hyvä aika.
MUTTA kun ei se tajua että ei se lapsi putkahda sieltä sormia napsauttamalla sinne lastenhuoneeseen, sehän on pelkästään mahassakin hyvänen aika melkein vuoden! Onko muilla tällaisia aasimiehiä? ;) Täällä vaikuttaisi olevan miehetkin niin vauvakuumeisia, voi kateus.
No, yritän kuitenkin saada miehen paremman ymmärryksen tielle niin että vauvaa odotettaisiin meille 2012 loppuvuodesta tai ihan viimeistään 2013 alkuvuodesta. :) Voi, miten pitkä aika sinne onkaan! (Toisaalta mies innostui myös häistä aivan yhtäkkiä ilman mitään hoputusta, vaikka oli senkin suhteen ollut "sitten joskus"-linjoilla ikuisuuksia... Ehkä se sitten häiden jälkeen hoksaa pistää vipinää punttiin! ;))
ei oikeastaan oo tullu kateutta, vaikka monet kavereista on raskaana tai juuri saaneet vauvan. Varmaan siksi, kun eka yrityskerta vasta meillä :D Tietysti jos useamman vuoden on jo yrittänyt eikä tärppää, niin sit saattaisi olla vähän kateellinen.
Mä ajattelen ja toivon kokoajan raskautta. Siis luulin, ettei mun kuume ole kovin paha, mutta nyt kun olen oikein alkanut miettimään, niin ajattelen kokoajan vauvoja. :D Ihan älytöntä tämä...
Nyt olis kp 10 ja pitääkin viihtyä makkarin puolella vähän useammin tässä tällä viikolla. ;) Peukkuja muillekkin!
mitäs tänne kuuluu?
ihan käsittämätöntä et alle kahden kuukauden päästä mä voin oikeasti olla jo raskaana! ja vuoden päästä tai jopa alle mulla voi olla vauva!
pitää nyt ruveta tekee vatsa lihaksia ym. ku oon ollu vähän laiska :D.
ja pettymys on tietty erittäin suuri jos en heti tuu raskaaks ja jos siinä menee monta kuukautta. hyi kamala en haluu ees ajatella.
aloittaa yritys keväällä, mutta yllättäen mieheni muuttikin mielensä ja on valmis vauvan tuloon! Pillerit jää siis pois joulukuun alussa. Mieli tekisi melkein kiljua riemusta, on se vaan niin uskomattoman hieno ajatus, että kaiken tämän odottelun jälkeen kohta meillä OIKEASTI puuhataan vauvaa :)
Täällä kans yksi kuumeilija! :) Ikää on minulla sekä miehellä 20v ja haaveissa olisi, että vauvaa ryhdyttäis yrittämään syksyllä 2011. :) Silloin meillä molemmilla on ammatit. Molemmat halutaan jatkaa opiskeluita vielä ammattikorkeassa/yliopistossa, mutta onhan tässä koko elämä aikaa opiskella, eikä lapsi sitä estä! :)
Tervetuloa vaan kaikille :)
Meillä on nyt kaikki tehty mitä kerkesi ja tulosta odotellaan... Jotenkin luulen, että ei nyt heti ekalla yrityskerralla VOI onnistua, joten ei kovin suuria odotuksia. Silti kyllä toivon sitä kovasti, että tärppäisi samantien.. Ei malta odottaa, miten kävi! :)
Siis kp 16/28-30 ja yk 1
Eli molemmat ollaan 20v. Ja yritys ois tarkotus alottaa syksyllä 2011. Seurusteltu ollaan nelisen vuotta ja vuoden asuttu yhdessä. Kova kuume ois jo nyt, mutta opiskelujen ja miekkosen armeijan takia ei viel mahollista. Aika tuntuu menevän niin hitaasti, onneksi veljen vauveli syntyy tossa keväällä niin siihen saa sitten purkaa tätä hoivoviettiä (:
Hei elilia, kirjoituksesi kuulostaa aivan kuin minun kirjoittamalta! Olemme mieheni kanssa molemmat 20 vuotiaita, kuten tekin. Aloitamme yrityksen todennäköisesti syksyllä 2011 niinkuin tekin:D JA ollaan seurusteltu neljä vuotta, kohta neljä ja puoli. Lisäksi vuoden verran ollaan asuttu yhdessä. Ja mun mies on myös armeijassa ja pääsee tammikuussa pois! Heh :D
Kiva että tänne eksyi muitakin parikymppisiä :) Tosiaan me molemmat edelleen 20 ja seurusteltu 4,5vuotta ja yritys tarkoitus aloittaa touko-kesäkuussa näillä näkymin :)
Eipä tullut minulla plussaa vaikka menkat olikin kolme viikkoa myöhässä....
ja NYtten kun alkoivat niin täytyi lähteä pois töistä törkeiden kipujen takia ja ensi torstaina on perhesuunnittelulääkäri joka meinaa pillereitä minulle tyrkyttää vaikka tuntuukin turhalta ajatukselta puoleksi vuodeksi niitä ottaa...
Viimeksi pillerit tekivät minusta hirviön että saa nähdä suostunko niitä enää ottamaan.
Ulkona sataa lunta ja tuulee 25m/s ja minä toivon että olisi jo kevät ja asiat kunnossa niin voisi alkaa vauvaa tekemään :)
Ootko miettiny minipillereitä?
En oo paljoo aatellu nyt asiaa että tärppäskö vai ei. Jotenkin oon niin varma, että maalarit saapuu kyllä.. Enemmän opiskelut ja muut asiat vieny ajatuksia tässä.
Mut onko kellään muulla sellasta fiilistä, että ei oikein löydä enää mitään muuta uutta elämäänsä, joten siksi varsinkin haluaisi lapsen? Musta nimittäin tuntuu, että tarvin jotain uutta. Baareilut baareiltu eikä ne kiinnosta enää tippaakaan, miekkosen kanssa elämä on tasasen ihanaa ja opiskelutkin rullaa omalla tahdillaan. Tuntuu, että siksi lapsi olisi loistava lisä, vähän äksöniä tähän arkiseen menoon.
miten samanlaiset elämäntilanteet meil nono :) ja kiva muutenkin et on muit nuorii kun luulin olevani yksin tän kuumeeni kanssa :D
Voih, menin jo jossain mielenhäiriös ehdottaa miehelle et jos jo nyt aloitettais sillai tulee jos on tullakseen meiningillä, mut mies sit järkeili et viel ei voi.. Ihan sillai ymmärrettävää kun siis meil on semmonen tilanne et mies aloittaa armeijan vasta nyt tammikuussa niin siin vois käydä sillai et vauva syntyis ennen kun se pääsee sieltä, eikä me kuitenkaan sitä haluta. Ja itekki haluisin valmistuu ennen vauvaa, mut sen jälkeen baby saa tulla vaikka heti :) En ainakaan nää sitä sellasena ongelmana vaikka ei oiskaan vakituista työtä molemmilla..
Mulla on vaan sellanen surullinen juttu että nyt mul epäillään endoo ja sehän on yks suurimmista lapsettomuuden aiheuttajista, et saa nähdä koska sit todellisuudessa raskaudun vai raskaudunko koskaan.. :(
miettiny mitään kun tuli aika yllärinä toi lääkäri aika, kun soitin arvauskeskukseen vain saadakseni kunnon kipulääkkeet... Sitten se ehdotti pillereitä ja varasi ajan lääkärille..
Saa nähdä mitä lääkäri ehdottaa ja hyväksynkö.
En osaa nimetä syytä miksihaluaisin vauvan. Olen aina tiennyt että teen lapset nuorena ja nyt kun on suht pitkä suhde, työ, opiskelut hoidettu, miehellä intti käyty ja sillä ainakin toistaiseksi työ niin aika tuntuisi mitä sopivimmalta :)
Olen vaan sen verran järkeilevä että ennen vauvaa täytyy olla auto maksettu ja miehen opintolainat.. Mielellään myös miehellä työ. Nyt kovasti toivon että kaikki nuo on hoidossa touko-kesäkuussa niin voidaan alkaa yrittämään :)
touko-kesäkuussa sen takia että jos ekalla tärppäisi niin laps syntyisi alkuvuodesta ja se olisi kiva :)
Suunnittelen paljon ja varmaan tulen pettymään :S :D
Mulla taas vielä ainakin kolme vuotta opiskeluja edessä, joten en jaksa odottaa valmistumiseen asti. Autolainaa ja asuntolainaakin löytyy mieheltä ja multa opintolainaa. Eli lainaa on kyllä varmasti ennen kuin lapsi syntyy, mutta aina sitä ollaan pärjätty vaikka sitten vähän vähemmällä, joten eiköhän sitä selviä. Nyt siis vielä noin viikko pitää ootella tulosta ekasta yrityskerrasta. :)
Meillä ikää 21 ja 23 ja vauvakuume on jo hirmuinen.(siis minulla ainaki) Ollaan jonkunverran asiasta juteltu, mies ei osaa sanoa milloin kun molemmilla vielä koulut kesken.. Tosin noin vuoden päästä saattaisi olla hyvä aika lopettaa pillerit.. ehtisin itse luultavasti ennen vauvelin syntymää valmistua. Niin ja ollaan oltu neljä vuotta yhdessä, joista 2v asuttu yhessä..
toisesta lapsesta, yrityksen voisi aloittaa vaikka kevättalvella. Söisin nuo pillerit loppuun, ja ehtisin valmistua ennen vauvan syntymää. Oon 24, esikoinen 1 v. 4 kk. Pojan isän kans meni sukset aivan ristiin, mutta nyt on mitä ihanin isäehdokas :) niin kypsä ja vastuuntuntoinen ja huolehtiva ja hellä.. Yhdessä ei olla oltu kun reilu kuukausi mutta en epäile yhtään. Ja se itse on jopa vihjaillut useammin vauvasta kuin minä! Ja minä kun ajattelin että minä oon se kyltymätön kuumeilija. Sanoinki jo aika alkuvaiheessa että mulla on tavallaan pojan syntymästä asti ollut jonkunnäköinen vauvakuume mutta ei oo mitään kiirettä. Kerrankin tuntuu että toinen haluaa lasta yhtä paljon kuin mä itse! Tosin ajankohdasta en oo uskaltanut vielä kysellä.. Mutta toivon että lämpenee ajatukselle että ens vuonna aloittais yrityksen. Ja mies on 25 v.
kylläpä meitä löytyy :) voisi alkaa pitämään vähän listaa aktiivisista jos täällä alkaa enemmänkin porukkaa käydä :).... mutta tänne kirjoittelee useimmiten minä :D ehkä muilla ei ole asiaa...
Tosiaan kävin siellä lääkärillä... Nyt on ehkäisyrengas ja katsotaan sopiiko se minulle :) vaihtoehdoista hämmennyksissäni sanoin lääkärille että en sitä halua jos jo puolen vuoden päästä aletaan vauvaa yrittämään mutta lääkäri korjasi äkkiä ettei se mikään kierukka ole ja se on yhtä helppo lopettaa kuin pillerit niin kokeilempa sitä :) Hormoneita tässä ainakin on vähän ja niiden saaminen tasaista toisin kuin pillereillä.
Oon jo pitkään halunnu lasta vaikka nuori vielä olenki (-91) eli tänä vuonna täytän 20. Yllätyin kyllä ku mies (-90) vihjas että ois kiva pyöräyttää muksu. Molemmilla on selkee linja siitä et 2-3 lasta on riittävästi. Toivottavasti tärppäis mahdollisimman pian. Haaveissa lapsi viimeistään ens vuoden alkuun.